7 پیشنهاد عالی برای یک هفته صبحانه سالم

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
برای خودتان هدف تعیین کنید که هر روز صبحانه بخورید. از این برنامه صبحانه 7 روزه استفاده کنید. هر وعده غذایی حدودا 350 کالری دارد و سرشار از انرژی است و در کمتر از 5 دقیقه آماده می شود.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی

خداحافظ سیریال دوران کودکی. به سیریال های غلات کامل ارتقا پیدا کنید. فیبر موجود در این سیریال ها کمک می کند احساس سیری کنید. یک فنجان سیریال، نصف لیوان شیر کم چرب و یک نصف موز، انرژی لازم برای همه روز را به شما میدهد.

صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

کره بادام زمینی و توت فرنگی. دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را روی یک عدد مافین غلات کامل بمالید و آن را با کمی توت فرنگی برای خودتان سرو کنید. توت فرنگی ما را مدت بیشتری سیر نگه میدارد تا ژله.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

روزتان را با اسموتی شروع کنید. 3/4 لیوان ماست ساده، یک لیوان هلو یا هر میوه دیگر و یک لیوان شیر کم چرب را در مخلوط کن بریزید. سپس در قمقمه ریخته و در مسیر نوشجان کنید.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

نیروزای پروتئینی. برای بین روزتان یک میان وعده عالی داریم که حسابی انرژی میدهد: بیسکوئیت غلات کامل با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، به اضافه یک عدد پرتقال متوسط و یک عدد تخم مرغ آب پز.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

میکس قابل حمل. یک صبحانه عالی برای آن روزهایی که عجله دارید و نمیتوانید در خانه صبحانه تان را میل کنید: 23 عدد بادام و 2 قاشق غذاخوری کشمش را با یک لیوان کورنفلکس مخلوط کرده، در کیسه پلاستیکی بریزید و با خودتان ببرید.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

شبه بستنی. روی یک لیوان ماست کم چرب ساده، نصف لیوان مخلوط سیریال و بلوبری یا هر توت دیگر بریزید. ماست های چکیده کم چرب طعم خامه ای تری دارند و پروتئین موجود در آنها هم از ماست ساده بالاتر است.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

اوتمیل (Oatmeal). صبحانه تان را وقتی خوابید درست کنید. اوتمیل آرام پز خیلی خوشمزه و سیرکننده است. میتوانید یک قاشق غذاخوری کشمش و نصف لیوان توت تازه هم روی آن بریزید.

طرز تهیه 7 صبحانه سالم و سرشار از انرژی
صبحانه سالم و سرشار از انرژی

در وقتتان صرفه جویی کنید – از قبل برنامه ریزی کنید. تا جایی که میتوانید وسایل لازم برای صبحانه فردا را از شب قبل آماده کنید. حتی همین که همه وسایل آن را روی کابینت برای خودتان بچینید هم خیلی کارتان را جلو می اندازد. این صبحانه هایی که برایتان معرفی کردیم راهنمایی برایتان بود که ببینید تا چه اندازه باید از پروتئین و غلات کامل و میوه ها استفاده کنید. اما یک نکته خیلی مهم در صبحانه خوردن این است که ببینید خودتان با چه چیزهایی راحت هستید. پس آزمایش کنید! میتوانید صبحانه تان را کاملا گیاهخواری کرده و چیزهایی مثل سویا و شیر سویا بخورید یا اینکه هر روز یکی از همین دستورغذاهای سری را انتخاب کنید. حتی اینکه هر روز یک چیز تکراری بخورید بهتر از این است که اصلا صبحانه نخورید. پس هر کاری که برایتان بهتر را انجام دهید./ مردمان