چرا خرید بیمه عمر برای سلامتی مفید است

بیمه عمر برای سلامتی بیشتر!!!

شاید شما هم تعجب کردید که بیمه عمر چه ارتباطی با سلامتی دارد. بعد از بررسی و مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که این دو موضوع بسیار به هم مرتبط هستند. چه مستقیم و چه غیر مستقیم. بنابراین به ارتباط بیمه عمر و سلامتی می پردازیم:

بیمه عمر
بیمه عمر

سرمایه گذاری و اطمینان از آینده

وقتی برای آینده خود سرمایه گذاری می کنید، حس اطمینان و امید در شما افزایش پیدا می کند. از طرفی زندگی شما با برنامه تر شده و مخارج خود را هم به خوبی مدیریت می کنید. این حس اطمینان از آینده باعث می شود که حس امید به زندگی در شما هم افزایش پیدا کند.

در این حالت است که منتظر آینده ای با آرامش بیشتر هستید و نسبت به افراد دیگر جامعه این امید به زندگی باعث سلامتی بیشتر در شما هم می شود. در واقع وقتی می دانید که از نظر مالی در بیست سال بعد تا حد زیادی تأمین هستید، خودتان را بیشتر دوست دارید و همین دوست داشتن خود باعث می شود که بیشتر مراقب سلامتی خود باشید.

همچنین وقتی که می دانید با یک برنامه منظم مالی هر سال پس انداز و سرمایه گذاری بیشتری در اندوخته خود خواهید داشت، کمتر به خودتان در شغل خود فشار وارد می کنید و همین فشار کمتر هم باعث می شود که کمتر به سلامتی خود آسیب وارد کنید. چه بسیار افرادی هستند که با شغل های دوم و سوم به سلامتی خود آسیب وارد می کنند و در سنین میانسالی با انواع و اقسام مشکلات در سیستم بدن خود مواجه می شوند.

رفع فوری نگرانی مالی از آسیب های بدنی با استفاده از بیمه عمر

همانطور که می دانید در بیمه عمر پوشش هایی نظیر امراض خاص، از کار افتادگی بر اثر حادثه و هزینه پزشکی بر اثر حادثه وجود دارد که در صورتی که در طول مسیر زندگی مشکلی برای فرد بیمه شده بروز کند، می تواند با استفاده از این سرمایه ها خیلی سریعتر بهبود پیدا کند و اینکه اگر مثلا دچار از کار افتادگی شد، بتواند با تأمین مالی از طرف شرکت بیمه زندگی بهتری را تجربه کند.

اما اگر بیمه عمر نداشته باشد، فردی که دچار مشکلات اساسی در بدن خود می شود عمدتاً توانایی شغلی خود را از دست می دهد یا حداقل عملکرد او تحت الشعاع قرار می گیرد. بنابراین با داشتن بیمه عمر می توان نگرانی های مالی ناشی از حوادث و یا بیماری های صعب العلاج را نیز کاهش داد.

دوران بازنشستگی با کیفیت بالاتر

زمانی که فرد به دوران بازنشستگی و یا میانسالی و کهنسالی برسد، در صورتی که از سرمایه ها و یا مستمری بیمه عمر استفاده کند، قطعاً می تواند از امکانات بیشتری در این دوران استفاده کند. از خوراک و پوشاک مناسب استفاده کند و با درآمد بیشتری که دارد حس امید به زندگی بیشتری را هم تجربه خواهد کرد.

پرواضح است که وقتی کیفیت زندگی فردی مخصوصا در زمان پیری افزایش پیدا میکند به نسبت سلامت تر بوده و عمر طولانی تری هم خواهد داشت. به طور مثال می تواند از خوراک با کیفیت تری استفاده کند. از نظر وضعیت مسکن در حالت مناسب تری قرار خواهد گرفت.

می تواند به تفریح و مسافرت بپردازد و خانه خود را با مهمانی های دلپذیر گرم نگه دارد و در صورت بروز مشکل بدنی، با استفاده از اندوخته و پس اندازی که دارد می تواند بلافاصله مشکل به وجود آمده را رفع کند.

در ضمن چکاپ و بررسی های دوره ای برای وضعیت سلامتی که در زمان میانسالی بسیار هم ضروری هستند برای او بدون دغدغه مالی خواهد بود و مسائل مربوط به سلامتی را قبل از اینکه حاد شوند مورد رسیدگی قرار دهد.

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از ابعاد داشتن بیمه عمر، این است که در طول سالیان از نظر سلامتی هم در وضعیت مطلوبتری قرار خواهید گرفت.

اما داشتن بیمه عمر نیاز به یک اراده و تصمیم دارد. اینکه بررسی کنید و بهترین بیمه عمر را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید و مبلغ مورد نیاز را به صورت سالیان به عنوان حق بیمه تأمین کنید تا طی یک برنامه زمان بندی مشخص مثلا بیست یا بیست و پنج ساله به نحو مطلوب بتوانید کیفیت زندگی خود را هم افزایش دهید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا