چه نوع ادمین‌هایی داریم و چه وظایفی دارند؟

اینستاگرام تبدیل به بستری شده که کسب و کار های مختلف و بی شمار برای کسب درآمد بیشتر به سمتش حرکت کرده اند و برنامه های زیادی روی آن باز کرده اند. مهم ترین مزیت اینستگرام این است که نزدیک به 50 میلیون کاربر فعالی ایرانی دارد و می شود گفت که همه به نوعی در ان حضور دارند. بنا بر این هر کسی می تواند درخانه خودش بنشیند و از طریق اینستاگرام، محصولاتی که می خواهد را بفروشد یا اصلا پیج سرگرمی داشته باشد و با دریافت تبلیغات درامد کسب کند.

اما این یک روی سکه است. روی دوم سکه، این است که کسب و کارها برای رشد در اینستاگرام به محتواهای جذاب و حرفه ای نیاز دارند. خیلی از کسب و کارها یا مهارت کافی برای مدیریت پیج و تولید محتوا را ندارند یا وقت کافی ندارند و ترجیح می دهند روی کار اصلی خودشان متمرکز باشند. این جا است که شغل ادمینی اینستاگرام مطرح می شود.

ادمین اینستاگرام فردی که که مدیریت یک بخش، چندین بخش یا تمامی بخش های یک پیج را بر عهده می گیرد. در ادامه این مطلب، انواع ادمین اینستاگرام را به شما معرفی و و ظایف هر کدام را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

ادمین اینستاگرام

ادمین تولید محتوا

همه چیز اینستاگرام محتواست و فرقی ندارد شما پیج فروشگاهی دارید یا می‌خواهید برای خودتان یک رسانه بسازید. در هر صورت، در پست و استوری‌های پیج‌تان به تولید محتوای جذاب و مفید نیاز دارید. ادمینتولید محتوا فردی است که می تواند با اپلیکیشن موبایل یا نرم افزارهای رایانه ای، محتوا های جذاب تولید کند. این محتوا می تواندبه صورت متنی، ویدیویی یا بنری باشد.

ادمین ثبت سفارش

گاهی ممکن است شما پیج فروشگاهی داشته باشید و با توجه به حجم بالای سفارش‌ها، به فردی نیاز پیدا کنید که سفارشات و تراکنش‌های فروش شما را ثبت کند. ادمین ثبت سفارش به شما کمک می‌کند پشتیبانی بهتری به مشتریان خودتان ارائه دهید و مطمئن شوید همه چیز فروش شما به خوبی پیش می‌رود. کارهای ادمین ثبت سفارش شباهت زیادی با ادمین دایرکت و کامنت دارد و خیلی وقت‌ها یک ادمین از عهده هر دو کار بر میاید، مگر آنکه حجم فروش و ثبت سفارش پیج بسیار زیاد باشد.

ادمین پاسخگویی دایرکت و کامنت

ممکن است تولید محتوای پیج‌تان را خودتان برعهده گرفته باشید. اما کافی است کمی پیج‌تان رشد کند. تا دلتان بخواهد، کامنت و دایرکت دارید و هیچ وقت نمی‌رسید پاسخگوی این حجم از تعامل باشید. ادمین دایرکت و کامنت فردی است که با مهارت بالای ارتباطی خودش می‌تواند با مخاطبان شما تعامل برقرار کند و با متقاعد کردن و جلب اعتماد مخاطبان، فروش پیج‌تان را زیاد کند. در هر صورت، فروش پیج شما، در دایرکت‌هایی است که برای‌تان ارسال می‌شود.

ادمین فتوشاپ کار

عکس‌هایی که از محصولات پیج خودتان می‌گیرید به ادیت حرفه‌ای نیاز دارند تا جلوه بهتری داشته باشند. همچنین ممکن است بلاگر باشید و بخواهید عکس‌هایی که از خودتان میگیرید را ادیت کنید. گاهی هم ممکن است بخواهید وارد کمپین فروش شوید و به بنر، پست یا استوری نیاز داشته باشد. در همه این موارد، ادمین ادیتور عکس می‌تواند با فتوشاپ یا اپلیکیشن‌های ادیت عکس به شما کمک کند.

ادمین مجری پیج اینستاگرام

خیلی وقت‌ها دوست ندارید برای تبلیغ محصول یا ارائه محتواهای پیج‌تان به جلوی دوربین بروید. از طرفی میدانید که جلوی دوربین رفتن تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطبان و فروش محصولات‌تان دارد. اینجاست که به یک مجری نیاز دارید. ادمین‌هایی که در اینجا معرفی شده‌اند، می‌توانند سناریوهای شما را به خوبی جلوی دوربین اجرا کنند.

ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام

سلیقه مخاطبان اینستاگرام به نوعی تغییر کرده که بیشتر طرفدار محتواهای ویدیویی هستند. اینکه بتوانید از محصولات خودتان ویدیو تهیه کنید، تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش پیج‌تان خواهد گذاشت. حتی اگر پیج فروشگاهی هم نداشته باشید، ممکن است خودتان بخواهید پشت دوربین بیایید و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید یا بخواهید دوره‌های آموزشی ویدیویی بسازید. در هر صورت، شما به یک تدوینگر حرفه‌ای ویدیو نیاز دارید.

ادمین تبلیغات و طراحی کمپین اینستاگرام

ادمین تبلیغات فردی است که مدیریت تبلیغات یک پیج را بر عهده می گیرد. پیج هایی که فالوورهای بالایی دارند، با حجم بالایی از درخواست تبلیغات مواجه هستند و به فردی نیاز دارند که هماهنگی های تبلیغات را انجام دهد. البته به فردی هم که به یک پیج کمک می کند تا با تبلیغات فالوورها بیشتری را جذب کند هم می توان ادمین تبلیغات گفت.

ادمین اینستاگرام

ادمین مشاوره و برنامه‌ریزی پیج اینستاگرام

ممکن است تولید محتوا را خودتان انجام دهید یا تیم تولید محتوا داشته باشید. در این صورت، ادمین مشاوره که استاد اینستاگرام است و رشد در این پلتفرم را به خوبی بلد است، به عنوان مشاور و برنامه‌ریز به شما کمک می‌کند. ادمین مشاوره می‌تواند برای تولید محتوا و تبلیغات پیج شما برنامه ریزی کند.

در مطلب امروز، انواع ادمین های اینستاگرام را توضیح دادیم. توجه داشته باشید که ممکن است یک ادمین، چند مورد از این کارهای را با هم انجام دهد. ممکن است ادمینی هم محتوا تولید کند، هم پاسخگوی دایرکت باشد. در هر صورت، همه جیز به توافق میان ادمین و کارفرما بستگی دارد.

در پایان مطلب امروز، پلتفرم ادمینی اینستاگرام دیدوگرام را به عنوان اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمینی به شما معرفی می کنیم. دیدوگرام تنها سایت اختصاصی برای کاریابی ادمین‌ ها است. بنا بر این، اگر پیج دارید و به دنبال استخدام ادمین اینستاگرام هستید، می ‌توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ادمین مورد نظرتان را در این پلتفرم تخصصی پیدا کنید.

همچنین، اگر ادمین هستید، کافی است در دوره‌ آموزش ادمینی اینستاگرام این مجموعه شرکت کنید و با یادگیری کامل و تخصصی مهارت ‌های ادمینی پیج اینستاگرام و پس از ارائه نمونه کار، به عنوان ادمین معرفی شوید. در این سایت شما می‌توانید به عنوان انواع ادمین پاسخ ‌دهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولید کننده محتوا ثبت نام کنید. پیشنهاد می‌ کنیم همین حالا به وب‌سایت دیدوگرم سر بزنید.

ادمین اینستاگرام

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا