🍵 فال چای روزانه امروز و فردا! [سریع و آنلاین!]

فال روزانه چای آنلاین و سریع
فال روزانه چای امروز و فردا

چه چیزی بهتر از نوشیدن یک فنجان چای خوشمزه و فال روزانه حافظ گرفتن از دیوان اشعار حافظ شیرازی با معنی و تفسیر دقیق در سایت کوکا؟

☕ جهت فال گرفتن، روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال روزانه شخصی

فال روزانه چای نشان ماه تولد!

فال چای روزانه سریع و آنلاین امروز و فردا برای متولدین ماه های مختلف سال

فروردین

ماه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، تاثیر دیوانه کننده ای بر روح شما می گذارد. تصمیم بگیرید به جای کارهای احمقانه، بر چیزهای ضروری تمرکز کنید.

مسئله ای را که با آن روبرو هستید را در نظر بگیرید و پای تصمیم خود بایستید. رنگ های خوش یمن امروز شما زرد و نارنجی هستند، و اعداد شانس شما 44، 3 و 20 می باشند.

اردیبهشت

شما بیشتر یک پیرو هستید تا یک رهبر. شما در قبول مسئولیت ها مشکل دارید. اگرچه این ویژگی می تواند برای حفظ حریم خصوصی شما خوب باشد، اما شرایطی در زندگی پیش می آید که لازم است خودی نشان دهید.

شاید خودتان را باور نداشته باشید، اما تمام آنچه را که برای رهبری و به دست گرفتن افسار شرایط لازم است، دارید.

اعداد شانس امروز شما 10 و 3 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان زرد و مشکی می باشند.

خرداد

متوجه شده اید که تجربه، بهترین روش در انتخاب و تصمیم گیری است. شما آنقدر تجربه دارید که می توانید از درستی تصمیم خود در زمان مناسب مطمئن باشید.

همچنین، خوشحال هستید که اجازه ندادید اشتباهات گذشته، شما را از دنبال کردن اهداف تان بازدارد.

اعداد شانس امروز شما 9، 48 و 53 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان زرد و آبی می باشند.

تیر

اجازه ندهید مشکلاتی که دارید باعث شود از اوقات فراغت و تفریح غافل شوید. می توانید تفریحات راحت تری را برای خود انتخاب کنید. اعداد شانس امروز شما 24 و 43 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان فیروزه ای و بنفش می باشند.

مرداد

شما به آرامی و به تدریج به اهمیت چیزهای خوبی که در زندگی خود دارید پی می برید. شما بابت هر یک از شادی هایی که در زندگی تان تجربه کرده اید، سپاسگزار هستید. اکنون دنیا چند برابر به شما پاداش می دهد.

اعداد شانس امروز شما 12، 32 و 69 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان نارنجی و سفید می باشند.

شهریور

شما باید تا جایی که می توانید با کشمکش های روزانه خود بجنگید. برای رساندن پیام خود باید فریاد بزنید و حرف تان را با صدای بلند به گوش همه برسانید. بهتر است با مسئله ای که فکرتان را درگیر کرده، روبرو شوید.

مهر

فعال باشید. همه چیز را بر دوش دیگران نگذارید. شما این ظرفیت را دارید که بخش بزرگی از دانش و مهارت های خود را به اشتراک بگذارید. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.

فقط باید بخشی از وظایف را به عهده بگیرید. وقتی شروع به مشارکت در ایده پردازی می کنید، به عنوان یک چرخ دنده کوچک در کل سیستم در نظر گرفته می شوید.

اعداد شانس امروز شما 2، 7 و 10 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان نیلی و زرد می باشند.

آبان

امروز، انرژی عشق در هواست و شما از آن لذت می برید. هر نقطه مشترکی که در روابط تان پیدا می کنید، به نفع شما خواهد بود. اگرچه تفاوت های شما مانند تفاوت شب و روز است، اما رابطه تان پر از هیجان خواهد بود.

اعداد شانس امروز شما 42 و 21 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان آبی و زرشکی می باشند.

آذر

با داشتن یک تیم، می توانید بر همه چیز و همه کس پیروز شوید. مطمئنا با افرادی هم روبرو خواهید شد که منیت دارند؛ همینطور، با افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند که باید تقویت شود.

توجه خود را به چنین مواردی حفظ کنید. این توجهات کوچک، موفقیت شما را تضمین می کنند. اعداد شانس امروز شما 2، 9 و 10 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان آبی و کرم می باشند.

دی

وقتی برای اولین بار شروع به کار کردید، فقط می خواستید تاثیر مثبتی بگذارید. اما اکنون که ارزش خود را ثابت کرده اید، دیگر به اینکه دیگران چه فکری درباره تان کنند، اهمیتی نمی دهید.

با تسلط بر مهارت هایی که شما را در کارتان متمایز می کنند، بدون هیچ مداخله ای از دیگران پیشی می گیرید. اعداد شانس امروز شما 5، 2 و 9 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان قهوه ای و آبی می باشند.

بهمن

شما در اعمال و رفتار خود عجول هستید. اگر می خواهید در راس تغییراتی باشید که به زودی برایتان پیش خواهد آمد، باید استقامت داشته باشید. این تغییرات نه تنها محل کار، بلکه خانواده شما را نیز در بر می گیرد.

به یاد داشته باشید که با تماشای قطار در حال حرکت، به این جایی که هستید نرسیدید. شما برای رسیدن به اینجا تلاش کردید.

اعداد شانس امروز شما 28 و 29 هستند، و رنگ خوش یمن برایتان خاکی است.

اسفند

وقتی مانعی را در برابر خود می بینید، فرصتی برای شماست تا محدودیت های خود را به چالش بکشید. اطرافیان، این جنبه از شخصیت شما را خوب درک می کنند.

اعداد شانس امروز شما 5، 8 و 10 هستند، و رنگ های خوش یمن برایتان بژ و قرمز می باشند.

با نگاهی به تاریخچه طالع بینی با انواع و اقسام فال های رنگارنگ مواجه می شویم که هر یک از ناحیه یا فرهنگ خاصی سرچشمه گرفته و به مرور در سراسر دنیا رواج پیدا کرده اند.

پدیده فال گرفتن و فال روزانه از گذشته تا به امروز یک موضوع پر طرفدار و پر رمز و راز در میان مردمان بوده و افراد به بهانه های مختلف از جمله پیشگویی آینده خود، رسیدن به آرامش خیال یا تصمیم گیری در دو راهی های زندگی دست به دامان آن می شده اند.

اگر به دنیای طالع بینی علاقه مند هستید احتمالا نام فال هایی همچون فال روزانه قهوه، فال تاروت اصلی و کامل، فال روزانه چای، طالع بینی چینی و هندی و غیره به گوش تان خورده یا حتی بسیاری از آن ها را حداقل یک بار امتحان کرده اید.

در کنار همه این موارد، فال حافظ یا تفال زدن به دیوان حافظ  که به یک نماد فرهنگی در ایران تبدیل شده و رد پایش در مراسم و سنت های کهن ما همچون شب یلدا و عید نوروز دیده می شود، یکی از محبوب ترین انواع فال به خصوص در ایران به شمار می رود.

در این میان فال چای نیز طرفداران زیادی در ایران زمین دارد زیرا این نوشیدنی خوش عطر و خوش طعم در کنار قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه مردم است و چه بهتر که بتوان در کنار لذت بردن از طعم بی نظیر آن، نیم نگاهی نیز به آینده و رمز و رازهایش انداخت!

چرا مردم عاشق نوشیدن چای هستند؟

یکی از دلایل اصلی علاقه ایرانیان به این نوشیدنی شاید ریشه در پیشینه کشت این گیاه در کشور داشته باشد. مشخص نیست چای دقیقا از چه زمانی وارد ایران شده اما کشت آن در کشور به بیش از صد سال پیش بر می گردد.

به طور کلی در دسترس بودن این گیاه از علل اصلی علاقه مندی مردم به نوشیدنی چای محسوب می شود. همچنین به نظر می رسد موارد زیر در علاقه ما به این نوشیدنی بی تاثیر نباشد:

گرمای آرامش بخش

بسیاری از ما از نوشیدن چای به خصوص در فصل سرد یا اوقاتی از روز که هوا به خنکی می رود لذت می بریم زیرا گرمای این نوشیدنی دمای بدن را بلافاصله افزایش داده و احساس خوبی ایجاد می کند.

حتی در دست گرفتن یک فنجان چای داغ نیز در هوای سرد فوق العاده مطبوع است!

نوشیدنی محبوب دورهمی ها

ما عاشق این هستیم که در دورهمی های خود با دوستان و آشنایان یک فنجان چای میل کنیم. خواه یک مهمانی چای مجلل در یک عصر دل انگیز باشد یا یک دورهمی خواهرانه صمیمی وبه دور از تجملات.

دعوت به نوشیدن یک فنجان چای راهی عالی برای مهمان کردن دوستان است، تعارفی که هرگز دست رد به سینه آن نمی زنند!

آب رسانی بدن

ما با نوشیدن چای بدن خود را هیدراته نگه می داریم زیرا میزان آب رسانی چای به قدری زیاد است که معمولا با آب آشامیدنی مقایسه می شود و به تامین مایعات کلی بدن کمک زیادی می کند.

حتما شنیده اید پزشکان برای بیمارانی که به هر دلیل ممکن است دچار کم آبی شوند نوشیدن آب، چای کم رنگ و سوپ را توصیه می کنند، زیرا چای یک آب رسان بسیار در دسترس است و در خانه همه ایرانی ها یافت می شود.

توجه به سلامتی

ما دوست داریم به سلامتی خود اهمیت دهیم و چای بی شک سرشار از فواید مختلف برای سلامتی می باشد.

به عنوان مثال گیاه چای سرشار از آنتی اکسیدان ها است که به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و برای شادابی و جوانی پوست مفید می باشد. در ادامه مقاله به سایر مزیت های این نوشیدنی خوش طعم اشاره خواهیم کرد.

کاهش استرس

بسیاری از ما زمانی که به شدت تحت فشار قرار می گیریم یا استرس زیادی را تحمل می کنیم دوست داریم زمانی کوتاه را صرف نوشیدن یک چای داغ کنیم.

تمایل ما به نوشیدن چای در این شرایط احتمالا به خاصیت ضد افسردگی چای بر می گردد که به کاهش تنش ها و افزایش آرامش درونی کمک می کند.

علاوه بر مواردی که بیان شد چای نیز مانند قهوه دارای فواید اثبات شده ای برای سلامتی می باشد که اگرچه سطح آن در انواع مختلف چای از جمله چای سبز، چای سیاه، چای سفید و غیره ممکن است کمی متفاوت باشد اما در کل می توان همیشه روی مزیت های آن حساب کرد.

فواید اثبات شده چای سبز

برخی فواید اثبات شده چای سبز عبارتند از:

  • چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان های پلی فنلی مانند کاتچین EGCG می باشد که می تواند اثرات مثبت گوناگون روی سلامتی بدن داشته باشد
  • چای سبز کافئین کمتری نسبت به قهوه دارد اما سطح آن تا اندازه ای است که اثر خودش را بگذارد. همچنین اسید آمینه ال تیانین موجود در چای می تواند هم پای کافئین به بهبود عملکرد مغز کمک کند
  • چای سبز ممکن است سرعت متابولیسم و چربی سوزی را در کوتاه مدت افزایش دهد، اگرچه نتایج به دست آمده در این مورد یکسان نیست
  • چای سبز دارای آنتی اکسیدان های قوی است که ممکن است از بدن در برابر سرطان محافظت کنند
  • ترکیبات زیست فعال موجود در چای سبز می توانند اثرات محافظتی مختلف روی مغز داشته باشند و خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش دهند
  • کاتچین موجود در چای سبز ممکن است از رشد باکتری ها در دهان جلوگیری کرده و بوی بد دهان را کاهش دهد
  • برخی مطالعات نشان داده چای سبز ممکن است باعث کاهش خفیف سطح قند خون شود و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد
  • چای سبز به کاهش کلسترول کل و کلسترول بد در بدن کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد

منابع: weareteahealthline

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا