3 پیشنهاد عالی برای خرید خودرو بین 800 تا 850 میلیون

خرید خودرو

خرید فروش خودرو حتماً باید با آگاهی نسبت به قیمت دقیق هر خودرو صورت بگیرد. چرا که امروزه قیمت خودروها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند و مرجع معینی هم برای مقایسه قیمت‌ها وجود ندارد.

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا شما را با 3 خودروی موجود در بازار کشور که می‌توانید آن‌ها را در بازه قیمت 850 میلیون تومان به فروش برسانید، آشنا کنیم. این خودروها، در دسته خودروهای نیمه لوکس و نسبتاً محبوب در سطح جهانی قرار می‌گیرند که اهمیت بالایی نیز در بین خودروهای وارداتی و بازار خودروهای دست دوم در کشور ما دارند. علاوه بر بررسی قیمت، در این مقاله مشخصات فنی و ویژگی‌های هر خودرو را نیز مرور خواهیم کرد تا ببینید این خودروها واقعا چقدر ارزش خرید فروش دارند.

اسپورتیج 2014 فول SL 880 میلیون تومان

اسپورتیج 2014 فول SL از برند کیا است و به عنوان یک شاسی‌بلند جذاب در جاده‌های کشور شناخته می‌شود. این خودرو یک موتور 2.4 لیتری دارد که 176 اسب بخار قدرت را در کنار 227 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده خودرو نیز از نوع اتوماتیک و 6 سرعته است و نیروی موتور را از طریق یک محور محرکه دیفرانسیل جلو به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

کیا اسپورتیج خودرویی نسبتاً تنبل و پرهزینه است. اگر بخواهید از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسید، این خودرو 10.4 ثانیه از شما زمان می‌گیرد. به‌علاوه در هر سیکل ترکیبی 100 کیلومتری، 9.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند که رقم بسیار بالایی است. اما اگر صابون هزینه‌های بالای مصرف سوخت و کند بودن خودرو را به تن خود زدید و این خودرو را خریداری کردید، از فضای بزرگ داخل کابین و گیربکس نرم آن لذت خواهید برد. به‌علاوه ظاهر خودرو نیز دوست‌داشتنی است و حالتی لوکس و با ابهت دارد.

خرید خودرو

کیا سراتو 2017 فول 800 میلیون تومان

کیا سراتو 2017 فول تجربه‌ای لذت‌بخش در رانندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. رانندگی با آن نرم و راحت است و در داخل کابین آن حس آسودگی توأم با شیک و لوکس بودن را تجربه می‌کنید. کیا سراتو علیرغم این که امکانات رفاهی مناسبی دارد و خودرویی کاملاً ایمن به‌حساب می‌آید، ازنظر شتابگیری حرفی برای گفتن ندارد. به‌طوری که سرعت صفر تا صد را در مدت زمان 10.5 ثانیه طی می‌کند.

در دل سیستم پیشرانش این خودرو یک موتور 2 لیتری با تنفس طبیعی قرار دارد که 159 اسب بخار قدرت را در کنار 194 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده اتوماتیک آن نیز 6 سرعته است و اگر این خودرو را خریداری کنید، در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی، به 7.2 لیتر بنزین نیاز خواهید داشت.

سوناتا 2014 فول YF 800 میلیون تومان

سوناتا 2014 فول YF یکی از خودروهای کم‌نظیر موجود در بازار است. این سدان خوش‌ساخت کره‌ای تمام آنچه که از یک خودروی خارجی و اسپرت سراغ دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته باید رنج قیمت خودرو را هم در نظر گرفته و آن را با رقبای هم‌رده‌اش مقایسه کنیم.

باتوجه به‌این‌که خرید فروش خودرو سوناتا 2014 فول YF در بازه قیمتی حدود 800 میلیون تومان صورت می‌گیرد، باید گفت که این خودرو اکثر رقبای خود را در این رده قیمتی پشت سر گذاشته است.

خرید خودرو

این خودرو هم ازنظر ظاهری و هم ازنظر امکانات رفاهی بسیار قدرتمند است. مصرف سوخت آن نیز پایین بوده و فضای کافی در داخل کابین را برای سرنشینان فراهم می‌کند. به‌علاوه، سطح ایمنی در این خودرو بالا است و می‌توانید با خیال راحت آن را به عنوان خودرویی خانوادگی و مناسب سفرهای طولانی انتخاب کنید.

سوناتا 2014 فول YF اما در بعضی از موارد ممکن نقاط ضعفی هم داشته باشد. به‌عنوان‌مثال شکایت‌هایی در خصوص سیستم تعلیق خشک آن وجود دارد. به‌علاوه، شتابگیری خودرو هم می‌توانست کمی بهتر باشد اما درهرصورت این خودرو اکثر انتظارات را برآورده کرده و حتی در مورد کیفیت ساخت و امکانات، کمی بیشتر از حد انتظار هم ظاهر می‌شود.

جمع‌بندی

خرید فروش خودرو در این بازار پرتلاطم کار آسانی نیست. اگر به سایت‌های آگهی خودرو مثل شیپور و دیوار سر بزنید، اکثر فروشندگان قیمت بالاتری روی خودرو خود گذاشته‌اند تا زمان معامله به خریدار تخفیف بدهند.

بیش از 80% این فروشندگان ادعا می‌کنند که خودروی آن‌ها کاملا سالم است درحالی‌که اینطور نیست. آماری که همراه مکانیک از 7 سال کارشناسی خودرو به‌دست آورده نشان می‌دهد که 72% خودروهای دست دوم یا کارکرده حداقل یک مشکل فنی و بدنه در خودرو خود دارند. پس با این همه تناقض و دشواری در بازار خودرو چه کنیم؟

همراه مکانیک طرح خرید فروش خودرو سفارشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا تجربه مطمئن و اسانی از خرید فروش خودرو داشته باشند. تمام فرآیند خرید یا فروش خودرو در همراه مکانیک توسط مشاور اختصاصی شما انجام شده و خودرو شما را به‌صورت کارشناسی شده به‌همراه گزارش کامل کارشناسی معامله خواهند کرد.

در این طرح‌ها به خریداران ضمانت‌نامه پرداخت خسارت جهت کاهش ریسک خرید خودرو دست‌ دوم تقدیم خواهد شد و فروشندگان خودرو را نیز از هرگونه صرف وقت و انرژی برای پیدا کردن خریدار مناسب خلاص خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم به صفحه نمایشگاه همراه مکانیک hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی در مورد این طرح‌ها را کسب کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا