با گرانترین ساعت های بازار جهان آشنا شوید

گران ترین ساعت های مچی دنیا را ببینید

با نگاه کردن به ساعت هر فرد اطلاعات زیادی می توان به دست آورد، بعضی ساعت ها نشان می دهند صاحبشان در جستجوی مد است، به اشیا کلاسیک علاقه دارد یا در دنیایی کودکی سیر می کند. ساعت های معرفی شده در این لیست گران ترین ساعت های موجود در بازار هستند که باعث می شوند حس کنید زمان بسیار با ارزش تر از چیزی است که فکر می کردید.

1. ساعت Daniel Roth Ellipsocurvex Tourbillon به ارزش 129,000 دلار

این ساعت مکانیکی wind-up از طلای سفید و یاقوت کبود تهیه شده است و جنس بند آن پوست تمساح است. این ساعت به نوعی طراحی شده است که همه می توانند بخش های داخلی آن را ببینند همچنین تا حدودی در برابر آب مقاوم است و می توان در باران کم آن را پوشید. تنها 50 نمونه از این ساعت دست ساز تهیه شده است. کمپانی Daniel Roth که در Vallee de Joux کشو سوییس واقع شده بود در سال 2000 توسط Bulgari خریداری شد و از این رو ساعت های تولید شده توسط این کمپانی به اشیا کلکسیونی تبدیل شدند. تفاوت اصل این ساعت با نمونه های تقلبی این است که نمونه های اصل دایره دقیق نیستند. wind-up به این معنا است که ساعت با حرکت مچ شارژ می شود.

ساعت Daniel Roth Ellipsocurvex Tourbillon
ساعت Daniel Roth Ellipsocurvex Tourbillon

2. ساعت The Hublot Tourbillon Solo Bang به ارزش 137,920 دلار

این ساعت مردانه دست ساز wind-up شرکت Hublotکه ساعت و دقیقه را نشان می دهد از جنس پلاتین، سرامیک و کربن ساخته شده است. Tourbillon به این معنا است که تغییر در جاذبه روی عملکرد ساعت اثر نمی گزارد. این ساعت همچنین با یک بند طبیعی خاص همراه است که شرکتHublot ، 3 سال برای تهیه آن زمان صرف کرده است.

ساعت The Hublot Tourbillon Solo Bang
ساعت The Hublot Tourbillon Solo Bang

3. ساعت Parmigiani Kalpa XL Tourbillon به ارزش 150,000 دلار

این ساعت wind-up در دو مدل زنانه و مردانه موجود است. مدل مردانه روکش پلاتین دارد، شیشه آن از جنس یاقوت و ضد خش است و بند آن از پوست تمساح است. دور قاب مدل زنانه الماس دارد. تنها 25 عدد از این ساعت ها ساخته شده است که برای هر کدام 400 ساعت زمان صرف شده است. این ساعت ها به موتور Parmigiani مجهز هستند و به اندازه 8 روز انرژی ذخیره می کنند.

 ساعت Parmigiani Kalpa XL Tourbillon
ساعت Parmigiani Kalpa XL Tourbillon

4. ساعت The IWC Grande Complication Perpetual به ارزش 240,000 دلار

دیگر از این پیچیده تر نمی شود، 659 قطعه مکانیکی، 71 جواهر، قاب پلاتین و چهار نمایشگر یک ساعت فوق العاده را ایجاد کرده اند. این ساعت کرنوگراف روز، تاریخ، ماه، سال و وضعیت ماه را نشان می دهد. تقویم این ساعت برای 500 سال آینده کار می کند و در هر سال فقط 20 عدد از آن ساخته می شود. این ساعت 12 اختراع به نام خود ثبت کرده و تهیه آن 7 سال به طول انجامیده است.

ساعت The IWC Grande Complication Perpetua
ساعت The IWC Grande Complication Perpetua

5. ساعت Vacheron Constantin Les Cabinotiers به ارزش 631,000 دلار

قاب این ساعت wind-upاز جنس طلای 18 عیار و جنس شیشه آن یاقوت سرخ است. این ساعت 38 ساعت انرژی ذخیره دارد و موتور آن Vacheron Caliber 1755 SQ است. تنها 15 عدد از این ساعت ساخته شده است و کار کردن آن برای بیننده کاملا قابل مشاهده است. Vacheron Constantin از سال 1755 به ساعت سازی مشغول است و یکی از قدیمی ترین کمپانی های ساعت سازی به شمار می رود.

 ساعت Vacheron Constantin Les Cabinotiers
ساعت Vacheron Constantin Les Cabinotiers

6. ساعت Blancpain 1735 Grande Complication به ارزش 800,000 دلار

گرچه قیمت این ساعت ممکن است شما را متعجب کند ولی نسبت به سایر ساعت ها با قیمت مشابه امکانات بیشتری ارائه می دهد. این ساعت روز، ماه ، تاریخ، سال کبیسه و حالت ماه را نشان می دهد و خود شارژ شوند است. پشت ساعت از یاقوت کبود ساخته شده است و قسمت های داخلی آن قابل مشاهده هستند. قاب ساعت از طلای 18 عیار تهیه شده است.

ساعت Blancpain 1735 Grande Complication
ساعت Blancpain 1735 Grande Complication

7. ساعت Audemars Piguet Royal Oak Complication به ارزش869,000 دلار

تنها سه عدد از این ساعت در دنیا وجود دارد و دلیل آن کمیاب بودن بعضی از قست های آن است. مواد خاص بکار رفته در آن ارزش این ساعت قاب طلا را در مقایسه با رقیبانش خاص می کند. این ساعت wind-up علاوه بر زمان، روز، ماه، سال، حالت ماه و سال کبیسه را هم نشان می دهد. این کمپانی که بیشتر شبیه به یک بیزنس خانوادگی است در سال 1875 تاسیس شد و تا به اکنون به ساخت ساعت مشغول است.

 ساعت Audemars Piguet Royal Oak Complication
ساعت Audemars Piguet Royal Oak Complication

8. ساعت Hublot Big Bang Black Caviar به ارزش یک میلیون دلار

این ساعت در سال 2010 با قیمت یک میلون دلار ارائه شد ولی هم اکنون قیمت آن به صورت توافقی با مشتری صورت می گیرد. در ساخت این ساعت از کربن سیاه استفاده شده است که سبک تر از سایر موادی است که معمولا ساعت ها با آن ساخته می شوند. این ساعت ضد خش، ضد گرد و خاک و ضد حساسیت است و همچنین 532 عدد الماس سیاه در آن به کار رفته است. ذخیره انرژی این ساعت 42 ساعت است و تا عمق 10 متر زیر آب، آب به آن نفوذ نمی کند.

 ساعت Audemars Piguet Royal Oak Complication
ساعت Audemars Piguet Royal Oak Complication

9. ساعت Chopard Super Ice Cube به ارزش 1٫1 میلیون دلار

مشابه نمونه قبلی قیمت این ساعت در ابتدا 1٫1 میلیون اعلام شد ولی اکنون فروشنده ها قیمت ثابتی برای آن ارائه نمی دهند. به نظر می رسد این ساعت زنانه از بلورهای یخ ساخته شده است که در حقیقت الماس هستند. قاب ساعت از طلای 18 عیار و روی آن از یاقوت کبود ضد خش ساخته شده و تا 30 متر ضد آب می باشد. این کمپانی از سال 1860 به ساخت ساعت جیبی و مچی مشغول است.

ساعت Chopard Super Ice Cube
ساعت Chopard Super Ice Cube

10. ساعت Patek Philippe’s Sky Moon Tourbillon به ارزش 1٫3 میلیون دلار

مانند دو ساعت قبلی فروشندگان دیگر قیمت این ساعت را بیان نمی کنند. این ساعت مردانه wind-up از 688 قطعه تشکیل شده است و ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، سال، حالت ماه و سال کبیسه را نشان می دهد. قسمت پشتی آن از جنس کریستال است و مقاومت در برابر آب ندارد. در هر سال تنها دو عدد از این ساعت ساخته می شود یکی طلای سفید و دیگری رزگلد. این کمپانی از سال 1851 تا به اکنون به کسب و کار تهیه ساعت اشتغال داد.

 ساعت Patek Philippe’s Sky Moon Tourbillon
ساعت Patek Philippe’s Sky Moon Tourbillon

نظر شما در مورد گران ترین ساعت های موجود در دنیا چیست؟ کدامیک ازساعت ها به نظر شما جالب تر است؟/ ایسام

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
نسرین
نویسنده، مترجم و علاقه مند به موضوعات سبک زندگی، فرهنگ و هنر و سرگرمی