عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته

عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته

افرادی که هنگام خرید کاندوم به تاریخ مصرف آن توجه نمی‌کنند، خوب است بدانند که کاندوم نیز مانند سایر لوازم بهداشتی تاریخ انقضا دارد و اگر تاریخ آن منقضی شود، کارایی و اثربخشی‌اش تا حد زیادی کاهش می‌یابد. کاندوم‌های تاریخ گذشته به دلیل خشک و شکننده بودن، ممکن است حین برقراری رابطه جنسی پاره شوند و احتمال بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را افزایش دهند.

متوسط مدت زمان ماندگاری یک کاندوم بین سه الی پنج سال است که این مورد نیز تا میزان زیادی به شرکت تولیدکننده و نحوه نگهداری بستگی دارد. در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم در مورد عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته و نحوه نگهداری از کاندوم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چه عواملی در منقضی شدن کاندوم موثر هستند؟

از مهم‌ترین عواملی که بر افزایش سرعت انقضای کاندوم تاثیر می‌گذارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نحوه نگهداری از کاندوم

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود کاندوم خیلی زود منقضی شود، نگهداری ناصحیح آن است. قرار دادن کاندوم در معرض فشار و گرما، سرعت انقضای آن را افزایش می‌دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود تا حد امکان کاندوم را در مکان‌هایی قرار دهید که به دور از ساییدگی، رطوبت و گرما باشند. بهترین مکان برای نگهداری کاندوم، کشوی میز است.

2-نوع کاندوم

عامل مهم دیگر نوع کاندوم است کاندوم‌هایی که حاوی مواد طبیعی هستند و از پوست بره یا بز تشکیل شده‌اند، نسبت به کاندوم‌هایی مانند لاتکس و پلی اورتان سریع‌تر تجزیه می‌شوند.

3-مواد افزودنی کاندوم

اسپرم کش‌هایی که در برخی از کاندوم‌ها استفاده می‌شود، در افزایش سرعت انقضای کاندوم موثرند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید کاندوم تاریخ گذشته مصرف کنید، باید به نوع کاندوم خریداری شده توجه کنید.

علاوه بر این، برخی از روغن‌ها و طعم دهنده‌هایی که در کاندوم‌ها استفاده می‌شوند، در سرعت روند انقضا تاثیرگذار هستند. اگر متوجه بوی غیرعادی کاندوم شدید، آن را دور انداخته و محصول جدیدی را جایگزین کنید.

عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته

عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته

مهم‌ترین عوارضی که استفاده از کاندوم‌های تاریخ گذشته به همراه دارند، پارگی و به دنبال آن بارداری ناخواسته و عدم محافظت در برابر بیماری‌های مقاربتی است؛ به همین دلیل بهتر است از مصرف کاندوم‌هایی که تاریخ آن‌ها گذشته است خودداری کنید. دیگر عارضه مهمی که استفاده از کاندوم تاریخ گذشته به دنبال دارد، افزایش خطر بروز عفونت و خارش برای مصرف کنندگان است.

چگونه تاریخ گذشته بودن کاندوم را تشخیص دهیم؟

از مهم‌ترین عواملی که می‌توانند به شما در تشخیص تاریخ گذشته بودن کاندوم کمک کنند می‌توان به تغییر رنگ کاندوم، شل شدن یا نشت روان کننده و پاره بودن محصول اشاره کرد. علاوه بر این، اگر کاندوم بوی بدی داشت یا خشک و سفت شده بود، تاریخ آن تمام شده و نباید استفاده شود.

برای آگاهی از تاریخ انقضای کاندوم، باید به بسته بندی جعبه و فویل محافظ کاندوم نگاه بیندازید. چنانچه قصد خرید کاندوم را دارید، بهتر است به سراغ محصولی بروید که متناسب با شرایط مصرف شما باشد. به عنوان مثال اگر قصد نگهداری از کاندوم را برای مدت بیش از 6 ماه دارید، کاندومی را بخرید که تاریخ انقضای طولانی‌تری داشته باشد.

چگونه از افزایش سرعت انقضای کاندوم جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از افزایش سرعت انقضای کاندوم بهتر است آن را در یک مکان خشک و خنک و دور از اجسام تیز، مواد شیمیایی، رطوبت و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. علاوه بر این نباید کاندوم را در جیب، کیف پول و کیف دستی قرار دهید. در ضمن، جابجایی‌های مداوم نیز ممکن است ساییدگی و کاهش اثربخشی کاندوم را به دنبال داشته باشد.

یکی از عوامل دیگری که سرعت انقضای کاندوم را افزایش می‌دهد، گرمای شدید است. علاوه بر این، قرار گرفتن کاندوم در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید باعث می‌شود کاندوم در عرض چند ساعت منقضی شود. برای جلوگیری از افزایش سرعت انقضای کاندوم بهتر است آن را به طور مرتب بررسی کنید و قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضا، آن را مصرف کنید.

عوارض استفاده از کاندوم تاریخ گذشته

چرا خرید کاندوم از موتن رو؟

علیرغم بی‌توجهی بسیاری از افراد به تاریخ انقضای کاندوم، انتخاب درست آن باعث داشتن رابطه‌ای امن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. موتن رو فروشگاهی است که بیشترین تنوع کاندوم و محصولات بهداشت جنسی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت موتن رو شده و در بخش محصولات بهداشت جنسی، کاندوم موردنظر خود را انتخاب کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا