🔥 فال روزانه واقعی امروز و فردا [آنلاین کلیک کن!]

فال روزانه واقعی
فال روزانه واقعی

برای گرفتن فال روزانه امروز و فردا روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال امروزم را نشان بده

از امروز، فردای تان را بهتر کنید!

دنیا پر از فرصت‌ ها است، اما گاهی اوقات فکر بیش از حد می‌ تواند مانع از دیدن فرصت ها شود. تغییر زندگی برای بهتر شدن، به معنای انتخاب یک مقصد و برداشتن یک قدم برای رسیدن به آن است.

اگر سعی کنید از میانبرها استفاده کنید، ممکن است در نهایت سفر خود را طولانی تر و دشوارتر کنید. جدی گرفتن پیشرفت یک شروع عالی است و اقدام کردن برای آن قدم مهم بعدی است.

در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در شروع بهبود زندگی آورده شده است:

1. بابت داشته هایتان شکرگزار باشید

وقتی به جای نگرانی درباره چیزهایی که ممکن است نتوانید به دست آورید، بابت داشته هایتان شکرگزار باشید، نگرش شما رو به مثبت تغییر می کند.

2. روز خود را از شب قبل آغاز کنید

همه افراد موفق، روز خود را با تهیه فهرستی از کارهای دو روز بعدی شان به پایان می رسانند. این امر به ضمیر ناخودآگاه اجازه می دهد تا در هنگام خواب بر روی همه امور کار کند.

3. آماده رشد باشید

ما باید یاد بگیریم که وقتی همه چیز باب میل مان پیش نمی رود، چطور رفتار کنیم. اگر یادمان باشد که در مواقع سخت به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، در پایان همه چیز باب میل مان پیش خواهد رفت.

4. نگرش تان را تغییر دهید

اگر فکر می کنید جهان به شما یک زندگی بدهکار است، پس باید نگرش تان را دوباره مورد ارزیابی قرار دهید. با چنین فکری، احساس مسئولیت تان از دست خواهد رفت و افراد و چیزهایی را که دوست دارید، از خودتان دور می سازید.

5. احساسات تان را سرکوب نکنید

عواطف و احساسات تان را سرکوب نکنید اما یادتان باشد که آن ها حقایق نیستند! باید به عواطف تان احترام بگذارید؛ نباید آن ها را سرکوب یا قضاوت کنید. از طرفی باید بدانید که تنها داشتن یک حس، به معنی این نیست که حق با شما باشد!

6. حواس تان به افکار منفی باشد

گاهی اوقات ما در دام حلقه های بازخورد منفی گیر می افتیم و ممکن است حتی از آن آگاه نباشیم. اگر افکار نا خوشایند و نا امید کننده مدام به ذهن تان ورود پیدا می کنند، بهتر است یک چُرت کوتاه بزنید یا با کسی که بتوانید کمک تان کند، صحبت کنید.

7. روال مشخصی را در پیش بگیرید

ما خالق عادت ها هستیم. و عادت های خوب، مانند ورزش منظم، احساس ما را بهتر می کنند. حفظ عادت های خوب به ما کمک می کنند که احساس کنیم به نوعی بر زندگی مان کنترل داریم.

8. خشم را دور بریزید

همه ما خشم داریم؛ یا نسبت به والدین مان، یا شریک عاطفی مان، یا همکاران و غیره. خشم و ناراحتی، بیش از حد فضای روانشناختی ما را اشغال می کنند و اجازه نمی دهند ذهن مان عملکرد مناسبی داشته باشد.

وقتی تصمیم بگیرید که آن ها را دور بریزید، زندگی تان سبک می شود. اما سخت ترین بخش آن، همین تصمیم گیری است.

9. خودتان را بشناسید و به آنچه هستید، افتخار کنید

همه ما مدام در حال تقلید هستیم. در بیشتر اوقات خودمان نیستیم. این امر، ارزش های شخصی شما را به خطر می اندازد. همیشه تلاش کنید که خود واقعی تان را بشناسید و بهترین خودتان باشید.

10. از زمان هایی در روز لذت ببرید

در هر روز، به دنبال آن زمان هایی باشید که معمولا از آن ها غافل می شویم. همان لحظات شاد و بی دغدغه که همه ما هر روز داریم. یادتان باشد که در هر روزتان به دنبال نکات مثبت باشید. اینگونه زندگی تان تغییر می کند.

منبع: www.psychologytoday.com

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا