متن های طولانی زیبا و ادبی برای تبریک تولد دوست قدیمی و صمیمی

متن طولانی تبریک تولد دوست
متن طولانی تبریک تولد دوست

پیام های تبریک تولد طولانی و بلند رسمی و خودمانی برای تبریک گفتن روز تولد دوستان صمیمی، نزدیک و قدیمی

دوست نازنینم!

امروز یکی از اون تاریخ های خیلی خاص توی تقویم زندگی منه، چون امروز تولد توست، تولد دوست یکی یکدانه من، بهترین دوستی که هرکس می تونه داشته باشه، بهترین دوستی که هر لحظه می تونی بهش تکیه کنی، توی هر شرایطی، دلت قرصه که برات اینجا هست و به حرفات گوش می کنه …

دوست عزیزتر از جانم!

وقتی می خندی دنیای من عوض می شه و من هیچ زمانی مثل لجظه هایی که با تو می گذرونم شاد و بی خیال دنیا نیستم. وقت هایی هم که کنار هم نیستیم مرور کارهایی که کردیم و نقشه هایی که برای آینده داریم تپش قلبم رو شدیدتر می کنه! تو بهترین دوستی بودی که تا امروز داشتم و تا همیشه خواهم داشت.

امروز روز تولدته و من چقدر خوشحالم که خدا دوستی مثل تو به من بخشیده، تو دوستی با قلب بزرگ اما صداقت کودکانه هستی، دوستی که دنیای من رو رنگی کرده و امیدوارم رنگین کمان زندگیت همیشه رنگارنگ باشه و آسمون دلت آبی و آفتابی …

می دونم یک ساله منتظر امروز هستی و دوباره از فردا برای رسیدن جشن تولد بعدیت روزشماری می کنی! برای همین از خدا می خوام هر سال روز تولدت به خودت بگی: “از این بهتر نمی شه” و اما سال بعدش باز هم بهتر از سال قبلش باشه.

عزیزم! برای روز تولدت بهترین ها رو برات آرزو می کنم، یه تن سالم، یه قلب پر از عشق، یه چمدون پول و … موفقیت و موفقیت و موفقیت که به زندگیت سرازیر می شه.

امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد و لبریز از عشق باشی.

دوستت دارم، تولدت مبارک!

پیام تبریک تولد دوست قدیمی

عزیزم روز اولی که تو را دیدم انگار سال ها بود می شناختمت. چقدر شبیه من بودی و همین احساس باعث شد روز به روز با تو صمیمی تر شوم.

توانستم تمام رازهایم را به تو بگویم و تو راز نگه دار همیشگی ام بودی. دوستی که همیشه و در همه حال کنارم بوده و هست.

عزیزم کنار تو بودن باعث می شود همیشه حال بهتری داشته باشم و عجیب است که تو مرا بهتر از خودم می شناسی و تمام احساساتم را بدون آن که بر زبان بیاورم درک می کنی. اگر روزی غمگین باشم کنارم می نشینی و هزاران دلیل می آوری که نباید غمگین باشم و زمان شادی ها از خوشحالی من شاد می شوی.

می خواهم به تو بگویم که یکی از ارزشمندترین افراد زندگی من هستی، و من همیشه به داشتن کسی مثل تو می بالم. پیدا کردن انسان هایی مثل تو در زندگی به ندرت اتفاق می افتد اما من این شانس را در زندگی داشته ام که دوستی مثل تو کنارم باشد.

روزهای با تو بودن همییشه پر از خاطره های قشنگ بوده، خاطره هایی که هرگز آن ها را از یاد نخواهم برد. مثل خودت که هیچ وقت فراموشت نمی کنم اگر روزی از من دور شوی این دوری چیزی از صمیمیت میان ما کم نمی کند.

روزهای تولد همیشه روزهای شادی هستند آرزو می کنم هر روز تو، مثل روز تولدت باشد، پر از شادی، پر از حرف های خوب.

آرزو می کنم همیشه بهترین ها از آن تو باشد چون تو لایق بهترین ها هستی.

تولدت مبارک دوست خوبم

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا