چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم؟

چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم
چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم

کافی شاپ‌ها یکی از دوست‌داشتنی‌ترین فضاهایی هستند که جوان‌ها و نوجوان‌ها در آنجا ساعت‌ها کنار هم به گفتگو و شادی می‌پردازند. یکی از کارهایی که این سال‌ها خیلی متداول شده است برگزاری جشن تولدهای دوستانه یا جشن تولد دونفره در کافی شاپ است.

حتما شما هم بارها به کافی شاپ رفته‌اید و شاهد تولدهای دونفره یا دوستانه و خانوادگی در کافی شاپ‌ها بوده‌اید. در این مواقع حتما از خود سوال پرسیده‌اید که چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم؟ ما در این مقاله توضیح می‌دهیم که برای تولد در کافه چه چیزهایی لازم است و باید چه کارهایی انجام دهید.

اولین قدم، پیدا کردن یک کافی شاپ مناسب برای تولد

اگر قصد تولد گرفتن در کافی شاپ را دارید مهم‌ترین قدم پیدا کردن یک کافی شاپ مناسب است. باید در نظر داشته باشید که بعضی از کافی شاپ‌ها امکان و اجازه برگزاری تولد را ندارند. بهتر است بر اساس شنیده‌ها یا کامنت‌های سایت‌ها برای انتخاب کافی شاپ تصمیم نگیرید. گاهی اوقات مدیریت کافه‌ای که امکان برگزاری تولد را داشت تغییر می‌کند و اگر از این موضوع اطلاعی نداشته باشید برنامه‌ریزی‌های شما به هم می‌ریزد.

بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید آیا کافه مورد نظر شما امکان برگزاری مراسم تولد را دارد، تماس با مدیریت کافه یا مراجعه حضوری و هماهنگی است. اگر کافه‌ای امکانات لازم برای تولد را داشت بهتر است مراحل رزو را انجام دهید تا خیالتان برای روز جشن آماده باشد. بعد از پیدا کردن و رزور کافه به فکر خرید کیک و وسایل مورد نیاز باشید.

تزیین کافی شاپ برای تولد، وسایل را از روز قبل بخرید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که در کافه‌ها تولد می‌گیرند محیط زیبا و دلچسب کافه است. اما با این حال تزیین میز و دیوارهای کافه برای تولد، خصوصا اگر بهانه‌ای برای سورپرایز باشد، اهمیت بسیاری دارد. برای تزیین کافه می‌توانید از شمع، گل و بادکنک استفاده کنید.

برخی از کافه‌ها اجازه روشن کردن فشفشه را نمی‌دهند و بهتر است از قبل با آن‌ها هماهنگ کنید. یکی از راه‌های تزیین کافه خرید وسایل مورد نیاز و تحویل آن‌ها به متصدیان کافه است. برخی از کافه‌ها هم خودشان مسئولیت دیزاین میز و محیط مورد نظر را به عهده می‌گیرند که باید پیش از روز تولد برای همه این‌ها تصمیم بگیرید و برنامه‌ریزی کنید.

یکی دیگر از کارهایی که باید پیش از روز مراسم انجام دهید تحویل کیک به کافه است. کیک را باید از چند ساعت یا یک روز جلوتر به محل کافه ببرید. کیک را سعی کنید حتما مناسب با شخصیت و علاقه‌مندی‌های فردی که تولدش است خریداری کنید. به‌عنوان مثال اگر قصد خرید کیک تولد پسرانه یا مردانه دارید حتما از ابزار و نمادهای مردانه الهام بگیرید و کیک را سفارش دهید. همچنین رنگ و طرح کیک را هم می‌توانید با وسایل تزیینی هماهنگ کنید.

مهم‌ ترین موضوع در برگزاری تولد در کافی شاپ تهیه وسایل و تزیینات مورد نیاز در زمان کافی و بدون استرس است. اگر همه کارها را در زمان کافی انجام دهید مطلبی را فراموش نخواهید کرد و چیزی از قلم نخواهد افتاد.

چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم

ثبت لحظه‌ های به‌یادماندنی،‌ عکس تولد در کافی شاپ را فراموش نکنید

جشن تولد یکی از اتفاق‌ها در زندگی هر فردی است که تا سال‌ها در یاد و ذهن او ثبت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه هیچ تصویری از ذهنتان پاک نشود همه این لحظه‌های خاطره‌انگیز را ثبت کنید.

با داشتن یک دوربین عکاسی یا حتی با استفاده از گوشی موبایل می‌توانید خاطره‌های شیرین روز تولد را ثبت کنید. اگر تولد دونفره در کافی شاپ گرفته‌اید از مسئولین کافه درخواست کنید از شما عکس‌های یادگاری بگیرند و اگر جشن تولد دوستانه دارید حتما این مسئولیت را به یک نفر که به عکاسی با موبایل یا دوربین آشناست بسپارید.

بعد از اینکه کافه را مشخص کردید، وسایل مورد نیاز را خریدید، میز رزرو کردید، مهمان‌ها را دعوت کردید و برای عکاسی یا فیلم‌برداری هم تصمیم مناسبی گرفتید باید به خرید کیک فکر کنید. کیک تولد مردانه باشد یا زنانه باشد فرقی نمی‌کند فقط باید با استفاده از بهترین مواد و زیباترین‌ طرح‌ها آماده شود.

اگر به دنبال پیدا کردن یک قنادی حرفه‌ای هستید که حتی سفارش شما را به محل کافه ارسال کند بخش بعدی را مطالعه کنید. می‌خواهیم کیک ویترین که یکی از قنادی‌های معتبر در تهران است را به شما معرفی کنیم.

چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم

کیک تولد در کافی شاپ را از قنادی‌های معتبر و حرفه‌ای بخرید

در این مقاله به سوال چگونه در کافی شاپ تولد بگیریم پاسخ دادیم. پیدا کردن کافی شاپ مناسب و هماهنگی با مدیریت کافه از مهم‌ترین اقدام‌های برگزاری جشن تولد در کافه است. اما از پیدا کردن کافه مهم‌تر سفارش و خرید کیک است.

اگر به اهمیت کیک در جشن تولد فکر کنید حتما با وسواس بیشتری برای خرید آن اقدام خواهید کرد. پیدا کردن یک قنادی که کیک را از مواد مرغوب و درجه یک بپزد، خیلی حرفه‌ای و مطابق با متد روز دنیا تزیین کند و به آدرس مورد نظر ارسال کند کار چندان راحتی نیست.

کیک ویترین یکی از قنادی‌هایی است که می‌توانید با خیال آسوده آماده کردن کیک تولد را به آن‌ها بسپارید. یکی از ویژگی‌های خرید کیک از کیک ویترین سفارش با دیزاین‌های مورد نظر و دلخواه شماست. هر طرح و مدلی را که انتخاب کنید این مجموعه توانایی پیاده‌سازی آن را به بهترین شکل ممکن دارد. برای خرید و سفارش کیک با شماره تلفن 021-66567512 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق سایت کیک ویترین سفارش‌های خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا