⭐️ فال حافظ تاروت

فال حافظ تاروت رنگی، فال محشر و پیوند حافظ
فال حافظ تاروت واقعی آنلاین

⭐️ جهت فال گرفتن، روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

برای مشاهده فال تاروت اصلی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

ما آدم ها تشنه شنیدن اخبار آینده هستیم و علاقه زیادی به دانستن سرنوشت، نتیجه تصمیمات و تاثیر آن ها در آینده مان داریم و این حس کاملا طبیعی است.

به همین خاطر است که در طول تاریخ به روش های مختلف خرافی، الهام گیری یا علمی کوشیده ایم پرده از راز این آینده مرموز برداریم و پیوند و ارتباط میان گذشته و حال و آینده را کشف کنیم.

یکی از شیوه هایی که معمولا در میان عامه مردم باب است و طرفداران زیادی دارد فال گیری است که در انواع و اقسام مختلف در جوامع گوناگون رایج می باشد.

به عنوان مثال فال تاروت یکی از محبوب ترین فال ها در سراسر دنیا است. این فال در واقع نوع بازی با ورق در ایتالیای رنسانس بوده که در طول زمان به یک پدیده فرهنگی رمزآلود و فال گونه تبدیل شده است و از آن برای پیشگویی و آینده بینی افراد به یک شکل هنری توام با بازی استفاده می شود.

این بازی دارای 78 کارت است که همگی از کهن الگوها، نمادها و تصاویر برای انتقال احساسات و چالش های انسانی استفاده می کنند و افراد حرفه ای با تفسیر آن ها فال گیری انجام می دهند.

تاروت اگرچه به عنوان فال و پیشگویی شناخته شده اما در طول تاریخ از آن برای پرورش روح انسان ها نیز بهره می برده اند. گفته شده انسان ها با این کارت ها می توانند به دنیای آگاهی قدم بگذارند و با بهره گیری از شهود نتیجه اقدامات و اخلاق خود را زودتر از زمان خود ببینند.

از گذشته تا امروز در نقاط مختلف دنیا افراد زیادی هزینه گزاف برای این فال صرف کرده اند زیرا تعداد فال گیران حرفه ای در این زمینه بسیار معدود می باشد.

همان طور که می دانید تاروت دارای 78 کارت است که به دو دسته کارت های تاروت کبیر و کارت های تاروت صغیر تقسیم می شود. هر یک از دسته ها نیز خود دارای 4 بخش می باشد.

به علاوه برای گرفتن این فال مقدمات و مراسم خاصی نیاز است که انجام آن ها به معنوی شدن هر چه بیشتر فال گیری و تمرکز و واضح شدن فضا کمک می کند.

از جمله اقداماتی که معمولا قبل از فال تاروت انجام می دهند می توان به نگهداری کارت ها در یک مکان پاکیزه، روشن کردن شمع و عود برای ایجاد فضای معنوی، نیت و تمرکز روی خواسته ای که در ذهن است و چند لحظه سکوت، بستن چشم ها و آرامش و سکون هنگام کشیدن کارت ها اشاره کرد.

این که فرد فال گیر و فردی که فال او را می گیرند هر دو به تاروت و قدرت پیشگویی آن اعتقاد داشته باشند از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگرچه فال تاروت یکی از سرگرم کننده ترین فال های رایج در نقاط مختلف جهان و تا حدی در ایران باشد اما هنوز که هنوز است میان ما ایرانیان این فال حافظ و اشعار محشر این شاعر بزرگ است که حرف اول را در فال می زند.

تفال به دیوان حافظ جایگاه مهمی در فرهنگ ایرانی ها دارد و از فال شب یلدا و عید نوروز گرفته تا زندگی روزمره توانسته شکل و شمایل هنر و ادب را در تار و پود زندگی ما به گونه ای بگنجاند که هرگز از خاطرمان فراموش نشود.

بسیاری از ما برای تصمیم گیری های مهم زندگی خود و زمانی که در لحظه می خواهیم انتخاب درستی انجام دهیم به جای رفتن نزد یک فال گیر تاروت یا هر فال دیگری به دیوان حافظ خود پناه می بریم و با خلوص نیت آن را باز می کنیم تا گره از کار فرو بسته خود بگشاییم!

اشعار حافظ به قدری روان، پر بار و سرشار از معنا هستند که معمولا هر کس با توجه به شرایط و حال و هوایی که در آن قرار دارد می تواند پاسخ خود را در میان کلمات این اشعار بیابد و یا حداقل مرهمی بر دلتنگی ها، استرس ها و تمام غصه هایش بگذارد.

با این حال گرفتن فال حافظ روزانه نیز بهتر است با مقدمات آن انجام شده و فضای معنوی خوبی برای بهره بردن هر چه بیشتر از اشعار برقرار باشد.

با این کار هم مقام و منزلت این شاعر بزرگوار حفظ می شود و هم ما به این اشعار فراتر از فال گیری ساده و احیانا سرگرمی نگاه خواهیم کرد و هرگز با شوخی های نا به جا یا برچسب های خرافی به محضر حافظ بی احترامی نمی کنیم.

به عنوان مثال گفته شده بهتر است فرد هنگام تفال زدن به دیوان حافظ پاکیزه باشد و دیوان اشعار را با احترام در دست بگیرد. همچنین قبل از باز کردن دیوان اشعار، شعر معروف قسم دادن حافظ را بخواند و هنگام نیت کردن تمرکز کافی داشته باشد.

همچنین بهتر است تفال زدن به اشعار حافظ را تنها به امور مهم تر زندگی خود اختصاص دهیم و برای مسائل روزمره و نه چندان مهم با عقل و تدبر خود اقدام به انتخاب و تصمیم گیری کنیم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا