پایان شاد و شروع با یا مقلب القلوب

آهنگ شاد نوروزی
آهنگ شاد نوروزی

پیوندی که موسیقی با تمامی رفتارهای انسان دارد را هیچکس با هیچ منطقی درک نمی‌کند. اما از این اطلاع داریم که موسیقی درواقع زاده روح است. و همانگونه که پدر فرزندش را دوست دارد روح و روان انسان نیز فرزند خود یعنی موسیقی را دوست می‌دارد.

بیایید کمی درکمان را در این زمینه قوی کنیم. کم کم به پایان سال نزدیک می‌شویم و باید همانند خانه تکانی‌های سالانه دل‌های خود را از وجود هر سیاهی پاک کنیم. در طی این سالی که سپری شد فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده‌ایم.

به سمت لیست پخش موزیک خود بروید. یک آهنگ شاد نوروزی و در عین حال ملایم را پخش کنید و با هر ریتم این موسیقی تک تک سلول‌های خود را وادار کرده تا شاد باشند. غصه‌های خود را با پخش هر موزیک از یاد ببرید و ذهن خود را آزاد کنید. این موسیقی است، چیزی که شما برای حل مشکلات ذهنی خود نیاز دارید.

اما آیا آهنگ‌های خود را به خوبی انتخاب کرده اید. ما برای شما پیشنهادهایی داریم که می‌توانند شادی را برای شما و ذهن شما به ارمغان بیاورند. در ادامه شما کامل‌تر این موارد را می‌شناسید. مواردی که برای یک پایان خوب و یک شروع دوست‌داشتنی نیاز دارید.

آهنگ‌های شادی مناسب پایان سال

همه کسانی که شنونده‌های موزیک هستند آهنگ‌ها را با پیشوند و پسوند می شناسند به مانند: آهنگ نوروز، آهنگ شاد، آهنگ عاشقانه و امثال این موارد. در این دسته‌بندی خواننده و یا مفهوم مهم نیست بلکه ریتم آن موزیک مهم است.
داستان یکساله درحال تمام شدن است. چه چیزی بهتر از یک پایان شاد؟ بیایید تا پیشنهادها را شروع کنیم. اینگونه بهتر می‌توانید داستان خود را به اتمام برسانید.

زندگی کن علی زند وکیلی
زندگی کن علی زند وکیلی

⦁ زندگی کن – علی زندوکیلی

تنها کافی است که به معنای اسم این موزیک فکر کنیم. زندگی کن!! معنای زندگی تفسیری به اندازه وسعت دریاها دارد. هرگز نمی‌توانی آن را به درستی درک کرده و شناخت کاملی از آن داشته باشید. اما همین کافی است که قدر این میزان شناخت خود از زندگی را داشته باشیم. شروع نوروز بستگی به نوع تفکر ما دارد.
زندگی کن علی زندوکیلی درواقع نه تنها آهنگ شاد مناسب برای شروع نوروز و سال پیش رو است بلکه مفهوم متن آن چیزی است که شما نیاز دارید. کمی از این متن را برای شما بیان می‌کنیم:

*رها کن دیگه غصه‌هاتو بدون قدر این لحظه هاتو*
*بخدا این روز و شبا برنمیگرده می‌بازه اونی که پی غصه میگرده*
*ببین شادی پرنده‌ها رو که شادن حتی با چند ارزن*
*چه حیفه غصه داشته باشی واسه چی زاری که نمی‌ارزه*

پس بیایید قدر لحظه های حال را بدانیم. وب سایت دوست‌داشتنی موزیکیشو این موزیک رو بصورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است.

⦁ دوست دارم زندگی رو – سیروان خسروی
تلقین مهم‌ترین اصل در زندگی هر انسانیست. این اراده و تلقین ماست که ما را به سمت جلو پیش می‌برد. حتی اگر زندگی به کام نباشد با تلقین خوب بودن آن می‌توان همچنان شاد بود. آهنگ شاد دوست دارم زندگی رو می‌خواهد به شنونده تلقین کند که زندگی را با همه چیزش دوست داشته باشد.
همانطور که در این موزیک زیبا سیروان عزیز می گوید:

*نم نم بارون میزنه به کوچه و خیابون* / *یکی میخنده یکی غمگینه زندگی اینه همه قشنگیش همینه*
*خوب یا بد اگه آسون یا سخت ناامید نمی‌شم چون دوست دارم زندگی رو*

بیایید زندگی را دوست داشته باشیم. اگر با ما بد بود به بزرگی خود او را ببخشیم.

شروع سال و به گوش رسیدن صدای آسمانی یا مقلب القلوب

استاد محمدرضا شجریان
استاد محمدرضا شجریان

دعایی که هرساله ما را غرق در معنای خود می کند “یا مقلب القلوب والابصار”. ای تغییر دهنده دلها و دیده‌ها ای مدبر شب و روز ای گرداننده سال و حالت ها بگردان حال ما را به نیکوترین حال.
چه چیزی بهتر از گوش دادن به این دعا به عنوان آهنگ نوروزی آن هم با صدای عرفانی شجریان عزیز و دوستداشتنی؟ سال خود را با صدای آرام بخش و عرفانی استاد محمدرضا شجریان با دعای یا مقلب القلوب شروع کنیم تا دل های خود در ابتدای با سخن خداوند شاد نماییم.

امیداواریم با شروع سال جدید اتفاق های جدید و خوب و از همه مهم تر شادی برای شما رقم بخورد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا