20 تا از بهترین کادوها برای هدیه سالگرد ازدواج به زنان

کادوی خاص سالگرد ازدواج برای خانم ها
کادوی خاص سالگرد ازدواج برای خانم ها

در زندگی فراز و نشیب های زیادی وجود دارد که تنها یک زوج عاشق می توانند در کنار هم، با کمک هم و برای هم از آن ها عبور کرده و از این مسیر لذت ببرند و سالروز ازدواج یادآوری است که روز آغازین این ماجراجویی مشترک را به یاد زن و شوهر می آورد.

سالگرد ازدواج به خودی خود روز خاصی است، بهترین زمان برای آن که نگاهی به خاطرات عاشقانه گذشته انداخته و برای آینده ای شاد و زیبا عهد و پیمان خود را محکم تر کنید و جذابیت آن دو چندان می شود اگر به همسر زیبای خود هدیه ای خاص، دوست داشتنی و کاربردی تقدیم کنید که نشانی از عشق و علاقه بی نهایت شما نسبت به او باشد.

اگر در انتخاب هدیه مناسب برای عشق تان سردرگم شده اید در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با بهترین ایده ها برای کادو سالگرد ازدواج به خانم ها آشنا شویم.

هدیه سالگرد ازدواج چی بخرم؟

1. لامپ رمانتیک

حک کردن یکی از بهترین عکس های دو نفره و عاشقانه تان روی یک لامپ می تواند هدیه فوق العاده رمانتیکی برای سالگرد ازدواج باشد. با این کار عکس مورد علاقه همسرتان همیشه خواهد درخشید.

می توانید از بطری های فلورسنت رنگی که لامپ های کوچکی به آن وصل شده و پایه ای برای قرار دادن روی میز دارد برای این کار استفاده کنید.

2. آلبوم عکس

یادآوری خاطرات شیرین و فراموش نشدنی زندگی مشترک به خصوص اگر تصویری باشد می تواند لحظات زیبایی را در این روز زیبا برای شما و همسرتان خلق کند.

عکس های دو نفره یا خاطره انگیز و تصاویری که همسرتان با دیدن آن ها ذوق زده می شود را در آلبوم عکس بچسبانید، بهتر است به جای آلبوم ساده از آلبوم های ویژه که طراحی عاشقانه ای دارند استفاده کنید.

3. کیک مخصوص

بی تردید کیک یکی از مهم ترین بخش های سالروز ازدواج است، برای تهیه کیک می توانید از روش های خلاقانه مختلفی استفاده کنید:

می توانید کیک را خودتان درست کرده و یا از کیک های آماده استفاده کنید، همچنین جالب خواهد بود اگر یکی از عکس های دو نفره تان را روی آن چاپ کرده یا کیکی شبیه کیک روز عروسی تان سفارش دهید.

کمی بیشتر فکر کنید، بدون شک ایده های خلاقانه دیگری نیز هست که می توانید روی کیک سالروز ازدواج پیاده کنید!

4. ست های عاشقانه

خانم ها به هدایای ست به خصوص برای سالگردهای عاشقانه ای همچون سالگرد ازدواج، عقد، ولنتاین و غیره علاقه زیادی دارند، به خصوص اگر این ست به شیوه خلاقانه ای طراحی یا انتخاب شده باشد.

با توجه به سلیقه همسرتان می توانید ست های لوکس مانند ساعت مچی ست گرفته تا ست های زیبا مانند دستبند یا ست های فانتزی مانند ماگ یا تی شرت اسپرت به او و خودتان هدیه دهید.

نحوه ست کردن اهمیت زیادی دارد، مثلا برای تی شرت های اسپرت می توانید روی یکی از تی شرت ها تاریخ ازدواج و روی دیگری چند ساله شدن زندگی مشترک خود را چاپ کنید.

5. بالش های ست

اتاق خواب مکانی آرامش بخش و عاشقانه است و خانم ها اگر احساس کنند همسرشان به تزیین و لوازم این اتاق توجه خاصی دارد بسیار خوشحال خواهند شد.

بالش های ست برای ابراز عشق به همسرتان در سالروز ازدواج عالی هستند که می توانید آن ها را به صورت آماده خریداری کرده یا جملات مورد نظر خود را روی آن ها چاپ کنید.

6. جواهرآلات

جواهرآلات از طلا و نقره گرفته تا جواهرآلات الماس نشان و یا سنگ های زینتی همگی می توانند برای یک خانم مشکل پسند جذاب و دوست داشتنی باشند.

هنگام انتخاب جواهر آلات حتما به سلیقه عشق تان از نظر جنس، ظرافت، رنگ و غیره توجه داشته باشید، چه بهتر که هدیه تان را در صورت امکان شخصی سازی کرده و مثلا حرف اول اسم او و خودتان را روی آن حک کنید.

7. گل های رز

تنها چیزی که می تواند از یک دسته گل رز زیبا جالب تر باشد دسته گلی است که تا سال ها تازه و شاداب باقی بماند.

بله! یک جعبه پر از گل های رز مصنوعی اما زیبا می تواند یکی از بهترین هدیه های سالگرد ازدواج به همسرتان باشد. شک نکنید!

8. پوشاک زنانه

پوشاک یکی از دیگر از زمینه هایی است که اکثر خانم ها اشتهای سیری ناپذیری در آن دارند اگرچه انتخاب پیراهنی که بتواند حس رضایت کامل آن ها را جلب کند کار چندان ساده ای نیست!

اگر از سایز و همچنین سلیقه او در مدل و رنگ لباس مطمئن هستید دل تان را به دریا بزنید و با صرف وقت کافی بهترین هدیه سالگرد ازدواج را برایش خریداری کنید. از پیراهن های شب و مجلسی گرفته تا پوشاک بیرون از منزل مانند مانتو، شلوار و روسری یا یک لباس خواب شیک همگی می توانند انتخاب های ایده آلی باشند.

9. ساعت مچی

یک ساعت زیبا هدیه ای بی نهایت عالی به خصوص برای مراسم سالگرد ازدواج است، اگر بودجه مالی تان اجازه می دهد برای خرید ساعت دست روی مدل های شیک، لوکس و قیمتی بگذارید.

از این به بعد هر زمان همسرتان به ساعتش نگاه کند یاد شما در خاطرش مرور می شود که صد البته ارزش هزینه ای که صرف خرید ساعت کرده اید را خواهد داشت!

10. فرنچ پرس

اگر با خانمی ازدواج کرده اید که عاشق قهوه است و قهوه صبحگاهی اش ترک نمی شود، پس چه بهتر که هر روزش با فرنچ پرسی که شما برایش خریده اید آغاز شود.

هنگام خرید این دستگاه دقت کنید رنگ آن با رنگ لوازم آشپزخانه هماهنگ باشد.

11. لوازم آرایش

لوازم آرایش از هدایای خانمانه ای است که اگر دقت کافی در خرید آن داشته باشید معمولا از کادو دادن آن به همسرتان پشیمان نخواهید شد زیرا شاید همه خانم ها به لوازم آرایش علاقه نداشته باشند اما بسیاری از آن ها کم یا زیاد از این لوازم پر کاربرد استفاده می کنند.

برای این که انتخاب بهتری داشته باشید پیشنهاد می کنیم به سراغ جعبه لوازم آرایش همسرتان رفته و ببینید جای کدام ابزار آرایشی در آن خالی است، حتی گاهی با دقت به حرف های اخیر او متوجه می شوید که به چه نوع لوازم آرایشی نیاز دارد.

اگر هنوز در انتخاب لوازم آرایش مناسب برای همسرتان تردید دارید چه فرصتی بهتر از سالگرد ازدواج برای هدیه دادن رژ لب قرمز رنگی که همیشه آرزو داشتید روی لب های همسرتان ببینید؟!

12. عطر 

عطر از آن هدایای کلاسیک بی نظیری است که زمان و مکان و جنسیت نمی شناسد و همه افراد از این که عطر و ادکلن هدیه بگیرند خوشحال خواهند شد.

در انتخاب عطر به نوع رایحه آن دقت داشته و در صورت نیاز از سایت های اینترنتی برای نحوه خرید عطر کمک بگیرید زیرا خرید عطر مناسب که نظر همسرتان را به خود جلب کند به آن سادگی ها که گمان می کنید نخواهد بود!

13. دکوری ها

با وجود همه مواردی که معرفی کردیم اگر همچنان سردرگم هستید که آیا همسرتان از هیچ یک از این هدایا خوشش می آید یا خیر، در این صورت می توانید سراغ هدیه ای بروید که کمتر خانمی دست رد به سینه اش می زند: دکوری ها!

همه خانم ها به دکوری علاقه دارند و برای تبریک سالگرد ازدواج بهتر است به سراغ طرح های عاشقانه و رمانتیک مشهور برای قرار دادن در اتاق خواب بروید.

هدیه های خلاقانه تبریک سالگرد ازدواج به خانم ها

14. قاب عکس خاطره انگیز

آیا مورد خاصی در زندگی مشترک تان وجود دارد که برای هر دوی شما معنی خاصی داشته باشد؟

مثلا شعری که در دوران نامزدی برایش خوانده اید و او همیشه آن را زیر لب تکرار می کند، یا عکس دو نفره ای که می دانید خیلی دوستش دارد، یا مکان دیدنی که اولین خاطرات ازدواج خود را در آن جا رقم زده اید، در این صورت کار چندان سختی در پیش ندارید، کافیست شعری که با خط خوش چاپ شده یا عکس مورد نظر را قاب زیبایی گرفته و به عشق تان تقدیم کنید.

15. کتاب عاشقانه

اگرچه یک رمان عاشقانه هدیه جالبی برای برخی خانم ها می باشد اما منظور ما از کتاب عاشقانه، رمان نیست بلکه کتابی است که خلاقیت و هنر دست های شما را به رخ بکشاند!

یک کتابچه خاطره انگیز و زیبا درست کنید و هر برگ آن را با عکس های دو نفره و خاطره انگیز، متن های عاشقانه، خاطرات و … پر کنید.

سعی کنید ظاهر کتاب درست مانند کتاب های چاپی اما خوش رنگ و لعاب تر به نظر برسد و سلیقه زیادی برای جذاب کردن آن به خرج دهید.

16. گلدانی از عشق

این بار به جای قرار دادن گل در گلدان می توانید یادداشت های عاشقانه خود را داخلش قرار داده و با یک قلب پر از احساس به همسرتان هدیه کنید.

برای این کار کاغذهای کوچک رنگی را برش زده و روی هر یک از آن ها یک جمله عاشقانه یا متنی را که همسرتان به آن علاقه دارد بنویسید.

می توانید از عکس های کوچک و خاص مانند تصویر کوچکی از کودک تان در گهواره، عکس عروسی، عکس های خاطره انگیز تعطیلات و غیره نیز برای این کار استفاده کرده و متن کوتاهی زیر آن ها بنویسید و به عشق تان تقدیم کنید.

17. دوستت دارم چون …

52 کارت تهیه کرده و روی هر یک از آن ها یک ویژگی ظاهری یا رفتاری خوب و منحصر به فرد که در همسرتان دیده اید را بنویسید.

مثلا من لبخند تو را دوست دارم، چشمانت به زیبایی دریا هستند و …

این 52 کارت را روی هم قرار داده و پانچ کنید، سپس آن ها را با کمک نوار یا روبان به هم بچسبانید و به همسر تان هدیه دهید تا برای هر هفته از سال پیش رو جمله ای زیبا داشته باشد.

18. علاقه مندی های او

اگر همسرتان در زمینه خاصی فعالیت می کند یا به موضوع، ورزش یا هنر خاصی علاقه دارد می توانید در انتخاب هدیه کاربردی برای سالگرد ازدواج از این علاقه او بهره ببرید.

مثلا برای خانم هایی که اهل ورزش هستند خرید ست ورزشی یا کتانی انتخاب خوبی است، برای خانمی که به عکس و طبیعت علاقه دارد خرید یک دوربین مجهز عکاسی سورپرایز کننده خواهد بود و برای آن هایی که اهل مطالعه هستند کتاب می تواند گزینه ایده آلی باشد.

19. اولین هایی که با هم داشتید

کادوی ازدواج همیشه خریدنی یا درست کردنی نیست بلکه می توانید با تداعی کردن چند خاطره، یک روز شگفت انگیز و به یاد ماندنی برای همسرتان رقم بزنید.

برای یادآوری خاطرات یکی از بهترین توصیه ها این است که او را به اولین مکان هایی که با هم رفتید ببرید، مثلا اولین رستورانی که بعد از آشنایی در آن جا غذا خوردید، کافی شاپی که اولین قرار عاشقانه تان را در آن جا گذراندید، اولین پارکی که با هم قدم زدید و …

20. آرامش را به او هدیه دهید

اگر در نزدیکی محل زندگی تان یا کمی دورتر! دریاچه ای هست که می توانید یک بعد از ظهر را با همسرتان در آرامش آن جا سپری کنید پس معطل نکنید، یک قایق موتوری اجاره کرده و در این روز زیبای دو نفره از مناظر و طبیعت آرامش بخش دریاچه لذت ببرید.

در ادامه بخوانید : هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان

منابع: momjunctiontheknot

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا