ماه در طالع بینی نماد و نشانه چیست؟

ماه در طالع بینی نماد و نشانه چیست؟
ماه در طالع بینی نماد و نشانه چیست؟

ماه: فرمانروای احساسات

علامت زودیاک تحت تاثیر: برج خرچنگ (تیر)

از آن جا که ماه نزدیک ترین “سیاره” به زمین است، به سرعت به دور زودیاک (دایره البروج یا مدار شمس) می چرخد ومدار خود را در کمتر از یک ماه کامل می کند. همچنین نسبت به سایر سیارات بهتر و عمیق تر انسان ها را لمس می کند.

ماه به عنوان فرمانروای جزر و مد شایسته این است که حاکم احساسات ما باشد. بله! عواطف ما از گذشته های دور به دریا تشبیه شده اند. همان طور سیال، مهم و در حال جوشش از درون.

به همین دلیل می گویند نوسانات خلقی، غرایز و احساس ما نسبت به چیزهای دیگر و تاثیر احساسات ما روی دیگران همگی تحت تاثیر ماه هستند.

ماه از این جهت به الهه شباهت دارد که نمادی از مادر و رابطه میان زن و فرزند محسوب می شود و با زنان در زندگی شان و نقش آن ها به عنوان پرورش دهنده صحبت می کند.

باروری، بارداری و زایمان نیز توسط ماه اداره می شود و درخشش نقره گونش از همان لحظات اولیه زندگی ما، همان لحظاتی که مادرمان ما را نوازش می کرد بر ما تابیده است.

احساسات ما خود را از طریق بودن وعبورمان از زندگی روزمره بیان می کنند. این ماه است که بر این احساسات حکومت کرده و لحظاتی ما را در اوج زندگی و لحظاتی دیگر شکننده می سازد.

عواطف ما جزر و مد دارد، به همین دلیل گاه خوب و گاه سرکش هستیم، گاه مست قهقهه های بلند و گاه گریه های شدید سر می دهیم. این انرژی ماه است که کمک می کند تا این احساسات متنوع را با هم آشتی داده و خود را کامل و با جهان یکی کنیم.

ماه همچنین به ما کمک می کند تا آن چه را که می خواهیم ببینیم و از حافظه و گذشته به عنوان بخشی از این فرایند استفاده کنیم.

ماه تقریبا هر دو روز و نیم از یک علامت عبور می کند و 28 روز طول می کشد تا دایره البروج را دور بزند. این سیاره نماد انرژی زنانه است و بر برج خرچنگ و خانه چهارم حکومت می کند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا