لیست نمایندگی های رسمی تلفن پاناسونیک ژاپن در ایران

نمایندگی تلفن پاناسونیک

پاناسونیک یکی از شناخته شده‌ترین برندهای حاضر در بازارهای کشورمان است. انواع محصولات این شرکت را امروزه می‌توان در خانه ما ایرانی‌ها پیدا کرد. از تلویزیون و یخچال و لباسشویی و جاروبرقی گرفته تا انواع تلفن‌ها و دوربین‌های مداربسته و … همین محبوبیت باعث شده تا نمایندگی‌های پاناسونیک هم به همان اندازه، از اهمیت برخوردار باشند. زیرا بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند محصولات Panasonic را از نمایندگی مجاز تلفن برند پاناسونیک خریداری نمایند.

به همین دلیل امروز قصد داریم به سراغ یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت یعنی تلفن پاناسونیک برویم. به جهت راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، در این مقاله می‌خواهیم لیست نمایندگی های رسمی تلفن پاناسونیک ژاپن در ایران را معرفی کنیم. اگر شما هم یکی از کاربران پرتعداد این تلفن‌ها هستید، توصیه می‌کنیم حتما تا پایان با ما همراه باشید.

ایده آل گستر نمایندگی مجاز تلفن پاناسونیک در ایران

این لیست را با یکی از معروف‌ترین نمایندگی‌های پاناسونیک در کشورمان شروع می‌کنیم. شرکت ایده آل گستر از سال 1382 به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کند. یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه، فروش و ارائه انواع خدمات پس از فروش تلفن پاناسونیک است. همان‌طور که می‌دانید، این تلفن‌ها به دو دسته خانگی و اداری تقسیم می‌شوند.

تلفن‌های خانگی پاناسونیک در دو مدل رومیزی و بیسیم عرضه می‌شوند. این در حالیست که مدل‌های ادارای، به هیبرید، دیجیتال و تحت شبکه بخش‌بندی می‌شوند. شرکت ایده آل گستر همه این تلفن‌ها را به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر 1 ساله، به مشتریان عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که تمام تلفن‌های پاناسونیک که در ایده آل گستر به فروش می‌رسند، از لیبل یا همان برچسب اختصاصی Panasonic برخوردار هستند.

نمایندگی تلفن پاناسونیک

یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مردم از یک نمایندگی دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب است. ایده آل گستر هم با توجه به این مهم، کلیه خدمات پس از فروش از قبیل تعمیرات تخصصی، ارائه مشاوره‌های ویژه و … را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید تلفن‌های اداری پاناسونیک در کنار سانترال‌های این شرکت و در مجموعه‌های اداری و تجاری، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین نصب و راه‌اندازی سانترال و تلفن‌های پاناسونیک در شرکت‌های تجاری، سازمان‌ها و ادارات، یکی دیگر از خدمات پس از فروش ایده آل گستر محسوب می‌شود.

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

گستردگی و تنوع بالای محصولات و همچنین ارائه خدمات در سراسر ایران، مواردی هستید که شرکت ایده آل گستر را از سایر نمایندگی‌های تلفن پاناسونیک متمایز می‌کند. شما عزیزان از هرکجای ایران می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که حتی برای تعمیر تلفن خود هم می‌توانید فارغ از شهر یا استان محل سکونت خود، با واحد تعمیرات ایده آل گستر در ارتباط باشید.

پاناسونیک تلفن (PanasonicTelephone)

این شرکت هم به صورت تخصصی در حوزه تلفن‌های پاناسونیک فعالیت می‌کند و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این مجموعه فقط در حوزه تلفن‌های خانگی پاناسونیک فعالیت می‌کند. بنابراین برای خرید تلفن‌های اداری، باید به سایر نمایندگی‌ها از جمله ایده آل گستر مراجعه نمایید.

در حوزه خدمات پس از فروش هم، مجموعه پاناسونیک تلفن ضمن ارائه گارانتی برای محصولات خود، انواع تعمیرات تخصصی تلفن‌های پاناسونیک را هم در دستور کار خود قرار داده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر، این مجموعه به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک در غرب تهران مشغول به فعالیت است. انواع دستگاه‌های فکس و همچنین تجهیزات جانبی تلفن پاناسونیک از دیگر محصولاتی هستید که در شرکت “پاناسونیک تلفن” به مشتریان عرضه می‌شوند.

تعمیر خرابی صفحه نمایش، تعویض شماره‌گیر تلفن، رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه، رفع مشکل عدم ارتباط گوشی بیسیم با پایه، رفع مشکل زنگ نخوردن تلفن و … از جمله خدماتی هستند که این شرکت در زمینه تعمیر تلفن‌های پاناسونیک به مشتریان خود عرضه می‌کند.

پاناسونیک ایران کو (Panasonic-Iranco)

پاناسونیک ایران کو هم یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک در ایران مشغول به فعالیت است. “پاناسونیک ایران کو” انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک را در کنار تجهیزات جانبی این دستگاه‌ها، به مشتریان عرضه می‌کند. انواع سانترال و فکس پاناسونیک هم از دیگر تجهیزاتی هستند که این نمایندگی تلفن پاناسونیک، در سبد محصولات خود قرار داده است.

این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش هم فعال است و انواع تعمیرات تخصصی را روی تلفن‌ها، فکس و سانترال پاناسونیک انجام می‌دهد. مشتریان عزیز می‌توانند از سراسر ایران با این مجموعه در ارتباط باشند و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

چرا تلفن پاناسونیک ؟

بعد از معرفی نمایندگی های رسمی تلفن پاناسونیک ژاپن در ایران اکنون نوبت به پاسخ دادن به این سوال است که اصولا چرا باید به تلفن پاناسونیک اعتماد کنیم؟ به عبارت دیگر، این تلفن‌ها چه مزایایی نسبت به سایر رقبای خود دارند؟

در درجه اول باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت پاناسونیک در ساخت تلفن‌های خود، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. به این ترتیب، خیال مشتریان از کیفیت و ماندگاری این دستگاه‌ها، تا حد زیادی راحت خواهد بود. سال‌ها حضور در بازارهای جهانی و همچنین کسب اعتماد مشتریان، به خوبی گواه این ادعا است. از طرفی دیگر، تلفن‌های ساخت پاناسونیک از کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار هستند. به عبارتی دیگر، هر فردی با هر سطحی از دانش و اطلاع از تکنولوژی، به راحتی می‌تواند با آن‌ها کار کند.

نمایندگی تلفن پاناسونیک

مورد دوم هم به دسترسی آسان به خدمات پس از فروش این شرکت مربوط می‌شود. با توجه به این‌که تعداد زیادی از نمایندگی‌های تلفن پاناسونیک در ایران مشغول به فعالیت هستند، به راحتی می‌توانید به خدمات پس از فروش و تجهیزات جانبی این دستگاه‌ها دسترسی داشته باشید. در حالی که برای سایر برندها، این موضوع صدق نمی‌کند.

در پایان امیدواریم با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های معرفی شده در این مقاله، به راحتی به تلفن‌های پاناسونیک و همچنین خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها، دسترسی پیدا کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا