🔥 فال قهوه روزانه : امروز شنبه 7 مرداد 1402 [نشان ماه تولد]

فال و طالع بینی روزانه قهوه آنلاین
فال قهوه امروز و فردا

برای مشاهده فال امروز از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

☕ برای مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال روزانه

فال قهوه روزانه با نشان امروز

فال قهوه روزانه سریع و آنلاین امروز و فردا برای متولدین ماه های مختلف سال

فروردین

اگرچه هرگز تمایلی به فرار از اتفاقات و شرایط نداری اما امروز ممکن است نتوانی در برابر این مسئله مقاومت نشان دهی. همسر یا یکی از اعضای خانواده ات ممکن است به تو فشار بیاورد.

این امکان هست که از قبل راه حلی برای این مشکل داشته باشی. چیزی که همسرت می خواهد بشنود را بگو تا بعدا بتوانی آن چه را که می خواهی انجام دهی.

اردیبهشت

ممکن است کمی احساس خستگی کنی. زمان خوبی برای بررسی زندگی ات است. شاید اخباری درباره کسی دریافت کنی که قبلا باعث درد و رنج تو شده است.

بهتر است به حمایت هایی که از رابطه ات دریافت می کنی تکیه کنی تا دوباره به خودت انرژی داده و بتوانی به سمت جلو پیش بروی.

خرداد

تو این استعداد را داری که بتوانی ایده های عالی ات را به دیگران منتقل کنی. احتمالا در خانواده ات نیز مسئولیت آموزش زندگی و مسئولیت های آن به فرزندانت را بر عهده داری.

امروز ممکن است کسی به تو چیزی بیاموزد که تا به حال نمی دانستی. فراموش نکن که آموزش یعنی ارتباط و ارتباط به معنای تبادل نظر است.

تیر

ممکن است طی این چند روز تنش و استرس زیادی در فضای اطرافت احساس کنی. بی شک خستگی به جای مانده از روزهای گذشته تو را فرسوده ساخته است.

احتمالا با یکی از نزدیکانت بحث و مشاجره داشته ای. بهتر است از شرایطی که امروز برایت فراهم می شود استفاده کرده و خصومت ها را از بین ببری.

مرداد

زندگی ات را براساس قوانین و عرف جامعه پیش نمی بری و چیزی که برایت اهمیت دارد آزادی محض است. با وجود استقلالی که احساس می کنی اما گاهی در این افکار که ممکن است یک روز تک و تنها بمانی غرق می شوی.

امروز واقعا باید به این مسئله فکر کنی که کلمه تعهد برایت چه معنایی دارد و چرا تا این حد ترسناک به نظر می رسد.

شهریور

زندگی در پیرامون تو درست مانند یک رویای بد یا کابوس به نظر می رسد. گویی مردم حرف می زنند اما کلمات قابل درک از دهان آن ها خارج نمی شود.

احتمالا دو نفر از نزدیکانت با در کنار هم بودن مشکل دارند و تو ممکن است بخواهی وارد بحث شده و آن ها به آرامش دعوت کنی. در چنین اوقاتی دیگران بیش از هر زمان دیگری به وجودت نیاز دارند.

مهر

نمی توانی تمام زمان خود را صرف پریدن از یک فعالیت به فعالیت دیگر کنی، بلکه هر از گاه به استراحت نیاز داری و باید به آرامش خودت نیز توجه داشته باشی.

ممکن است بدنت برای دوام آوردن به شارژ انرژی اش نیاز داشته باشد. به زودی در میان انبوهی از وظایف غرق می شوی و این انرژی به کمکت خواهد آمد.

آبان

امروز احتمالا درباره جنبه ای از زندگی ات که مسائل زیادی برایت ایجاد کرده به شدت سردرگم خواهی شد. شاید همسرت معمولا از تو دور است و تحمل این دوری چندان برایت آسان نیست، طبیعی است که دوست داری او در سختی ها و شادی ها کنارت باشد.

این دوری می تواند به ایجاد تنش در روابط شما منجر شود. آیا تا به حال با او درباره احساساتت صحبت کرده ای؟ اگر جوابت منفی است باید در اولین فرصت ممکن این کار را بکنی.

آذر

آیا تا به حال به این فکر کرده ای که شیوه عملکردت را تغییر دهی؟ به نظر می رسد این تغییر نه تنها کارایی ات را افزایش می دهد بلکه برای رفع خستگی و فرسودگی که مدتی است تو را کلافه کرده بسیار عالی است.

یکی از نزدیکانت تو را غافلگیر خواهد کرد. خودت را برای این اتفاق خوشایند آماده کن.

دی

در یک چیز شکی نیست دوست عزیز، این که تو ترجیح می دهی با یک کتاب خوب در رختخوابت باشی تا این که در دنیای پر استرس بچرخی و با دیگران ارتباط برقرار کنی. اما ممکن است احساس کنی بعضی تجربه های خوب زندگی را از دست داده ای.

چقدر با دیگران رابطه داری و زمان می گذرانی؟ چرا سعی نمی کنی کسی را پیدا کنی که با سلیقه تو در مطالعه هم سو باشد و لحظات خوبی را کنارش بگذرانی؟ حداقل در موردش فکر کن.

بهمن

بهترین ویژگی تو سخاوت است و در ذات تو نیست که برای دریافت بیشتر از دیگران به آن ها چیزی ببخشی بلکه هدفت می تواند لذت بردن از این بخشش است.

با این طرز فکر است که قدرت و نور را در دستانت می گیری. به تمام افرادی در دنیا فکر کن که بدون منت و انتظار جبران به دیگران می بخشند. تو نیز می توانی یکی از این آدم ها باشی و نیاز نیست برای آن تلاش چندانی کنی. فقط کافی است امتحان کنی.

اسفند

مهم است که به درون خودت دقیق شوی و بدانی به کدام سمت و سو پیش می روی. کمی کندوکاو درونی هرگز به کسی صدمه نمی زند، به خصوص زمانی که احساس کنی به جایی که می خواهی نرسیده ای.

به نظر می رسد تمایل زیادی به افراط در انتقاد کردن از خود داری. امروز سعی کن صدای ذهنت را نادیده بگیری یا حتی به خودت ثابت کنی که این صدا اشتباه می کند.

پیش بینی آینده یکی از وسوسه برانگیزترین موضوعاتی است که همه انسان ها از دیرباز تاکنون گرایش خاصی به سمت آن داشته اند.

حس کنجکاوی به دانستن آن چه در آینده برای ما رخ خواهد داد به قدری قوی است که حتی روی فرهنگ و آداب و تمدن بشر تاثیر گذاشته و به پدیده پر طرفداری به نام طالع بینی و فال گرفتن یا فال گیری منجر شده است.

فال و طالع بینی یکی از جالب ترین موضوعاتی است که بشر از گذشته های دور به آن توجه نشان داده و در دوره های مختلف تاریخ با عناوین گوناگون همچون طالع بینی سرنوشت، فال روزانه قهوه، ، فال روزانه چای و فال تاروت و غیره ظهور کرده است.

در میان ما ایرانیان نیز رسم تفال زدن به خصوص به دیوان حافظ و مدد گرفتن از این شاعر بزرگوار که به عقیده بسیاری از مردم واسطه ای به عالم روحانی است از دیرباز رایج بوده و جایگاه بالایی در فرهنگ و تمدن ما پیدا کرده است.

علاوه بر این فال قهوه یکی از پر طرفدارترین ها در سراسر دنیا محسوب می شود، به خصوص این که خود قهوه محبوب ترین نوشیدنی جهان می باشد و درباره فواید و مزیت های آن صحبت های زیادی شده است.

اگر عاشق قهوه هستید خوب می‌ دانید که نوشیدن قهوه یک تجربه پیچیده و ظریف است که در آن عطر غنی، گرمای آرامش‌ بخش و زیبایی مراسم نشستن و نوشیدن یک فنجان تازه به خوبی حس می شود.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا