کادو برای پسر و مردان: 21 پیشنهاد فوق العاده جذاب ارزان و لاکچری (تولد، روز مرد و پدر، همسر)

شما می‌توانید انواع هدیه و کادو برای پسر و مرد را با توجه به معیارهای مختلفی انتخاب کنید. خرید هدیه برای پسرهایی که در سنین مختلف قرار دارند، متفاوت است؛ به همین دلیل حتماً هدیه‌ای بخرید که با سن و سال و علایق آن‌ها همخوانی داشته باشد. این نوع هدیه‌ها برای آن‌ها جذاب‌تر و به یادماندنی‌تر خواهند بود.

راهنما خرید کادو تولد برای پسر و مردان در همه سنین

همه ما دوست داریم که به مناسبت‌های مختلف، اطرافیانمان و آن‌هایی را که در زندگی ما افراد تأثیرگذاری بوده‌اند را خوشحال کنیم. هدیه دادن یکی از کارهایی است که به افراد مهم زندگی ما این پیام را منتقل می‌کند که برای ما بسیار ارزشمند هستند و ما قدردان محبت‌ها و خوبی‌های آن‌ها هستیم.

علاوه بر این گاهی اوقات هدیه دادن برای تبریک گفتن مناسبت‌های مختلفی مانند ولنتاین، تولد، فارغ‌التحصیلی، ازدواج و… است؛ اما کدام کادو تولد برای پسر مناسب است؟ پسرهای نوجوان از چه هدیه‌هایی بیشتر خوش شان می‌آید؟

برای خرید یک هدیه به یادماندنی و ارزشمند باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ همان‌طور که حتما شما نیز بارها این موقعیت را تجربه کرده‌اید؛ خرید هدیه به خصوص برای پسرها کار چندان راحتی نیست؛ زیرا گزینه‌های نامحدودی برای انتخاب هدیه پیش رو دارید. البته شما می‌توانید با توجه به شناختی که از نیازها و سلیقه آن‌ها دارید، یک هدیه مناسب تهیه کنید.

اما چرا تا صحبت از کادو برای پسرها به میان می‌آید، خرید پیراهن مردانه، ادکلن و مواردی از این قبیل، جزو اولین گزینه‌هایی هستند که به ذهنتان می‌رسد؟ خرید این هدیه‌ها برای پسرهای جوان و یا مردان میانسال چندان هم بد نیست! اما آیا چنین هدیه‌هایی برای پسرهای نوجوان نیز می‌تواند انتخاب درستی باشد؟

با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا با هم به بررسی برخی از نکات مهم برای انتخاب و خرید بهترین کادو برای پسر بپردازیم. همچنین با معرفی سایت کادومون ما چند پیشنهاد جذاب هدیه و کادو تولد برای پسر و مرد کادومون برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها هدیه‌ای مناسب برای فرزند، برادر یا پدرتان و… انتخاب کنید.

کادو برای مرد و پسر
خرید اینترنتی هدیه برای پسر

هدیه برای پسر بچه (5 تا 10 سال )

هدیه خریدن برای تولد پسر بچه ‌ها بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا شما می‌توانید وارد یک اسباب بازی فروشی شوید و از میان انواع و اقسام اسباب بازی‌های پسرانه، یکی را به عنوان هدیه انتخاب کنید. با خرید چنین هدیه‌ای دو حالت ممکن است اتفاق بیفتد؛ یا هدیه شما را باز می‌کند و از خوشحالی جیغ می‌زند و یا با ناراحتی اسباب بازی که هدیه گرفته را در اتاقش و کنار اسباب بازی‌های مشابه آن می‌گذارد. پس شاید ایده رفتن به اسباب بازی فروشی و انتخاب اولین اسباب بازی که به چشمتان می‌آید، نتیجه موفقیت‌آمیزی به دنبال نداشته باشد؛ اما نگران نباشید! ما برای شما پیشنهادی داریم که می‌تواند بهترین راه‌حل برای انتخاب بهترین هدیه برای پسر بچه‌ها باشد.

در ابتدا به سن فردی که قصد دارید برای او هدیه بخرید، توجه کنید. به عنوان مثال شطرنج نمی‌تواند هدیه خوبی برای یک پسر بچه سه‌ساله باشد؛ همان‌طور که لگوهای اسباب بازی نیز برای پسری هشت ساله هیجان‌انگیز نیستند.

بازی‌های فکری یا بازی‌هایی که به صورت گروهی انجام می‌شوند، یکی از بهترین هدیه‌ها برای پسر بچه‌ها هستند. البته همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم؛ حتماً این نوع بازی‌ها را با توجه به سن کودک انتخاب کنید. این هدیه‌ها تا مدت زیاد قابل استفاده هستند و نقش بسیار مهمی در افزایش خلاقیت کودکان دارند. همچنین به رشد مهارت‌های ارتباطی آن‌ها نیز کمک می‌کنند؛ پس بازی‌های فکری فقط جنبه سرگرمی ندارند و می‌توانند مهارت‌های زیادی را به کودکان آموزش دهند.

کادو برای پسر نوجوان ( 10 تا 18 سال )

تا اینجا درباره انتخاب هدیه برای پسر بچه‌ها صحبت کردیم؛ اما در این بخش می‌خواهیم راهی را به شما نشان دهیم که بتوانید یک هدیه برای پسر نوجوان بخرید. هدیه‌ای که جذاب و کاربردی باشد و او را هیجان‌زده کند.

بهترین روش برای انتخاب کادو برای پسر نوجوان این است که به نیازها و استعدادهای او توجه کنید. به عنوان مثال اگر او علاقمند به یک رشته ورزشی خاص مانند فوتبال است، خرید پیراهن بازیکن مورد علاقه‌اش به عنوان هدیه، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. یا برای مثال اگر کسی که قصد دارید برای او هدیه بخرید استعداد زیادی در نقاشی دارد، وسایل نقاشی و طراحی مانند آبرنگ، بوم نقاشی، رنگ روغن و… می‌تواند یک هدیه کاربردی و مناسب برای چنین فردی باشد.

پس هر چه قدر شناخت شما از کسی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید بیشتر باشد، قطعاً کار شما برای انتخاب هدیه بسیار آسان‌تر خواهد بود. کتاب، توپ فوتبال، پلی‌استیشن و سایر بازی‌های رایانه‌ای نیز از دیگر پیشنهادهای ما برای خرید بهترین کادو برای پسر نوجوان است.

هدیه برای پسر جوان

برخلاف خرید هدیه برای پسر بچه‌ها یا پسرهای نوجوان، دست شما برای انتخاب و خرید کادو برای پسر جوان بازتر است زیرا اغلب ما به‌ خوبی می‌دانیم که یک جوان به چه چیزهایی احتیاج دارد. ساده‌ترین گزینه برای خرید هدیه، لباس است.

بیشتر پسران جوان به تیشرت، پیراهن، هودی و لباس‌هایی که مطابق یا مد روز باشد، علاقه دارند به همین دلیل می‌توانید این گزینه را به عنوان کم ریسک‌ترین هدیه در نظر بگیرید؛ اما اگر کسی که قصد دارید برای او هدیه بخرید، فرد ارزشمندی در زندگی شماست و دوست دارید میزان علاقه و محبت تان به او را با خرید هدیه نشان بدهید، بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر بروید. البته باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که به چه مناسبتی قرار است هدیه برای پسر جوان بخرید؟ برای تولد یا ولنتاین؟ سالگرد ازدواجتان نزدیک است یا می‌خواهید موفقیت‌های تحصیلی یا شغلی او را جشن بگیرید؟

ما در کادومون پک‌های هدیه‌ای را آماده کرده‌ایم که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این پک‌ها شامل چندین هدیه مختلف هستند که با وسواس و دقت زیادی انتخاب شده‌اند و با یکدیگر هماهنگی دارند.

ما سعی کردیم آیتم‌هایی را در کنار هم به عنوان پک هدیه قرار دهیم که مطابق با سلیقه اکثر پسرهای جوان باشد. با این حال لیست تمام اقلام موجود در پک‌های مختلف به صورت دقیق در بخش مشخصات محصول درج شده است و شما به راحتی می‌توانید پک‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. همچنین امکان خرید هدیه به صورت تکی مانند انواع ادکلن، ساعت، ماگ و… نیز وجود دارد.

کادو برای مرد و پسر
بهترین هدیه برای پسر جوان

کادو برای مرد بزرگسال (مسن) ،پیشنهاد هدیه روز مرد ، روز پدر

فرقی نمی‌کند که روز پدر نزدیک باشد یا برنامه‌ای برای جشن گرفتن روز تولد پدر یا همسرتان داشته باشید؟ در هر صورت شما به هدیه‌ای نیاز دارید که بتواند به خوبی نشان‌دهنده قدردانی شما از زحمات او باشد. خرید کادو و هدیه برای روز مرد بزرگسال یا مسن، شاید به آسانی خرید کادو برای مردان جوان نباشد؛ اما زیاد هم سخت نیست. ست کیف و کمربند چرم، کفش، پیراهن مردانه، فندک یا کراوات می‌تواند یک هدیه مناسب برای روز پدر یا روز تولد باشد. نکته دیگری که بهتر است در هنگام خرید هدیه برای مردان به آن توجه داشته باشید، نحوه بسته‌بندی یا به عبارتی کادوپیچ کردن هدیه‌ای است که خریده‌اید.

این کار را با سلیقه انجام بدهید و برای آن زمان بگذارید زیرا هدیه‌ای که بسته‌بندی بسیار شیک و جذابی داشته باشد، قطعاً هیجان‌انگیزتر است. ما در کادو مون کار شما را َآسان‌تر کرده‌ایم؛ به طوری که این امکان برای مشتریان ما وجود دارد که کارت تبریک و نحوه کادوپیچ کردن هدیه‌ای را که انتخاب کرده‌اند را خودشان تعیین کنند. علاوه بر این بسته‌بندی پک‌های هدیه موجود در سایت ما بسیار متنوع است؛ بنابراین با مقداری جست‌وجو در بخش‌های مختلف سایت می‌توانید یک هدیه زیبا و کاربردی با بسته‌بندی شیک برای همسر یا پدرتان تهیه کنید.

شش پیشنهاد جذاب هدیه برای پسر و مردان ؛ از خردسال تا بزرگسال!

در این بخش تعدادی هدیه که می‌تواند برای پسرها از سنین کم تا میانسالی مناسب باشد را به ترتیب معرفی می‌کنیم. این محصولات و همچنین محصولات مناسب برای هدیه تولد برای پسر و مردان را میتوانید از سایت کادومون مشاهده و خریدی لذت بخش داشته باشید.

  1. بردگیم پایاپای: این بازی فکری برای کودکان بالای هفت سال مناسب است. بردگیم پایاپای شامل تعدادی کارت، زنگ فلزی، دفترچه دستورالعمل بازی و یک کیسه پارچه‌ای است. این هدیه برای پسر بچه‌های خردسال تا نوجوان مناسب است و می‌تواند برای آن‌ها اوقات لذت بخشی را در هنگام بازی با دوستانشان به وجود بیاورد.
  2. بردگیم اولون: این بازی فکری برای کودکان بالای دوازده سال مناسب بوده و جزو یکی از بهترین بازی‌های فکری جهان محسوب می‌شود. پنج تا ده بازیکن می‌توانند در این بازی مشارکت کنند. افزایش مهارت‌هایی مانند بحث کردن و تفکر منطقی در کودکان و نوجوانان از دیگر مزایای بازی با بردگیم اولون است.
  3. قاب آسمان شب ویستا: اگر به دنبال یک هدیه برای پسر جوان هستید که کاملاً رمانتیک و عاشقانه باشد، ما به شما قاب آسمان شب ویستا را پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به تاریخ شب مورد علاقه‌تان، تصویر آسمان در آن شب بر روی تابلو چاپ خواهد شد. همچنین امکان اضافه کردن یک فایل صوتی کوتاه و یا یک جمله عاشقانه نیز بر روی این قاب عکس خاص وجود دارد.
کادو برای مرد و پسر
جذاب‌ترین هدیه برای پسر
  1. پک هدیه باراد: یکی از پک‌های پرطرفدار و محبوب که می‌توانید به عنوان هدیه برای پسر انتخاب کنید، پک هدیه باراد است. این پک قیمت مناسب شامل یک کیف پول، دو عدد شکلات، جاکارتی و یک ماگ زیبا است. امکان اضافه کردن کارت تبریک و یا تغییر نحوه کادوپیچ کردن نیز برای شما وجود دارد.
  2. عطر مردانه ورساچه دیلان: عطر یا ادکلن یکی دیگر از هدیه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. عطر مردانه ورساچه دیلان با رایحه‌ای خنک، شیرین و تند، جزو عطرهای کلاسیک مردانه به شمار می‌رود. ماندگاری و پخش بوی این عطر مردانه متوسط بوده و سایز آن بیست و پنج میل است.
  3. ماگ سرامیکی: نوشیدن چای یا قهوه در یک ماگ سرامیکی زیبا و باکیفیت تجربه لذت بخشی خواهد بود. انواع ماگ‌های سرامیکی با طرح‌های مختلف، هدیه مناسبی برای پسرهای جوان تا میانسال هستند.

پیشنهاد های جذاب دیگر برای کادو پسرانه و مردانه

همچنین ما در اینجا 15 پیشنهاد دیگر به شما معرفی میکنیم که این محصولات را میتوانید از سایت و فروشگاه کادومون تهیه کنید.

  1. موزیک باکس با ملودی های جذاب
  2. ست چرم مردانه ارزان قیمت
  3. پک بهداشتی مردانه با برند معتبر
  4. رزجاودان
  5. عطر و ادکلن پسرانه
  6. پک هدیه پسرانه ارشیا
  7. باکس گل
  8. تراول ماگ
  9. ماگ طرح اختصاصی
  10. تابول آسمان شب
  11. ست 4 تکه کراوات
  12. ساعت
  13. دستبند چرم
  14. بازی فکری و بردگیم
  15. پک هدیه پارسا

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا