معرفی محصولات دارویی داروخانه آنلاین

درمان گلو درد و سرماخوردگی با دارو معمولا اولین راهکاری است که  افراد سرما خورده همراه با گلودرد با مراجعه به پزشک به دنبال رفع آن می‌باشند. گلو درد از اولین نشانه‌های سرما خوردگی به خصوص در فصل‌های پاییز و زمستان که آب و هوا تغییر می‌کند، است.

در این بین نقش داروخانه‌ها در ارائه جدیدترین داروها برای درمان بیماری‌های عمومی همچون درمان گلو درد و سرماخوردگی و درمان بیماری‌های تخصصی همچون بیماری‌های کبد و سنگ کلیه و … بر کسی پوشیده نیست. داروخانه آنلاین سعی دارد در این گزارش  برای درمان گلودرد و سرماخوردگی و درمان بعضی بیماری‌های تخصصی بهترین محصولات خود را معرفی نموده تا شاید باری از دوش بیماران عزیز با دسترسی آسان به دارو‌های مورد نیاز خود از طریق این داروخانه آنلاین، بردارد. امید است تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

معرفی محصولات دارویی داروخانه آنلاین

علائم و بهترین راه درمان گلو درد و سرماخوردگی

سرماخوردگی از کم‌خطرترین بیماری‌های جهان است اما همین سرماخوردگی به ظاهر پیش و پا افتاده، می‌تواند سخت انسان را به زانو درآورد. سرماخوردگی در حقیقت نوعی بیماری تنفسی است که به قسمت فوقانی دستگاه تنفسی انسان مربوط می‌شود و ویروس‌ها عامل اصلی ابتلا به آن می‌باشند. شایع‌ترین علائم سرماخوردگی، گرفتگی و آب‌ریزش بینی، عطسه و سرفه است. گلودرد هم یکی دیگر از علائم سرماخوردگی است که ممکن است در چند روز اول این بیماری وجود داشته باشد، اما به‌سرعت حل می‌شود.

بهترین روش درمان گلو درد و سرماخوردگی چیست؟

منشا اصلی این بیماری، ویروس است. بنابراین بهترین درمان سرماخوردگی  و گلودرد بعد از نوشیدن مایعات فراوان و استراحت می تواند دو دارو با مشخصات زیر باشد:

شربت توسیان گل دارو( 120 میل ) درمان سرماخوردگی

شربت سینه توسیان گل دارو یک ضد سرفه گیاهی است که به بهبود سرفه، برونشیت، سیاه سرفه، لارنژیت و تنگی و التهاب مجاری تنفسی کمک می‌کند.

شربت سینه توسیان گل دارو شامل فنل‌ها وفلاونوئیدهای موجود در عصاره آویشن است. از آثار فارماکولوژی آویشن، اثر ضدسرفه، خلط آور و ضد اسپاسم بودن آن است. اثر ضد میکروبی و ضد قارچی تیمول به خوبی شناخته شده است. اسانس آویشن بر روی طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها به خصوص نوع تنفسی و عوامل ایجادکننده سرماخوردگی آنها اثرات مؤثری دارد.

شربت کالیک نوتک فار( 120 میل) درمان گلودرد و سرماخوردگی و آنفلوانزا

شربت ضد سرفه کالیک نوتک فار حاوی عصاره شیرین بیان، آویشن و عسل بوده و دارای خواص ضد سرفه، خلط آور و ضد اسپاسم می‌باشد. این شربت همچنین دارای اثرات ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ است و به درمان گلودرد و سرماخوردگی، لارنژیت، برونشیت، تب و آنفولانزا کمک شایانی می‌کند.

معرفی محصولات دارویی داروخانه آنلاین

سنگ کلیه و قرص‌های درمان آن

سنگ کلیه رسوبات سختی از  نمک‌های اسیدی است که در کلیه تشکیل می‌شوند و منجر به درد در ناحیه کمر و پهلو می‌شوند. سنگ کلیه به علل متفاوتی از جمله سابقه خانوادگی و یا تغذیه نامناسب وابسته است و با توجه به نوع سنگ و شرایط بیمار درمان می‌شود.

در این راستا داروخانه آنلاین سه محصول معتبر خود را در زمینه جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و اختلالات کلیوی در این گزارش به شرح زیر معرفی می‌نماید:

قرص سنگ کلیه سیستون هیمالیا (60 عدد) جهت جلوگیری از عوامل سنگ ساز در کلیه و حل کردن سنگ کلیه

قرص سیستون هیمالیا مکملی منحصر به فرد برای بهبود سنگ کلیه و دفع آن، رفع انسداد مجاری ادراری و رفع عفونت‌های مثانه است. این قرص تاثیر فوق‌العاده‌ای بر درمان نقرس و  درمان التهابات مفاصل دارد و با خاصیت ضد میکروبی بر بهبود سوزش، بی‌اختیاری و عفونت‌های ادراری در دوران بارداری بسیار موثر است. این محصول دارای تاییدیه معتبر از کشورهای سوئیس و ایتالیا است.

قرص سنگ کلیه کانفرون بیونوریکا( 60 عدد) جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و اختلالات کلیویt

قرص سنگ کلیه کانفرون یک فرآورده دارویی گیاهی سنتی است که به عنوان درمان کمکی در مشکلات حاد مرتبط با بیماری‌های التهابی مجاری ادراری استفاده می‌شود. این دارو با تاثیری که بر افزایش قدرت خروج ادرار دارد، می‌تواند به پیشگیری از رسوب شن‌های کلیوی کمک کند.

کانفرون داروی گیاهی است که از سه گیاه بسیار موثر برای درمان عفونت مجاری ادرار وسیستیت تشکیل شده است.

این گیاهان شامل :

۱- گیاه سنتاریوم

۲-ریشه انجدان

۳- برگ رزماری می‌باشد.

کبد و قرص‌های درمان بیماری‌های کبدی

وظیفه کبد در بدن فیلتر کردن خون بخش گوارشی قبل از عبور از آن به بقیه بدن است. کبد همچنین مواد شیمیایی و داروهای متابولیز شده را نیز سم زدایی می‌کند. علاوه بر این موارد کبد زرد آب و صفرا را به روده‌ها می‌فرستد و پروتئین‌ها را برای لخته شدن خون و دیگر وظایف حیاتی در بدن می‌سازد. کبد از دو بخش بزرگ قسمت راست و قسمت چپ تشکیل شده است و کیسه صفرا به همراه قسمت‌هایی از روده‌ها و پانکراس زیر کبد قرار می‌گیرند. این اندام‌ها با هدف هضم، جذب و پردازش غذا با هم کار می‌کنند. به همین دلیل هم زمانی که کبد دچار بیماری می‌شود می‎‌تواند روده، کیسه صفرا و دیگر اعضای بدن را نیز درگیر کند.

در این راستا داروخانه آنلاین چند محصول معتبر خود در زمینه کمک به عملکرد طبیعی کبد، قرص درمان بیماری‌های کبدی و… را در این گزارش به شرح زیر معرفی می‌نماید:

  • قرص هلسی لیور گلدن لایف، کمک به عملکرد طبیعی کبد و درمان کبد چرب
  • قرص لیورگل 140 گل دارو، محافظت کننده کبد، صفرا آور، بهبود هپاتیت حاد و مزمن و سیروز کبدی
  • قرص لیورگل 70 گل دارو، محافظت کننده کبد، صفرا آور، بهبود هپاتیت حاد و مزمن و سیروز کبدی
  • قرص لیو 52 دی اس هیمالیا، بهبود اختلالات کبدی و درمان کم اشتهایی و کاهش وزن
  • قرص لیورکر هلث اید، درمان مسمومیت کبد و حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد
  • قرص اسپیروویت اشبال شیمی، بهبود عملکرد ورزشی و محافظت از کبد و قلب
  • قرص جویدنی هپاتوهیل، درمان پایه برای بیماری‌های کبد
  • قرص آلگومد D آلگومد، کاهش و کنترل وزن، درمان دیابت و کبد چرب و آنتی اکسیدان
  • قرص آدومدز گنوسیس، بهبود افسردگی و خلق، محافظت کبدی و ضد آرتروز

معرفی محصولات دارویی داروخانه آنلاین

درباره داروخانه آنلاین

ایران امروز بطور فزاینده‌ای در حال دیجیتالی شدن است. در حقیقت، هر روز بیشتر افراد ساکن در شهرو سایر کلان شهرهای بزرگ با همه گیر شدن ویروس کرونا ترجیح می‌دهند همه چیز را بصورت آنلاین سفارش دهند. در این بین داروخانه آنلاین نیز با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا متقاضی تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش داده و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستان‌ها محصول را درب منزل تحویل خود بگیرد.

شماره تماس:  4187 2680 021

شماره تلگرام و واتس اپ:   943 33 63 0991

آدرس سایت:  https://darookhaneonline.com/

توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی می باشد و سایت کوکا مسئولیتی در قبال محصولات و خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا