15 ایده برای هدیه روز تولد همسر (مردانه)

هدیه تولد برای شوهرم چی بخرم؟
لیست کادوهای جالب و خاص برای تولد همسر

هر سال از روزها قبل از تاریخ تولد همسرتان، فکرتان درگیر این است که برای این روز خاص چه هدیه ای بخرید و نگران هستید که نتوانید هدیه مناسبی برای او تهیه کنید؟

به شما حق می دهیم! زیرا هدیه روز تولد به خصوص برای همسر و مرد زندگی تان باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر ابراز عشق و محبت، شناخت عمیق شما نسبت به او را نیز خاطر نشان کرده و نشان دهد که علایقش تا چه اندازه برای شما مهم است.

در این مقاله ایده هایی برای هدیه تبریک تولد همسر و آقایان و همچنین شیوه های سورپرایز کردن شوهر در روز تولد را قرار داده ایم. امیدواریم این ایده ها برای شما الهام بخش باشد. با کوکا همراه باشید.

بهترین هدیه تولد کادویی است که با توجه به علایق یا نیازهای همسرتان انتخاب شود. اگر همسرتان:

1. به گشت و گذار علاقه دارد

اگر مرد زندگی تان عاشق این است که آخر هفته اش را به کوهنوردی، پیاده روی در جنگل، دوچرخه سواری در دل طبیعت یا تفریحات خارج از منزل بپردازد یک کوله پشتی همه کاره یکی از بهترین هدیه هایی است که در این با شکوه می توانید به او تقدیم کنید تا همه جا همراه او باشد.

اگر سال گذشته برایش کوله پشتی خریده اید اشکالی ندارد! می توانید یک کیسه خواب با کیفیت برایش کادو بگیرید.

2. عاشق آشپزی است

اگر یکی از سرگرمی های همسرتان آشپزی است و گه گاه با پختن یک غذای خوشمزه شما را سورپرایز می کند که زن بسیار خوش شانسی هستید!

می توانید یک تخته برش مخصوص آشپزی فانتزی با طرح متفاوت یا یک کتاب آشپزی  برایش هدیه بگیرید. البته قبل از آن مطمئن شوید علاقه همسرتان به خودتان و حس کمک کردن و باری از روی دوش شما برداشتن را با علاقه او به آشپزی اشتباه نگیرید چون در این صورت هدیه شما باعث سوء تفاهم خواهد شد.

3. به مسافرت های کاری می رود

اگر مردتان به دلیل نوع شغل خود دائم در سفرهای کاری و ماموریت های هفتگی و ماهیانه به سر می برد می توانید با هدیه ای که به آن نیاز دارد خوشحالش کنید: یک کیت مسافرتی بهداشتی.

مجموعه لوازم بهداشتی که هر مردی در طول سفر به آن نیاز پیدا می کند معمولا شامل ژیلت، ژل اصلاح، کرم مرطوب کننده بعد از اصلاح، شامپو بدن و مواردی از این قبیل می باشد.

4. عاشق پازل است

همسرتان به پازل علاقه دارد و اغلب اوقات فراغت خود را با چیدن قطعات پازل می گذراند؟ پیشنهاد می کنیم یک پازل دشوار 1000 قطعه ای سفارش دهید که برای همسرتان شخصی سازی شده باشد، مثلا برای تصویر پازل عکسی از زادگاهش، مکانی که برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کرده اید یا تصویر شخصیت مورد علاقه اش را انتخاب کنید.

5. عاشق نوشتن است

شاید کادو دادن خودنویس، یک ایده قدیمی به نظر برسد اما نه برای کسانی که به نوشتن علاقه دارند، نویسنده هستند یا حرفه آن ها به نحوی با نوشتن زیاد در ارتباط است.

البته پیشنهاد می کنیم به جنبه زینتی خودنویس بیشتر توجه داشته و آن را داخل یک جعبه یا جا قلمی بسیار شکیل قرار دهید، در این صورت در قفسه کتاب ها یا روی میز مطالعه همسرتان جای خودش را پیدا خواهد کرد.

6. به موسیقی علاقه دارد

اگر همسرتان عاشق موسیقی است می توانید با یک هدست بی سیم بلوتوثی او را سورپرایز کنید.

خرید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه اش نیز ایده خوبی است به شرطی که شما نیز در این کنسرت او را همراهی کنید.

7. به سلامت پوست خود اهمیت می دهد

حق با شماست! بعضی از آقایان چندان خود را درگیر مراقبت از پوست و یا خرید لوازم بهداشتی آن چنانی نمی کنند اما مردانی هم هستند که این مورد برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

اگر همسرتان جزو این گروه مردان است بی شک خرید ست بهداشتی مراقبت از پوست که شامل اسکراب بدن، کرم اصلاح، مرطوب کننده، ضد آفتاب و غیره می باشد هدیه مناسبی برای او خواهد بود.

سایر ایده ها برای هدیه تولد مردان

8. پتو یا تشک

اگر شوهرتان سرمایی است و معمولا در شب های زمستانی از سرد بودن هوا گله می کند می توانید یک پتوی فانتزی و گرم و نرم برایش بخرید.

شاید هم به دلیل قدیمی بودن تشک تختخواب دچار کمر درد یا پشت درد شده، در این صورت یک تشک طبی تمام عیار با ویژگی های استاندارد می تواند به خواب راحت هر دوی شما کمک کرده و دردهای او را کاهش دهد.

9. کیف پول

از زمانی که یادتان می آید شوهرتان از یک کیف پول قدیمی استفاده می کند که حالا دیگر رنگ و رو رفته و کهنه شده است؟

اکثر آقایان به اندازه خانم ها به وسایل جانبی خود اهمیت نمی دهند و مدت های زیادی از آن ها استفاده می کنند اما این دلیل نمی شود که شما نیز به این مسئله بی توجه باشید.

پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت ممکن یک کیف پول متناسب با سلیقه همسرتان خریداری کرده و در روز تولدش به او کادو دهید.

10. پوشاک

مردان معمولا عاشق لباس خریدن نیستند و حتی بسیاری اوقات به قدری این مسئله را پشت گوش می اندازند که همسرشان باید به تنهایی دست به کار شود.

اگر مردتان جز این دسته آقایان است می توانید با خرید پوشاک مختلف از تی شرت و سویشرت معمولی گرفته تا شلوار، کفش یا لوازم جانبی همچون کراوات، شال گردن، کلاه و غیره او را خوشحال کنید.

11. ساعت

ساعت از آن دسته هدایای کلاسیک و پر طرفدار به خصوص در میان مردان است، اگر بودجه کافی برای روز تولد همسرتان در نظر گرفته اید می توانید یک ساعت لوکس و شیک برایش خریداری کنید یا به دنبال ساعت های هوشمند بروید که فناوری به کار رفته در آن ها کاربردهای متنوعی در اختیار او قرار می دهد.

12. عینک آفتابی

به دنبال یک هدیه فصلی بی نقص هستید؟ بی شک عینک آفتابی از لوازم جانبی پر کاربرد به خصوص در فصل تابستان است، هدیه ای که شوهرتان هر جا برود آن را به همراه خواهد داشت و به خاطرش از شما قدردان خواهد بود.

13. سالنامه

سالنامه رومیزی شاید هدیه ساده ای به نظر برسد چون معمولا همه افراد پر مشغله یکی از آن سالنامه هایی که روی صفحه آن تصاویر تبلیغاتی یا طبیعت و غیره جا خوش کرده روی میز خود دارند اما سالنامه ای که مد نظر ماست سالنامه کاملا شخصی ویژه همسرتان است!

برای سورپرایز کردن او می توانید روی برگ هر ماه از سالنامه یک عکس دوست داشتنی از همسرتان، عکس هایی که با دوستانش انداخته، عکس های خانوادگی یا تصاویری از فرزندتان چاپ کنید.

14. بالش

بالش نرمی که عکس تیم فوتبال مورد علاقه اش روی آن چاپ شده باشد احساس فوق العاده ای به همسرتان خواهد بخشید، این حس فوق العاده را در این روز با شکوه به او تقدیم کنید.

15. ایده های خلاقانه برای روز تولد شوهر

اگر تصمیم دارید هدیه تولد همسرتان را در شرایطی به او تقدیم کنید که از قبل به شدت ذوق زده و سورپرایز شده، می توانید از ایده های زیر الهام بگیرید:

  • تعدادی از عکس های مورد علاقه همسرتان را چاپ کرده و به همان تعداد بادکنک های هلیومی رنگارنگ تهیه کنید. سپس به هر بادکنک یک عکس چسبانده و روی بادکنک جمله ای رمانتیک برای عشق تان بنویسید. تعداد بادکنک ها باید آن قدر باشد که وقتی همسرتان در اتاقش را باز می کند با منظره شگفت انگیزی روبرو شود. این هدیه می تواند مقدمه زیبا و جالبی برای شروع یک شب تولد به یادماندنی باشد.
  • دیدار با دوستان قدیمی می تواند حس فوق العاده ای در همسرتان ایجاد کند، در لیست دوستان کسانی را انتخاب کنید که همسرتان واقعا دلتنگ آن ها است و سپس گوشی تلفن را بردارید … بی شک تلاش شما برای خوشحال کردن همسرتان او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
  • برای این که همسرتان را سورپرایز کنید پیشنهاد می کنیم او را به جایی ببرید که عاشقش است، اگر مقصد چندان دور نیست می توانید چشمش را ببندید و بعد از رسیدن به مکان مورد نظر چشمانش را باز کنید. چه بهتر که از خانواده و دوستان هم دعوت کنید و دکوراسیون آن جا را طوری بچینید که برای همسرتان جالب تر باشد، اگر محل مورد نظر یک کلبه جنگلی یا خانه روستایی باشد کارتان چندان سخت نخواهد بود.
  • وقتی به جشن تولد فکر می کنیم معمولا شب تولد به ذهن مان می رسد چون اکثر جشن تولدها هنگام عصر یا شب ها برگزار می شوند و همسرتان فکرش را هم نمی کند که بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب هدیه تولدش را دریافت کند! اگر روز تولد همسرتان تعطیل است می توانید قبل از بیدار شدن او اتاق را به آرامی تزیین کرده، چند بادکنک اطرافش قرار دهید، کلاه تولد روی سرش و کیک تولدی که از قبل آماده کرده اید روی میز بگذارید و با آهنگ تولدت مبارک عشق تان را از خواب بیدار کنید!

در ادامه بخوانید : متن تبریک تولد شوهر

منابع: theknotparenting

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا