سیر تا پیاز رپورتاژ آگهی و لینک سازی

امروزه واژه رپورتاژ آگهی زیاد به گوش میخورد ولی شاید خیلی از افراد ندانند که رپورتاژ آگهی چیست و یا خرید رپورتاژ آگهی به چه دردی می خورد. در این مقاله بصورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد که رپورتاژ آگهی چیست و یا چه ویژگی هایی دارد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

رپورتاژ آگهی چیست؟

امروزه شیوه های تبلیغاتی گوناگونی وجود دارد که یکی از ان ها ریپورتاژ آگهی میباشد که یکی از بهترین روش های بک لینک گرفتن برای سایت نیز به شمار می آید . شما با خرید رپورتاژ آگهی میتوانید بک لینک های کاملا طبیعی و سالم دریافت کنید که از مهمترین ویژگی های آن میتوان به هزینه رپورتاژ آگهی اشاره نمود . شما فقط با یکبار هزینه رپورتاژ آگهی خود را بصورت دائم در وبسایت مورد نظر نشر میدهید و نیاز به تمدید نمودن آن نمیباشد .

در مقاله خود میتوانید چکیده ای کامل از خود و یا وبسایت خود و یا محصولاتی که در وبسایت خود موجود دارید را قرار دهید که این امر باعث آشنایی مخاطبین با شما و وبسایت شما خواهد شد .
رپورتاژ یکی از بهترین شیوه های تبلیغات است زیرا در قادر هستید مقالات خود را در بهترین وبسایت های دنیا درج کنید و مشتریان جدیدی را به سمت وبسایت خود و یا کسب و کار خود هدایت کنید.

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از جدیدترین روش های بازاریابی آنلاین است که به شما کمک می کند مشهور، محبوب و ماندگار شوید! با ثبت رپورتاژ آگهی از قدرت و اعتبار رسانه ها برای تبلیغ کسب و کارتان کمک می گیرید.

رپورتاژ آگهی یک متن خبری درباره برند و یا محصول شما میباشد که در رسانه های معتبر منتشر شده و شما را به هزاران هزار کاربر جدید معرفی می کند! علاوه بر این با لینک سازی هایی که در رپورتاژ خبری انجام میدهید باعث پیشرفت در سئو و رتبه وبسایتتان در گوگل خواهد شد!

بک لینک بخریم یا ریپورتاژ آگهی؟

ما به شما هر دو را پیشنهاد می کنیم و هر کدام خصوصیات خاص خود را به همراه دارند ولی اگر از نظر هزینه ای بخواهیم حساب کنیم ریپورتاژ آگهی بسیار ارزان تر از خرید بک لینک می باشد زیرا شما بک لینک را می بایست ماهیانه تمدید نمایید ولی رپورتاژ خبری را فقط یک بار خرید می نمایید و بصورت دائم در آرشیو وبسایت مورد نظر درج خواهد شد.

از تفاوت های دیگر بک لینک میتوان به پخش شدن لینک وبسایت شما در تمامی صفحات سایت مبدا اشاره نمود یعنی لینک شما در تمامی صفحات به نمایش خواهد آمد ولی رپورتاژ آگهی فقط در یک صفحه به نمایش خواهد آمد که از این لحاظ مسلما بک لینک مفید تر میباشد .

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ نیز مانند دیگر روش های سئو برای خود اصول و قوانینی را به همراه دارد که درصورت رعایت این قوانین بهترین بازدهی را میتوانید از خرید رپورتاژ آگهی دریافت نمایید در زیر به شما خواهیم گفت که در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی چه کار هایی را میبایست رعایت نمایید .
1 : هرگز مقاله کپی در رپورتاژ خود استفاده نکنید و سعی کنید محتوای جدید تولید نمایید زیرا گوگل به مقالات کپی علاقه ای ندارد .
2 : در مقاله ریپورتاژ آگهی خود حداکثر تا 3 الی 4 لینک سعی کنید ثبت نمایید زیرا بیشتر از این حد برای وبسایت شما خوب نمیباشد .
3 : در مقاله خود حداقل یک عکس درج نمایید .
4 : با اصول و قوانین سئو پیش روید .
5 : سعی کنید رپورتاژ آگهی را بصورت پکیج خریداری نمایید زیرا با یک ریپورتاژ آگهی نتیجه چندان خوبی نخواهید دریافت نمود .
6 : از هر سایتی اقدام به خرید رپورتاژ نکنید . یعنی سایت هایی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و بصورت مداوم نیز آپدیت شوند . بیشتر سعی کنید که وبسایت های خبری را در الویت قرار دهید چون معمولا اینگونه وبسایت ها رتبه خوبی دارند و همچنین بصورت مداوم آپدیت خواهند شد .

آیا می توانیم خودمان نیز لینک سازی انجام دهیم؟

در این باره نیز باید بگوییم بله ! لینک ساختن برای یک وبسایت شیوه های گوناگونی دارد که یکی از آن ها لینک سازی در سایت های مرتبط با حوزه کاری شما است و برای یافتن روش های دیگر لینک سازی میتوانید به وبسایت تسمینو مراجعه نمایید تا شیوه های نوین لینک سازی را مطالعه کنید .

فقط با خرید بک لینک و یا رپورتاژ میتونم صفحه اول گوگل بیام؟

خیلی از افراد فکر میکنند که آمدن به صفحه اصلی گوگل فقط و فقط با لینک سازی و یا خرید بک لینک میباشد ولی در این باره باید بگویم که سئو فقط به لینک سازی نیست ! شما برای اینکه وبسایت خودتون رو به صفحات اول گوگل برسونید با کلمات کلیدی مورد نظر خود می بایست کلیه فاکتور هایی که گوگل برای سئو و بهینه سازی وبسایت قرار داده است را رعایت کنید.

مهمترین فاکتور سئو و بهینه سازی وبسایت آن پیج سئوی وبسایت میباشد . قبل از اقدام به خریدن بک لینک و یا لینک سازی در ابتدا اقدام به کامل کردن آن پیج سئوی سایت خود کنید زیرا برای نباید در آن پیج سئوی وبسایتتان مشکلی وجود داشته باشد و به هیچ وجه در ابتدای راه اندازی وبسایت خود شروع به لینک سازی نکنید اول از هرچیزی شروع به تولید محتوای کافی در وبسایت خود نمایید و پس از ان شروع به بک لینک گرفتن و لینک سازی کنید

لینک سازی در وبلاگدهی ها

لازم است که بدانید لینک سازی در وبلاگ ها جزو سئوی کلاه سفید به حساب می آید. منظور از لینک سازی در وبلاگ ها این نیست که بصورت کامنتی اقدام به لینک سازی کنید ! یعنی سعی کنید در هر وبلاگدهی ای فعالیت داشته باشید و یک وبلاگ برای خود داشته باشید.

و در آن وبلاگ ها شروع به ساخت بک لینک نمایید . بیشتر در وبلاگ هایی لینک بسازید که دارای پیج اتوریتی بالایی هستند و اگر وبلاگی تازه راه اندازی نموده اید با کمی فعالیت در مدت زمان کوتاهی میتوانید پیج اتوریتی وبلاگ خود را بالا ببرید .

چگونه رپورتاژ آگهی خریداری کنم؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین و بهترین خبرگزاری های ایران میباشد که مجری انتشار بیش از 500 مقاله رپورتاژ در برترین خبرگزاری های ایران است و با قیمت های کاملا رقابتی و مناسب بهترین پکیج های خبری و تفریحی را برای شما آماده خواهد نمود .

تسمینو
تسمینو

تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی

تسمینو پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که میتوانید از طریق این پلتفرم اخبار تبلیغاتی خود را در قالب رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی ایران منتشر نمایید.

برای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو وارد پلتفرم سایت تسمینو به آدرس tesmino.com/reportage شوید و از قسمت ایجاد کمپین اقدام به ساخت کمپین رپورتاژ آگهی کنید

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا