10 کادوی مناسب برای تولد دوست صمیمی دختر

بهترین کادو برای جشن تولد دوست دختر
لیست بهترین هدیه ها برای تولد دوست صمیمی دختر

همه دختر خانم ها از هدیه گرفتن ذوق زده می شوند به خصوص اگر در روز خاصی مثل روز تولد و از طرف یک شخص خاص یعنی بهترین دوست شان دریافت کنند.

اگر به زودی روز تولد دوست صمیمی تان است و به دنبال هدیه ای برای او هستید احتمالا گزینه های زیادی را برای سورپرایز تولد وی زیر نظر گرفته اید؛ اما از آن جا که می خواهید کادوی شما متفاوت و خاص باشد کمی سردرگم شده اید. اگر این طور است در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با بهترین هدایای تولد برای دختر خانم ها آشنا شویم.

بهترین هدایای تولد برای دوست (دختر)

1. دستبند

دختر خانم های نوجوان و جوان عاشق زیورآلات و به خصوص دستبند هستند. دستبند از آن دسته کادوهایی است که نگران تکراری بودن یا بی استفاده ماندن آن نخواهید بود چون هر دختر خانمی می تواند ده ها دستبند با طرح ها و رنگ های مختلف داشته باشد و هیچ وقت از هیچ کدام از آن ها خسته نشود.

پس چه بهتر که در روز تولد بهترین دوست تان دستبند زیبایی با توجه به سلیقه، سن و رنگ پوستش انتخاب کرده و به او هدیه دهید، برای خاص کردن آن نیز پیشنهاد می کنیم سراغ آن هایی بروید که پیام زیبایی روی آن ها حک شده و یا به آن ها آویزان است.

2. تدی خرسه

در اتاق خواب اکثر دختر خانم ها عروسک های کوچک و بزرگ به چشم می خورد اما این به آن معنا نیست که جای خالی برای عروسک های بزرگ و نرمی مثل خرس تدی نداشته باشند!

هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که به اندازه این عروسک دوست داشتنی بتواند احساسات یک دختر را برانگیزد.

تعجب نکنید اگر عروسک تدی اش را بیشتر از شما دوست داشته باشد و شک نکنید تا سال ها این عروسک را با خودش نگه داشته و از او در برابر شیطنت های بچه هایش نیز محافظت خواهد کرد.

3. دفتر خاطرات

خاطرات و شرح حال نویسی از کارهای مورد علاقه دختران است، آن ها برای همیشه و با عشق دفتر خاطرات خود را نگه می دارند، مخصوصا اگر آن را از بهترین دوست خود هدیه گرفته باشند.

توصیه می کنیم در انتخاب طرح جلد و صفحات این دفتر سلیقه زیادی به خرج دهید و یا اگر فرصت کافی دارید با به کار گرفتن خلاقیت و هنر خود یک دفتر زیبا برایش درست کنید.

4. پک آروماتراپی

اگر دوست شما از طرفداران آروماتراپی است و اغلب از این روش برای آرامش خود استفاده می کند کادو دادن یک پک کامل آروماتراپی ایده خوبی برای تبریک روز تولدش است.

این پک ها معمولا شامل محصولات آرامش بخش از جمله نمک حمام، ژل و لوسیون های مخصوص هستند که می توان در حمام از آن ها استفاده کرد.

5. پوشاک

همه دختر خانم ها دوست دارند کمد لباس آن ها پر از لباس های رنگارنگ و متفاوت باشد و دوست تان نیز از این مسئله مستثنی نیست.

یکی از پیشنهادات فوق العاده برای خوشحال کردن او در روز تولدش خرید پوشیدنی های فانتزی از شال با طرح های خاص گرفته تا کلاه و شال گردن، پاپوش، دستکش و غیره می باشد.

6. جعبه شکلات

کمتر خوراکی است که به اندازه شکلات، خوشمزه و پر طرفدار و دوست داشتنی باشد. بی شک تقدیم یک جعبه پر از شکلات های رنگارنگ و آب نبات های چوبی در این روز با شکوه حال و هوای بهترین دوست تان را عوض می کند به خصوص اگر جعبه آن را با سلیقه و جذاب کادو کرده باشید.

7. بالش ماساژور

اگر به دنبال هدیه ای متفاوت و دوست داشتنی برای دوست تان هستید و در ضمن بودجه بالای یک میلیون تومان برای آن کنار گذاشته اید حتما بالش ماساژور را به عنوان یکی از گزینه های منحصر به فرد در نظر داشته باشید.

این بالش ها تاثیر خوبی در آرامش و شل شدن عضلات دارند و هدیه ای عالی برای عزیزان محسوب می شوند.

8. کتاب

چه هدیه ای بهتر از کتاب برای کتاب خوان ها؟!

با توجه به سبک و زمینه علاقه دوست صمیمی خود و این که بیشتر سراغ کدام ژانر و نویسنده می رود می توانید یک کتاب به او هدیه بدهید که مطمئنا ارزش خاصی برای او خواهد داشت.

9. کیف

کیف در اندازه ها و مدل های مختلف یکی دیگر از هدایای پر کاربرد و مناسب برای خانم ها در هر سن و سالی می باشد.

هنگام خرید کیف دست تان باز است و می توانید به انواع مختلف از کیف دستی و مجلسی گرفته تا کوله پشتی، کیف پول، کیف لوازم آرایش یا کیف لپ تاپ فکر کنید.

10. کمد کشویی

دختر خانم ها با توجه به وسایل زیادی که در اتاق خواب خود دارند معمولا در مرتب کردن آن به مشکل برمی خورند و اغلب فضا کم می آورند.

اگر دوست شما نیز اکثر اوقات از به هم ریختگی اتاق خود و این که به راحتی مرتب نمی شود گله می کند می توانید با هدیه دادن یک کمد کشویی کوچک و شیک در حل این مشکل به او کمک کنید.

11. لاک های رنگارنگ

بسیاری از خانم ها به خصوص دختر خانم های جوان و نوجوان عاشق خرید و هدیه گرفتن لاک هستند، تجربه ای فوق العاده لذت بخش که تنها یک دختر آن را درک می کند!

می توانید چند لاک مرغوب در رنگ های خاص خریداری کرده و با تزیین جالب و متفاوت در این روز به او تقدیم کنید.

12. تخته وایت برد

بیان افکار و احساسات و مطالعه سخنان انرژی بخش و آرامش بخش یکی از بهترین روش ها برای خلق یک روز عالی و غلبه بر مشکلات و خستگی ها می باشد و استفاده از تخته وایت برد تکنیکی موثر برای این کار است.

این هدیه برای کسانی که حرف های نگفته زیادی در دل دارند و اغلب با نوشتن و پاک کردن نوشته های خود و تخلیه نوشتاری حرف ها و احساسات درونی آرام می شوند بسیار مناسب است.

به دوست خود یک تخته وایت برد هدیه دهید تا هر شب قبل از خواب آن را با متن های انگیزشی پر کرده و صبح روز بعد با خواندن این جملات زیبا صبحی عالی را آغاز کند.

در ادامه بخوانید : کپشن تبریک تولد دوست صمیمی

منبع: birthdayinspire

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا