طالع بینی چینی متولدین سال گاو چه خصوصیاتی دارند؟

طالع بینی چینی متولدین سال گاو
متولدین سال گاو چه ویژگی هایی دارند؟

گاو، دومین حیوان از میان تمام حیوانات زودیاک (برج های دوازده گانه) است. طبق یکی از افسانه ها، ترتیب این حیوانات بر اساس ترتیب ورود آن ها به میهمانی امپراتور جید می باشد.

گاو به عنوان اولین حیوان در آستانه ورود بود، اما موش او را فریب داد تا سوارش کند. سپس، درست زمانی که هر دو نزدیک رسیدن بودند، موش به پایین پرید و جلوتر از گاو خود را رساند. بدین ترتیب گاو دومین حیوان شد.

گاو با شاخه زمینی چو (丑) و ساعت های 1 تا 3 بامداد مرتبط است. در اصطلاح یین و یانگ، گاو یانگ است.

گاوها کارگرانی سخت کوش، باهوش و قابل اعتماد هستند، اما هرگز خواستار تعریف و تمجید نیستند.

در فرهنگ چینی، گاو حیوانی ارزشمند است. به دلیل نقشی که در کشاورزی دارد، ویژگی‌ های مثبتی مانند سخت‌ کوشی و درستکاری به آن نسبت داده می‌ شود.

ویژگی های شخصیتی متولدین سال گاو

گاوها صادق و جدی هستند. آن ها کم حرف هستند و هرگز به دنبال ستایش یا مرکز توجه بودن نیستند. این اغلب استعداد آن ها را پنهان می کند، اما آن ها با سخت کوشی خود به رسمیت شناخته می شوند.

آن ها معتقدند که همه باید آنچه را که از آن ها خواسته می شود انجام دهند و در محدوده خود باقی بمانند.

اگرچه متولدین سال گاو مهربان هستند، اما درک متقاعدسازی با استفاده از ترحم برای آن ها دشوار است. به ندرت از کوره در می روند، منطقی فکر می کنند و رهبران بزرگی می شوند.

مردانی که در سال گاو متولد شده اند معتمد و قابل اطمینان هستند. آن ها هر کاری را با تمام وجود و با قلب شان انجام می دهند.

این افراد نسبت به خانواده خود نیز احساس مسئولیت زیادی می کنند. با این حال، به دلیل اعتماد به نفسی که دارند (بهتر است بگوییم غرور!)، به کسی اجازه نمی دهند که خلاف قوانین آن ها عمل کند. آن ها انتظارات بالایی از فرزندان خود دارند، حتی اگر غیر واقعی باشد.

زنان متولد سال گاو، آرام و ملایم هستند. آن ها هرگز تسلیم سرنوشت نخواهند شد و به ندرت به انتخاب جایگزین فکر می کنند.

این امر بدون شک منجر به داشتن یک زندگی پر مجادله می شود. اما هر چه باشد، تا آخر راهی که انتخاب کرده اند پیش خواهند رفت. با وجود این لجاجت، تفکر سریع دارند و سریع واکنش نشان می دهند.

سازگاری متولدین سال گاو با سایرین

بیشترین سازگاری متولدین سال گاو، با موش، مار و خروس است:

شاخه زمینی ثابت موش آب است، در حالی که شاخه زمینی گاو، زمین است. آن ها شخصیت های مکمل و اهداف یکسانی در زندگی دارند.

مار و خروس به خوبی با گاو تناسب دارند. مارها نه تنها گرما، صمیمیت و عشق می دهند، بلکه در کار نیز کمک و حمایت می کنند.

گاوها صادق و وفادارند، و بنابراین می توانند جذب قلب نرم و دوست داشتنی خروس ها شوند.

کمترین سازگاری متولدین سال گاو، با بز، اسب و سگ است:

شاخه های زمینی بز و گاو به شدت با هم برخورد می کنند. آن ها شاید بتوانند اختلافات یکدیگر را تحمل کنند، اما همیشه تنش وجود خواهد داشت.

اسب ها روحیه ای آزاد و وحشی دارند و ممکن است نگرش جدی نسبت به زندگی نداشته باشند. این برعکس شخصیت یک گاو است. با سگ‌ ها نیز، یافتن زمینه مشترک دشوار است.

چیزهایی که برای گاوها خوش شانسی می آورد

  • رنگ ها: آبی، زرد، سبز
  • اعداد: 1 و 4
  • گل ها: زنبق و بامبو
  • جهت های فرخنده: شرق، جنوب شرقی
  • جهت ثروت: شمال غربی
  • جهت عشق: جنوب

چیزهایی که برای گاوها بدشانسی می آورد

  • رنگ ها: قرمز، قهوه ای
  • اعداد: 3 و 6

شغل مناسب متولدین سال گاو

گاوها اغلب خانواده را گروه بندی می کنند و با هم کار می کنند. آن ها به دنبال کار طولانی مدت و ثابت هستند. آن ها در مدرسه درسخوان هستند و در هر درسی خوب عمل می کنند. این امر، می تواند هر مسیر شغلی را در آینده آن ها پشتیبانی کند.

یک شغل ثابت بهترین شغل برای متولدین سال گاو است. احساس مسئولیت قوی این افراد همچنین آن ها را به کاندیداهای عالی برای مشاغل حرفه ای و استرس زا تبدیل می کند.

این مشاغل شامل پزشکی، وکالت، بازرگانی و معلمی می شوند. آن ها با مهارت ها و تلاش های فنی خود می توانند در جامعه به رسمیت شناخته شده، و به استانداردهای خود دست پیدا کنند.

مهم نیست که چه شغلی را انتخاب می کنند، باید چیزی باشد که واقعا به آن علاقمند باشند. اگرچه ممکن است با هر شغلی که با مهارت هایشان سازگاری دارد مشکلی نداشته باشند، اما باید برای یافتن چیزی که دوست دارند وقت بگذارند.

متولدین سال گاو، تنها در یک محیط پایدار که با علایق شان مطابقت داشته باشد، می توانند رسالت واقعی خود را پیدا کنند.

سلامتی و سبک زندگی

متولدین سال گاو، مانند گاوهای وحشی که آزادانه در مزارع می دوند، سالم و تندرست هستند. مراجعه به بیمارستان در زندگی شان امری نادر است، اما گاهی اوقات این امر به اعتماد به نفس بیش از حدشان منجر می شود! غفلت در دوران جوانی باعث بروز مشکلاتی در سال های بعد می شود.

گاوها به عنوان افرادی معتاد به کار، گاهی اوقات روزها را با حداقل غذا و استراحت می گذرانند، سپس در هر دو زیاده روی می کنند.

رژیم غذایی نامنظم منجر به سوء هاضمه و مشکلاتی در دستگاه گوارش می شود. و ورزش نامنظم همان چیزی است که باعث می شود به بیماری های «تصادفی» مبتلا شوند.

هنگامی که آن ها به سنین میانسالی می رسند، خطر ابتلا به بیماری قلبی بالا می رود. سکته مغزی خطر دیگری است که در سنین بالا آن ها را تهدید می کند. علاوه بر این، آن ها معمولا از درد مفاصل رنج می برند.

بیشتر این مسائل ناشی از ورزش نامنظم است. برای داشتن یک زندگی سالم، این افراد باید به یاد داشته باشند که پس از کار، حتما به خودشان نرمش دهند و خوب استراحت کنند.

منبع: chinesenewyear.net

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا