⚡️ فال خواستگاری و ازدواج حافظ شیرازی [عشق واقعی؟]

فال سرنوشت خواستگاری و ازدواج حافظ شیرازی
فال خواستگاری و ازدواج حافظ شیرازی

😍 برای گرفتن فال حافظ روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

ازدواج مرحله بسیار حساس در زندگی هر فرد است و این که دختر یا پسری بخواهد زندگی آینده اش را با شخص دیگری سهیم شود تصمیم بسیار دشواری است که نتیجه اش روی تمام ابعاد زندگی او اثر خواهد گذاشت.

شما اینجا هستید چون خود را مقابل یک دو راهی بزرگ می بینید و در ذهن تان علامت سوال بزرگی شکل گرفته است: آیا مردی که با او آشنا شده اید قصد ازدواج با شما را دارد؟ آیا عشق او حقیقی است؟ آیا در کنار او خوشبخت خواهید شد؟ سرنوشت ازدواج شما چیست؟ و …

پاسخ دقیق به این سوالات به خواندن افکار دیگران نیاز دارد که در نگاه اول غیر ممکن به نظر می رسد اما خوشبختانه اثر افکار روی رفتار نمایان می شود و با دنبال کردن این اثر می توان به این سوالات پاسخ نسبی داد.

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

برای تشخیص این که طرف مقابل شما قصد ازدواج دارد یا خیر، دنبال نشانه های زیر در او باشید:

  • برای آینده برنامه ریزی می کند؛ مردان معمولا درباره چیزی که قصد انجام آن را ندارند حرفی نمی زنند اما زمانی که یک مرد درباره برنامه های آینده اش با شما صحبت می کند یعنی نظر شما برایش ارزشمند است و احتمالا به ازدواج با شما فکر می کند.
  • شما را به مراسم خانوادگی خود دعوت می کند؛ او دوست دارد در رویدادهای خاص خانوادگی او حضور داشته باشید زیرا شما در تصویری که از زندگی آینده اش ساخته نقش بزرگی ایفا می کنید.
  • هرگز شما را منتظر نمی گذارد؛ اگر همیشه به موقع سر قرار ملاقات ها آماده می شود احتمالا ذهنش درگیر شما است، وقتی مردی وارد یک رابطه جدی می شود تا آن جا که بتواند سعی می کند عشقش را منتظر نگذارد.
  • به وعده هایش عمل می کند؛ اگر قصد ازدواج با شما را داشته باشد برای تحقق وعده هایی که می دهد هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود، او برنامه ای که چیده و قولی که داده را دنبال می کند و بهانه نمی آورد، اگر طرف مقابل هیچ وقت سر قولش نمی ماند یعنی برایش در اولویت نیستید و تعهدی نسبت به شما احساس نمی کند.
  • فقط شما را می بیند؛ چنین مردی در هیچ زمان یا مکانی با خیره شدن به خانم های دیگر باعث آزار یا برانگیختن حس حسادت شما نخواهد شد، او فقط شما را می بیند و بس!
  • به امور دو نفره علاقه دارد؛ اگر شما را برای ازدواج بخواهد در بسیاری از امور با شما مشورت می کند و حتی ممکن است در برخی موارد پیشنهادات دو نفره بدهد، مثلا شاید بخواهد یک حیوان خانگی مشترک داشته باشید.
  • با شما راحت است؛ اگر درباره مواردی که او را ناراحت می کند صحبت می کند یعنی به شما اعتماد دارد و نظرتان برایش ارزشمند است، این سطح راحتی و صمیمیت احتمالا به سوی ازدواج پیش می رود.
  • در روزهای سخت شما را تنها نمی گذارد؛ چنین مردی هنگامی که متوجه می شود شما دچار مشکل  – چه در زمینه مالی، خانوادگی یا شخصی – شده اید هرگز شما را تنها نمی گذارد و نشان می دهد در روز ازدواج نیز کنار شما خواهد بود!
  • به شما می گوید که قصد ازدواج با شما دارد؛ او درباره ازدواج – حتی به شوخی – با شما صحبت می کند، به زبان آوردن این مسئله یعنی با آن مشکلی ندارد و احتمالا می خواهد بداند شما واقعا چه احساسی نسبت به او دارید.

چگونه بفهمیم عشق واقعی است؟

بسیاری از افراد قصد ازدواج دارند اما از یک سو ممکن است دلیل واقعی آن ها چیزی جز عشق حقیقی باشد و از سوی دیگر در ابراز کلامی حس واقعی خود چندان خوب عمل نکنند.

توصیه می شود برای تشخیص عشق حقیقی نشانه های زیر را در رفتار طرف مقابل خود جستجو کنید:

  • به شما احترام می گذارد؛ اگر مردی شما را دوست داشته باشد شما را مجبور به پذیرش چیزی یا انجام کاری نمی کند. او به تصمیمات و اصول شما احترام می گذارد و شما را همان گونه که هستید می خواهد.
  • صبور است و بی ادبی نمی کند؛ چنین مردی در برابر رفتارهای آزار دهنده گاه و بی گاه، هیجانات شدید و تصمیمات احساسی و غرولندهای شما صبور و مهربان است. در چنین مواردی سعی می کند شما را درک کرده و هرگز بی ادبی نخواهد کرد.
  • فروتن است؛ شما مهم تر از حفظ غرورش هستید و تا جایی که بتواند سعی می کند فروتن و از خود گذشته رفتار کند، زمانی که بحثی پیش می آید حتی اگر مقصر نباشد بهانه ای پیدا می کند تا بگوید متاسف است زیرا ترس از دست دادن شما برای او بیشتر از تمایلش به اثبات کردن حق خود است.
  • به نیازها و مشکلات شما توجه می کند؛ چنین مردی در مشکلات به دنبال راهی است تا به شما کمک کرده و زندگی را برای شما راحت تر کند و برای آن حاضر است زمان، خواب، پول و همه چیز خود را فدا کند، او هرگز از شما برای رفع نیازهای خود استفاده نخواهد کرد.
  • از شما محافظت می کند؛ اگر دوست دارد هنگام خارج شدن از منزل پوشیده تر باشید یا خود را کمتر در معرض توجه سایر مردان قرار دهید به معنای حسادت نیست بلکه نمی خواهد هیچ کس حتی در فکر خود به شما بی احترامی کرده یا افکار بدی داشته باشد.
  • با شما رقابت نمی کند؛ اگر درآمدتان از او بیشتر باشد یا موفقیت های بیشتری کسب کرده باشید ناراحت نمی شود، در مقابل شما را تشویق می کند تا به رویاهای خود برسید.
  • هرگز به شما صدمه نمی زند؛ چنین مردی از لحاظ جسمی، عاطفی، روانی یا جنسی از شما سوء استفاده نمی کند و سعی می کند هیچ گاه دلیل ناراحتی شما نباشد.
  • قید دختران دیگر را می زند؛ مردان موجودات بصری هستند و طبیعی است که جذب خانم های جذاب شوند اما یک مرد عاشق، شما را زیباترین دختر دنیا می داند و تمام توجهش معطوف شما می باشد.

آیا با این پسر خوشبخت می شوم؟

پاسخ قطعی به این سوال بسیار دشوار است.

توصیه می شود به رفتار فرد مقابل در دوره آشنایی و پیش از ازدواج توجه کرده، دقت کنید در موقعیت های حساس، کلافه کننده و استرس زا چه واکنشی از خود نشان می دهد و چه رفتاری با دیگران دارد.

مواردی که در این مقاله ذکر شد اگرچه کمک کننده است اما نمی تواند به عنوان مرجع برای انتخاب نهایی شما در نظر گرفته شود، پیشنهاد می کنیم حتما با یک مشاور با تجربه در زمینه ازدواج مشورت کنید.

سخن آخر این که خوشبختی در ازدواج به افکار، دیدگاه، شخصیت و روحیه زن و مرد بستگی دارد، از خودتان بپرسید آیا شما نیز کسی هستید که دیگران در کنار شما احساس خوشبختی کنند؟ آیا موارد بالا در مورد شما صدق می کند؟

در ادامه : مهم ترین سوالات خواستگاری

منبع: lifehackinspiringtips

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا