فال حافظ پیشگویی آینده : فال حافظ بگشا [کلیک کن]

فال حافظ پیشگویی واقعی
کاملترین فال حافظ را بگشا

فال حافظ بگشا : روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

فال سالانهفال شانس
فال حافظ متفاوتفال حافظ امروز من

آیا می توانیم آینده خود را پیشگویی کنیم؟

زندگی ما انسان ها جریانی از رخدادها، رفتارها، واکنش ها و باورهایی است که مسیری طولانی و پر فراز و نشیب از ابتدا تا نقطه ای که این مسیر به نهایت خود برسد شکل می دهد و ما در این راه با مسائل مختلف، غم ها، شادی ها، شکست ها و موفقیت های متعدد روبرو می شویم که هر یک سهم بسزایی در ادامه مسیر ما دارند.

شاید این فکر بارها از ذهن شما نیز گذشته باشد که اگر زندگی ما قابل پیشگویی بود و می توانستیم از رخدادها و وضعیت زندگی خود در آینده نزدیک یا دور باخبر شویم چقدر دنیا و زندگی مان با آن چه در حال حاضر تجربه می کنیم متفاوت بود و رنگ و بوی دیگری داشت.

شاید پیشگویی آینده محال باشد و هرگز با هیچ چشمی نتوان رخدادهای آینده را رصد کرد اما قوانینی در طبیعت و زندگی ما آدم ها وجود دارد که با کشف و دقیق تر شدن در آن ها می توان دست به کاری بس بزرگ تر از پیشگویی آینده زد و آن خلق آینده طبق میل و خواسته خودمان است!

این قوانین از فضا نیامده و پشت کوه قاف نیز پنهان نشده اند بلکه درست مقابل چشمان ما قرار دارند و به قدری ساده و بدیهی اند که بسیاری از ما آن ها را نادیده می گیریم. یکی از این قوانین می گوید خلق یک آینده روشن و سرشار از خوشبختی و موفقیت نیاز به ایجاد تغییراتی در زندگی، باورها و عادات ما دارد.

فرقی نمی کند یک آینده روشن برای شما به معنای تشکیل یک خانواده خوشبخت باشد یا داشتن شغل پر درآمد یا هر موفقیت دیگری. قانون طلایی می گوید هر آن چه امروز انجام می دهید روی فردای شما تاثیر بسزا و تعیین کننده دارد، اما چطور و چگونه از این قانون استفاده کنیم؟

برای این که بتوانید آینده روشنی برای خود رقم بزنید و مطمئن باشید این آینده حتی از رویاهای شما هم قشنگ تر است به نکات برگرفته از این قانون طلایی توجه کنید و از همین حالا دست به کار شوید:

نکته اول:

ممکن است امروز با شکست های متعدد دست و پنجه نرم کنید اما بدان معنا نیست که این شکست ها و نشیب ها همراه با شما به آینده سفر خواهند کرد.

وظیفه شما در چنین شرایطی این است که در درجه اول مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید و به عواملی که باعث شکست شده اند بدون تعصب و با صداقت فکر کنید. هدف از این کار سرزنش یا قضاوت هیچ کس نیست بلکه استفاده از آن ها به عنوان تجربه برای دستیابی به اهداف در سطح بالاتر می باشد.

نکته دوم:

به گذشته خود نه با افسون و حسرت بلکه با دید کنجکاوانه و تحلیل گرانه نگاه کنید و اشتباهاتی که قبلا انجام داده اید را بررسی کنید، به مقایسه رفتارهای خود در آن شرایط با رفتار امروزتان بپردازید و خودتان را ببخشید.

اگر درسی برای یاد گرفتن وجود دارد آن را یادداشت کنید و به این فکر کنید که آیا در حال حاضر مشغول انجام کاری هستید که باعث پشیمانی در آینده شود.

نکته سوم:

توجه داشته باشید همان طور که گذشته، زمان حال شما را تعریف کرده است، زمان حال نیز آینده شما را تعریف خواهد کرد و اقداماتی که انجام می دهید تاثیر مهمی روی نحوه شکل گیری آینده دارد.

نارضایتی و ناراحتی خود نسبت به اشتباهات گذشته را مخفی نکنید و با آن ها روبرو شوید. درباره آن چه شما را ناراحت کرده، احساس خود و علت آن بنویسید و مسائل را تحلیل کنید.

نکته چهارم:

ارزش های خود را تعریف کنید و در این باره با خود صادق باشید، برای این منظور بهتر است لیستی از ده قانونی که بر اساس آن زندگی می کنید تهیه کرده تا از ارزش های خود با خبر شوید. به عنوان مثال اگر یکی از قوانین شما در زندگی تان این است که هرگز نباید دروغ بگویید یعنی برای صداقت ارزش قائل هستید.

بعد از تعریف ارزش ها بررسی کنید که آیا واقعا برای شما ارزش هستند یا خیر. اگر با نقض قوانین احساس گناه یا ناراحتی می کنید این ارزش ها احتمالا واقعی هستند.

نکته پنجم:

با توجه به ارزش های خود اهداف تان را تعیین کنید و به این فکر کنید که طی پنج یا ده سال آینده خود را کجا می بینید؟ اکنون چه کاری می توانید انجام دهید که به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند؟

به عنوان مثال اگر آرزوی شغل خاصی را در سر می پرورانید در مورد مهارت های مورد نیاز آن تحقیق کنید و ببینید برای رسیدن به آن چه مسیری را باید طی کنید.

به اولویت ها و علایق خود فکر کنید. شاید اولویت شما یافتن یک شغل پر درآمد باشد تا بتوانید در آینده از خانواده خود حمایت کنید، در این صورت درباره شغل رویایی خود تحقیق کنید تا بدانید مهارت های لازم، شرایط و تجربه ای که برای رسیدن به آن نیاز است چیست، همچنین می توانید زندگینامه افرادی که آرزو دارید شبیه آن ها شوید بخوانید.

بعد از تعیین اهداف، آن ها را به موارد کوچک تر و قابل کنترل تقسیم کنید و مشخص کنید که برای رسیدن به هر مرحله چه کاری باید انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که ما تنها قادر به کنترل اعمال خود هستیم نه شرایط و دقت کنید که نحوه واکنش به شرایطی که در آن قرار می گیرید مطابق با ارزش های تان باشد.

نکته ششم:

قبل از هر گونه اقدام مهم درباره دلایل انجام آن از خودتان سوال کنید. این که کاری را صرفا برای این که دیگران انجام می دهند یا می گویند کار درستی است انجام دهید اشتباه است. اگر نتوانید زندگی خود را به سمت و سوی اهدافی که تعیین کرده اید هدایت کنید بی شک احتمال دستیابی به آن ها کمتر خواهد شد.

نکته هفتم:

سبک زندگی سالم داشته باشید و از سلامتی خود مراقبت کنید. مواردی همچون تغذیه سالم، ورزش، چرخه خواب منظم، عادات بهداشتی مناسب و استراحت کافی همگی برای رسیدن به آینده ای روشن اهمیت زیادی دارند.

نکته هشتم:

کارامد عمل کنید و به خاطر داشته باشید کیفیت کاری که انجام می دهید مهم تر از تعداد ساعات کار می باشد. در این مورد با خودتان صادق باشید و در صورت نیاز از دیگران کمک بگیرید.

نکته نهم:

همیشه مقداری از درآمد خود را برای آینده پس انداز کرده و با مقدار باقی مانده آن هزینه های زندگی خود را تامین کنید. اگر هنوز در حال تحصیل هستید به یک شغل پاره وقت فکر کنید، این کار به یادگیری مدیریت مالی و زمان کمک می کند و نظم و انضباط بیشتری به شما می بخشد.

نکته دهم:

روابط خود را تقویت کنید و شبکه ای از افراد مفید و قابل اعتماد در اطراف خود تشکیل دهید که در آینده بتوانید روی مشاوره و پشتیبانی آن ها حساب کنید.

نکته یازدهم:

به نعمت هایی که در زندگی دارید توجه کنید و به خاطر سلامتی، شغل فعلی، زندگی اجتماعی و خانواده خود سپاسگزار باشید، این قدردانی در دراز مدت فواید زیادی دارد. سعی کنید هر شب قبل از خواب به همه اتفاقات خوبی که در روز داشته اید تمرکز کنید.

نکته دوازدهم:

ذهن خود را آموزش دهید تا در همه چیز و هر اتفاقی که رخ می دهد به دنبال نکات مثبت باشد. این کار به سپاسگزار بودن شما کمک زیادی می کند و باعث می شود کمتر انتقاد یا شکایت کنید. چه بهتر که هنگام مواجه شدن با هر مشکلی ابتدا از خودتان بپرسید چه چیزی می توانید از آن یاد بگیرید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا