انگشست شست شما رازهایی را در موردتان افشا می کند! (تصویری)

دست های ما می توانند جنبه های مختلفی از شخصیت مان را آشکار کنند به ویژه انگشت شست دست که شاید کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

انگشت شست دست بسیار منحصر به فرد است، تنها انگشتی که در بیشتر موارد 2 بند و در تعداد کمی 3 بند انگشت دارد و دست خط افراد را تعیین می کند. این انگشت نه تنها ما را از حیوانات دیگر متفاوت می کند بلکه انسان ها را هم با هم متفاوت کرده است.

ما در این مقاله از سایت کوکا یک روش شخصیت شناسی از روی انگشت شست دست را برای شما ارائه کرده ایم که جنبه های جالبی از شخصیت تان را آشکار می کند. با ما همراه باشید!

انواع شکل های انگشت شست دست
انواع شکل های انگشت شست دست

شکل انگشت شست دست نوع 1

شکل انگشت شست نوع 1 : هر دو بند انگشت یکسان هستند
شکل انگشت شست نوع 1 : هر دو بند انگشت یکسان هستند

اگر هر دو بند انگشت شست یکسان هستند، شما فردی متعادل هستید که تلاش می کند توازن و صلح را پیدا کند. افرادی که انگشت شست شان به این شکل است، عموما آرام هستند، خوب صحبت می کنند و همه ی دانسته های خود را در زندگی امتحان می کنند.

دوستان و خانواده به شما احترام می گذارند چون شما به حرف های آن ها مانند یک مشاور گوش کرده و راه حل های خوبی ارائه می کنید.

شکل انگشت شست دست نوع 2

شکل انگشت شست نوع 2 : بند انگشت بالایی بزرگتر از پایینی است
شکل انگشت شست نوع 2 : بند انگشت بالایی بزرگتر از پایینی است

اگر بند انگشت بالایی از بند انگشت پایینی انگشت شست بزرگتر باشد، شما فردی کمال گرا هستید. به ایده های خود بسیار اهمیت می دهید و هرگز جزئیات شما را راضی نمی کنند، همه چیز باید کامل و در بهترین حالت باشد.

شما همیشه یک ایده دارید، می توانید یک راه ساده برای موفقیت پیدا کرده و برای انجام آن به زودی اقدام کنید. مردم به خاطر صداقتی که دارید به شما احترام می گذارند و می توانند به شما تکیه کنند.

شکل انگشت شست دست نوع 3

شکل انگشت شست نوع 3 : بند انگشت پایینی بزرگتر از بالایی است
شکل انگشت شست نوع 3 : بند انگشت پایینی بزرگتر از بالایی است

اگر بند انگشت پایینی از بند انگشت بالایی شست دست بزرگتر باشد، شما بسیار سختکوش هستید. زندگی شما را برای رسیدن به موفقیت به چالش می کشاند و همیشه برای رسیدن به خواسته هایتان با موانعی رو به رو می شوید.

شما بسیار باهوش، با اعتماد به نفس بالا و روشن فکر هستید، زیاد در انجام کار ها اشتباه نمی کنید به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک فرد قابل اعتماد شناخته می شوید.

شکل انگشت شست دست نوع 4

شکل انگشت شست نوع 4 : انگشت شست انعطاف پذیر است
شکل انگشت شست نوع 4 : انگشت شست انعطاف پذیر است

انگشت شست خود را در حالت تایید یا موافقت قرار دهید، اگر انگشت انعطاف پذیری دارید یعنی فردی بسیار احساساتی هستید و به راحتی با شرایط و محیط های جدید سازگار می شوید.

شما بسیار خلاق، هنرمند و کنجکاو هستید و ذهن تان همیشه راهی جالب برای حل مسائل و دستیابی به اهداف پیدا می کند.

شکل انگشت شست دست نوع 5

شکل انگشت شست نوع 5 : انگشت شست صاف است
شکل انگشت شست نوع 5 : انگشت شست صاف است

انگشت شست خود را در حالت تایید یا موافقت قرار دهید، اگر انگشت صافی دارید شما یک فرد لجوج و کله شق هستید که دوست دارد دیگران را تحت سلطه ی خود در آورد.

چهره ای بی احساس دارید اما همیشه به قول ها و وعده هایتان عمل می کنید به همین دلیل دیگران به راحتی می توانند به شما تکیه کنند.

گاهی اوقات افرادی هستند که می خواهند توانایی ها و اعتماد شما را زیر سوال ببرند اما شما با بررسی اوضاع می توانید در آن زمان بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید.

در ادامه بخوانید : چهره شناسی از روی چشم، بینی و صورت

منبع : brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا