طریقه خریداری افزونه digits معتبر

تابه حال شده انتقادی در خصوص طولانی‌بودن پروسه ثبت نام در سایت تان از کاربران دریافت کنید؟! قطعا شما هم ترجیح میدهید یک راه حل سریع و آسان در اختیارشان بگذارید، تا از ثبت نام به شیوه سنتی خلاص شوند.

منظور از ثبت نام به شیوه سنتی، استفاده از ایمیل است که دیگر طرفداری ندارد چون فرآیند ثبت و تأیید ایمیل، شماره موبایل، تعیین نام کاربری و مخصوصا انتخاب رمز عبوری که احتمال فراموشی آن زیاد است، طولانی است.

همه این مراحل باعث انتقاد کاربر میشود و شما ممکن است خیلی از آنها را بخاطر همین پروسه از دست بدهید. در حالیکه بهراحتی قابل حل است. اما چگونه؟!

شما به‌عنوان کسی که صاحب یک سایت هستید، باید بتوانید به بهترین نحو از امکاناتی که در اختیار همه مردم هست، استفاده کنید.

یکی از این امکانات به لطف پیشرفت تکنولوژی، گوشیهای هوشمند است که در دست اکثر افراد دیده میشود. پس دیگر نیازی به ایمیل و رمز عبور و… نیست. چون میخواهیم شما را با افزونه دیجیتس (digits) معتبر آشنا کنیم.

افزونه digits چگونه در پروسه ثبت نام سایت به ما کمک میکند؟

حتما میدانید که نرمافزارهای زیادی برای مدیریت محتوای سایتها وجود دارد که محبوبترین آنها وردپرس است. در کنار افزونه پیامک ووکامرس، پرکاربردترین افزونه ثبت نام و عضویت برای وردپرس افزونهdigits است.

این افزونه کار را تا حدی برای کاربر سایت آسان میکند که تنها با یک شماره موبایل میتواند عضو سایت شود. به این صورت که ابتدا باید شماره موبایلش را وارد کند و سپس کد احراز هویتی که ارسال میشود را وارد کند و خیلی راحت عضو شود.

افزونه digits چه امکاناتی دارد؟

امکاناتی که این افزونه دارد باعث شده تا بیشتر مورد توجه باشد:

⦁ ورود بدون رمز عبور

منظور از این مورد، این است که دیگر مثل سابق نیازی به واردکردن ایمیل و رمز عبور آن نیست، فقط کافیست شماره موبایلتان را وارد کنید و یک رمز عبور ساده با شرایطی که خود سایت تعیین کرده است، انتخاب کنید. اکثر سایتها نیز این امکان را فراهم کردهاند که رمز عبورتان ذخیره شود تا برای ورود دوباره به سایت نیازی به واردکردن آن نباشد.

⦁ پشتیبانی از ووکامرس

وردپرس به تنهایی فقط امکان راه‌اندازی وبلاگ و انتشار محتوای متنی و تصویری را ارائه میدهد، اما با ووکامرس امکان تبدیل‌شدن سایت به یک فروشگاه اینترنتی هم هست.

ووکامرس نیز همراه این افزونه روی پلتفرم وردپرس نصب میشود و شما با این امکان میتوانید تعریف انواع محصول، دسته بندی آنها، درگاه تعیین سفارش و پرداخت نهایی و … را داشته باشید. پس یک افزونه عالی برای اداره فروشگاه اینترنتی است. نکته دیگر اینکه تنوع امکانات ووکامرس به‌تنهایی آنقدر زیاد هست که بتوان برای اهداف دیگر از آن استفاده کرد.

⦁ امکان هماهنگی با کاربرانی که قبلاً عضو شدهاند

اگر به‌تازگی قصد دارید از افزونه Digits استفاده کنید، نگران از دست دادن کاربران قبلیتان نباشید. با به‌روزشدن سایت، آنها نیز از این مورد مطلع میشوند و با ثبت اطلاعات جدید، ورود به سایت نیز برای آنها آپدیت میشود.

⦁ عدم نیاز به ثبت و فعالسازی ایمیل

قبلاً برای ورود به سایت یکی از مواردی که باید ثبت میشد ایمیل شخصی کاربر بود. علاوه‌بر آن رمز عبور آن نیز باید ثبت میشد، سپس کاربر برای تأیید نهایی باید به ایمیل خود برود و ایمیلی حاوی لینک تأییدیه که از طرف سایت ارسال شده است را تأیید کند. اما با نصب این افزونه دیگر نیازی به ثبت ایمیل نخواهد بود.

⦁ امکان افزودن کاربر برای مدیر

از دیگر امکانات افزونه digits این است که مدیر سایت به‌راحتی میتواند کاربر جدید بگیرد چون سایت هم از نظر امنیت تأمین است و هم از نظر ورودی آسان و عدم نیاز به اطلاعات پیچیده.

⦁ امکان سفارش‌سازی نحوه نشان‌دادن صفحات ثبت نام، ورود و خروج

شما به‌عنوان مدیر سایت بهراحتی با این افزونه و تنظیماتی که در اختیارتان میگذارد میتوانید مسیری را که قرار است کاربر طی کند از طریق لینک مربوطه از قبل تعیین کنید.

در ضمن این امکان را در اختیار شما میگذارد تا اطلاعاتی که باید مثل نام و نامخانوادگی، رمز عبور، شماره تلفن و … را خودتان تعیین کنید.

⦁ امکان استفاده از طرح‌های مختلف برای ورود به سایت

افزونه digits با پشتیبانی از ووکامرس و کمک به تبدیل یک سایت به یک فروشگاه اینترنتی، طرحها و اشکال مختلفی برای ورود به سایت در نظر گرفته است که مطابق با سلیقه و البته کاربری سایتتان میتوانید آن را انتخاب کنید.

⦁ امکان تنظیم مجدد رمز عبور با ارسال کد تأیید پیامکی

کاربران با وجود این افزونه نباید نگران فراموشی رمز عبورشان باشند چون به‌راحتی با فشردن دکمه فراموشی رمز عبور، میتوانند رمز جدید دریافت کنند که بهتر است برای امنیت بیشتر مجدداً یک رمز جدید برای خودشان تعیین کنند.

⦁ امکان ثبت نام با رمز عبور و یا پیامک رمز عبور یک بار مصرف

کاربر به محض ورود به سایت با واردکردن شماره موبایلاش پیامکی دریافت میکند حاوی کد تأییدیه، این پیامک تنها بسته به مدت زمانی که مدیر سایت تعیین کرده است اعتبار دارد و پس از آن فاقد اعتبار خواهد بود. این یکی از مواردی است که امنیت بالای افزونه digits را نشان میدهد.

⦁ ارسال کد احراز هویت

اصلی‌ترین کاربرد این افزونه تأیید هویت کاربران با استفاده از شماره موبایل است که هم کاربردهای امنیتی و هم بازاریابی دارد. کاربرد امنیتی این است که کاربر فقط خودش می‌تواند وارد اکانت شود و کسی قادر نیست از اکانت دیگر کاربران استفاده کند.

کاربرد بازاریابی هم این است که چون شماره‌های موبایل واقعی و تایید شده، ثبت شدهاند شما می‌توانید اطلاعرسانی درباره محصولاتتان را به‌صورت پیامک برای کاربران خود ارسال کنید. با این روش آنها از جدیدترین محصولات و خدمات شما مطلع میشوند.

چگونه یک افزونه digits معتبر بخریم؟

فقط کافی است به یک سایت معتبر ارائه دهنده افزونه digits مثل سامانه ملیپیامک بروید و از طریق قسمت وبسرویس سایت اقدام کنید. لطفاً قبل از آن در سایت مورد نظر ثبتنام کنید (کادر زرد رنگ). پس از دریافت افزونه، به سراغ تنظیمات آن بروید.

سخن پایانی

سامانه melipayamak برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های انبوه است. سامانه‌ای کامل اما در عین حال ساده برای کسب‌و‌کارها.

این سامانه از پشتیبانی با کیفیت، زیرساخت قدرتمند و آموزش اصولی برخوردار است. فقط کافیست سری به سایتش به آدرس www.melipayamak.com بزنید و از خدماتش بهره‌مند شوید.

اگر در مورد افزونه دیجیتس سوالی ذهن شما را مشغول کرده گوشی تلفن را بردارید و 02163404 داخلی 1 را شماره‌گیری کنید. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا