سخنان بزرگان درباره پولدار و ثروتمند شدن

سخنان بزرگان درباره پولدار و ثروتمند شدن
جملات زیبای بزرگان درباره پولدار و ثروتمند شدن

درآمد فعلی شما هیچ تأثیری روی توانایی شما در ثروت سازی ندارد!

“دیوید باخ”

******

اولین دلیلی که افراد به آنچه می خواهند، نمی رسند، این است که اصلا نمی دانند چه می خواهند! افراد ثروتمند، دقیقا می دانند که ثروت را می خواهند

“تی هارو اکر”

******

سریع ترین راه برای پول در آوردن، حل یک مسئله است. هر چه مسئله ای که حل می کنید بزرگ تر باشد، پول بیش تری در می آورید!

“استیو سیبولد”

******

میلیونرها به طور میانگین سالانه 20% از درآمد خود را سرمایه گذاری می کنند. ثروت آن ها، با درآمد سالیانه شان سنجیده نمی شود، بلکه با میزان پس اندازها و سرمایه گذاری هایشان در طول زمان سنجیده می شود.

“رامیت ستی”

******

باید باور کنی که تو، خودت تنها کسی هستی که می تونی برای خودت موفقیت یا سطح مالی متوسط، و یا مشکلات مالی بسازی! حال خودآگاهانه یا نا خودآگاهانه! به هر حال همه چیز بستگی به خود تو دارد!

“تی هارو اکر”

******

شانس، چیزیه که افراد ثروتمند رو ثروتمند کرده! اما این شانس، حاصل عادات روزمره ایه که اون ها برای خودشون ایجاد کردن! وقتی عادات روزمره خوبی داشته باشی، فرصت ها و شانس هات رو چندین برابر می کنی!

“توماس سی کورلی”

******

بدون خرد و دانایی، طلا توسط خردمندان از چنگ تو بیرون می رود، و با خرد و دانایی، می توانی طلا را از چنگ بی خردان بیرون آوری!

“جورج اس کلاسون”

******

آرزو کردن به تنهایی تو را ثروتمند نمی کند! اما «خواستن» به همراه ذهنیت درست وسواس گونه، و سپس برنامه ریزی دقیق برای راه های ثروتمندی، و دنبال کردن این برنامه با پشتکاری که شکست را به رسمیت نمی شناسد، تو را به ثروت خواهد رساند…

“ناپلئون هیل”

******

ثروتمند شدن، یه امتیاز نیست، یه حقه! اگه تا جایی که میتونی، در زندگی دیگران ارزش ایجاد کنی، این حق رو داری که هر چقدر دلت میخواد ثروتمند باشی!

“استیو سیبولد”

******

هر استادی، اولش فاجعه بوده! هیچ کس از همون لحظه ای که از شکم مادرش اومده بیرون، هوش مالی نداشته! هر آدم ثروتمندی یاد گرفته که در بازی ثروت، چطور موفق بشه و تو هم میتونی یاد بگیری! موفقیت، یه مهارت یاد گرفتنیه!

“تی هارو اکر”

******

من تا وقتی کسب و کار و سرمایه گذاری هام، چندین منبع درآمدی مطمئن ایجاد نکردن، ماشین و ساعت لوکس نخریدم! وقتی میلیونر شدم، تا مدت ها بعد هم یه تویوتا کمری قدیمی رو می روندم! سعی کن به اخلاق کاریت معروف باشی نه به خرده ریزهایی که می خری!

“گرنت کاردونه”

******

ثروتمندی از یک «فکر» شروع می شود! میزان ثروتمندی تو، توسط افکار ذهنت محدود می شوند. ایمان، این محدودیت ها را از بین می برد.

“ناپلئون هیل”

******

آهسته تلاش کردن، ساده است اما سریع ثروتمند شدن، هرگز!

“وارن بافِت”

******

مهم نیست چقدر پول در میاری؛ مهم اینه که چقدر از اون پول رو حفظ می کنی! خیلی ها در درک این موضوع مشکل دارن!

“رابرت کیوساکی”

******

مسیر ثروتمند شدن، مسیری نا هموار و پر از پستی و بلندی است؛ به همین دلیل هم هست که اغلب افراد این مسیر را انتخاب نمی کنند! آن ها از سختی کشیدن ها، سر دردها و مسئولیت ها فراری اند! آن ها مشکلات را نمی پذیرند…

“تی هارو اکر”

******

آن هایی که تصمیمات فوری می گیرند، دقیقا می دانند چه می خواهند و آن را هم به دست می آورند!

“ناپلئون هیل”

******

تنها عنصر موفقیت که روی آن کنترل کامل داری، «تلاشت» است! اغلب افراد، کمترین تلاش را می کنند اما انتظار بیش ترین نتیجه را دارند! میلیونرها به جای فرار از مسئولیت های کاری، راه های بهتری برای دستیابی به اهداف خود پیدا می کنند. آن ها علاوه بر اینکه از استعدادهای خود استفاده بهینه می کنند، برای به کار گیری افراد و سیستم ها، تلاش بیش تری می کنند.

“دنیل الی”

******

یکبار برای همیشه این را به خاطر داشته باش: «همه افراد می توانند ثروتمند شوند… شروع کن و به خودت بگو که لایق ثروتمند شدن هستی و ثروتمند شدن، حق مسلم تو است. به خودت بگو که ثروتمند شدن، کاملا امری درونی است و فقط به خودت بستگی دارد… فقط به خودت!»

“استیو سیبولد”

******

تنها اشتباه مالی که مرتکب شدم، این بود که به قدر کافی بزرگ فکر نکردم! از تو میخوام که به بیش تر از میلیون ها فکر کنی! در این سیاره، کمبود پول نداریم! فقط کمبود افرادی را داریم که به اندازه کافی بزرگ فکر نمی کنند!

“گرنت کاردون”

در ادامه بخوانید : سخنان بزرگان در مورد موفقیت در زندگی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا