نحوه ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی در سایت رفاهی (refahi.ir)

سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران
سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران

سایت کوکا : اینطور که در خبرها آماده است دولت قصد دارد جهت کمک به خانوارها و یارانه بگیران برای پشت سر گذاشتن دوران کرونا وام یک میلیونی و دو میلیون تومانی پرداخت کند.

آقای محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفته اند که :

سرپرست خانوار تمام 23 میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌گیرند می‌تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای کاهش آثار اقتصادی بیماری کرونا، 4 میلیون نفر می توانند از 1 تا 2 میلیون تومان وام قرض الحسنه با نرخ 12 درصد دریافت کنند؛ گفت : وام در کارت یارانه بگیران شارژ شده و طی 2 سال آینده با یک وقفه چند ماهه، این وام از محل یارانه آن ها کسر می شود و به نوعی ضامن وام پرداخت شده می باشد.

توجه مهم

هنوز گزینه ای برای ثبت نام وام در سایت رفاهی وجود ندارد، بنابراین منتظر فعال شدن این گزینه باشید. به محض فعال شدن گزینه ثبت نام وام، در همین مطلب اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مهدی قمصریان روز چهارشنبه 20 فروردین 99 در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود : امروز به اشتباه به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه این گونه بیان شده است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت هدفمندی یارانه ها www.refahi.ir مراجعه کنند که این گونه نیست و سایت محل ثبت نام هنوز اعلام نشده است.

وی خاطر نشان کرد : در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، هیچ نامی از سایت سازمان هدفمندی یارانه ها برده نشده است و هنوز زمان ثبت نام متقاضیان این وام نیز مشخص نشده است

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت : هر زمان که سایت ثبت نام، زمان و ساز و کار ثبت نام متقاضیان این وام تعیین شده، درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا