پروانه ای که انتخاب می کنید می تواند جنبه های مخفی شخصیت تان را آشکار کند

پروانه ها نماد های زنده آزادی و زیبایی هستند، بسیاری از هنرمندان به دلیل ارتباط قوی خود با آزادی و نمایندگی از زیبایی های طبیعت آن ها را در آثار خود به کار می برند.

همچنین با توجه به ماهیت، پروانه ها نمادی از تغییر و نتایج مثبتی هستند که در زندگی رخ می دهند. ذهن ناخودآگاه ما بدون اینکه متوجه باشیم، پروانه ها را با توجه به رنگ ها، شکل ها و نقش های هنری بال های آن ها مورد تحلیل قرار می دهد.

ما در این مقاله از سایت کوکا برای شما یک تست شخصیت شناسی پروانه را ارائه کرده ایم که براساس آن می توانید جنبه های مخفی شخصیت خود را بیشتر بشناسید. با ما همراه باشید؛

پروانه مورد علاقه شما کدام است؟

پروانه مورد علاقه شما کدام است؟
پروانه مورد علاقه شما کدام است؟

پروانه شمار 1

پروانه شمار 1
پروانه شمار 1

شما حساس و صادق هستید

اگر این پروانه را انتخاب کرده باشید، به این معنی است که شخصی بسیار حساس، صادق و عاشق هستید. بسیار عاطفی هستید، به نیاز ها و احساسات دیگران توجه دارید و دوست دارید که همیشه افراد را خشنود کنید حتی کسانی را که نمی شناسید.

کمک به دیگران در طبیعت شماست با این حال، توصیه می کنیم که بیشتر مراقب خودتان و احساسات تان باشید چون ممکن است با توجه بیش از حد دیگران را ناراحت کنید. در نظر داشته باشید که مشکلات شما هم به اندازه مشکلات دیگران اهمیت دارد.

پروانه شماره 2

پروانه شماره 2
پروانه شماره 2

شما آرام و صلح جو هستید

اگر این پروانه را انتخاب کردید، به این معنی است که شما فردی صلح جو هستید. شخصیت بسیار آرامی دارید و معتقدید که حفظ تعادل بین زندگی شخصی و زندگی حرفه ای برای سلامت روانی مناسب است و عمیقا بر این باورید که تعادل کامل کلید خوشبختی است.

وقتی با یک موقعیت ناخوشایند روبرو می شوید به معنای واقعی کلمه می ترسید و ایمان خود را از دست می دهید اما با این حال احساسات خود را پنهان می کنید تا دیگران متوجه وضعیت شما نشوند و سعی می کنید که خودتان مشکلاتتان را حل کنید.

پروانه شماره 3

پروانه شماره 3
پروانه شماره 3

شما خلاق هستید

شخصیتی دارید که همه چیز را زیبا می بیند و آن ها را حتی در زمان هایی که مجبور نیستید تجزیه و تحلیل می کنید. تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کند تا زندگی را درک کنید و این باعث می شود که فردی بسیار منطقی باشید و مردم شما را عاقل و بالغ بدانند.

کمال گرا هستید و سعی می کنید که همه چیز را تمام و کمال به پایان برسانید. شادی را در چیز های کوچک پیدا می کنید و سعی دارید دنیای خود را به کسانی که می خواهند شما را بیشتر بشناسند، نشان دهید.

پروانه شماره 4

پروانه شماره 4
پروانه شماره 4

شما بلند پرواز هستید

شما شخصیتی بلند پرواز و جاه طلب دارید، بسیار سازمان یافته به اهداف خاصی که برای خود انتخاب کرده اید، می رسید و این شخصیت شما را تعریف می کند. تنبلی را دوست ندارید و سعی می کنید با افراد سخت کوش کار کنید، دوست دارید احساس امنیت کنید و همین گاهی اوقات شما را از شکست می ترساند.

شکست بزرگترین ترس شما در مسیر کاریتان می باشد ولی عمیقا بر این باورید که می توانید موفقیت خود را با کسانی که دوست دارید به اشتراک بگذارید.

پروانه شماره 5

پروانه شماره 5
پروانه شماره 5

شما مشتاق هستید

اگر این پروانه را انتخاب کرده باشید، به این معنی است که شما یک شخص پر جنب و جوش و مشتاق هستید. در هر کاری که انجام می دهید شادی می یابید و همیشه در هر موقعیتی به نیمه پر لیوان نگاه می کنید، هدف شما این است که تجربه های زیادی کسب کنید چون معتقدید که این معنای واقعی زندگی است.

یکی از بزرگترین ترس های شما خستگی و دلزدگی است. دوست دارید که همه ی کار ها را همزمان با هم انجام دهید و همین باعث از دست دادن تمرکزتان شده و اجازه نمی دهد که به درستی کار ها را به پایان برسانید با این وجود شما ایستادگی می کنید و می توانید به موفقیت هم برسید.

پروانه شماره 6

پروانه شماره 6
پروانه شماره 6

شما یک شخص منطقی هستید

اگر این پروانه زیبا را انتخاب کرده باشید، به این معنی است که شما یک شخص منطقی و عاقل هستید. کسانی که در اطراف شما هستند همیشه برای مشاوره گرفتن و حل مشکلاتشان با شما مشورت می کنند، خودتان را از لحاظ احساسی درگیر چیزی نمی کنید چون معتقدید که جلوی قضاوت درست را می گیرد.

ارزش های اخلاقی را برتر از هر چیزی در زندگی می دانید و همیشه تلاش می کنید که کار درست را انجام دهید.

منبع : brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا