سخنان بزرگان در مورد مشکلات زندگی

سخنان بزرگان در مورد مشکلات زندگی
جملات زیبا در مورد مشکلات زندگی

همه ما در زندگی با سختی هایی مواجه میشیم؛ شما از درگیری هایی که یه نفر داره باهاش دست و پنجه نرم میکنه، خبر ندارید! پشت هر خنده ای، داستانی از درگیری های شخصی قرار داره. ..
“آدرین سی مور”

******

موفقیت با دستاوردهای شما ارزیابی نمیشه؛ بلکه با تضادهایی که بهشون بر خوردید، و شجاعت پایداری در مقابل اون تضادها ارزیابی میشه…
“آریسن سوئت مردن”

******

در درون همه ما، هم بذر نیکی وجود داره و هم بذر بدی! زندگی، تقابل دائمی این دو برای برنده شدنه! و هیچکدام از این دو، بدون دیگری نمی تواند وجود داشته باشد.
“اریک بردن”

******

هیچ چیز به سادگی به بشر داده نمی شود؛ مشکلات، جزو طبیعت زندگی ما هستند و همواره احتمال درگیری و کشمکش وجود داره! قهرمان کسی است که اجازه نمی دهد موانع، او را از دنبال کردن ارزش ها و انتخاب هایش باز دارد.
“اندرو برناشتاین”

******

همه افراد بزرگی که می شناسیم، به شکست خوردن ها، درگیری داشتن ها، از دست دادن ها و سختی کشیدن ها و پیدا کردن راه شان از میان همه اینها مشهورند!
“الیزابت کوبلت راس”

******

برای موفقیت، نیاز است تا به خود-کارآمدی برسید؛ نیاز است به کشمکش ها بر بخورید و انعطاف پذیر شوید تا بتوانبد از پس تمامی موانع و بی عدالتی های زندگی، بر آیید.
“آلبرت باندورا”

******

قدرت و رشد، از دل تلاش و سختی های مداوم بیرون می آیند.
“ناپلئون هیل”

******

به باور من، عمق مشکلات تو، بلندای موفقیتت را تعیین می کند؛ من برای بیرون آمدن از همه سختی ها، انگیزه و الهام می گرفتم و اکنون به جایی رسیده ام که هرگز باور نمیکنم!
“آر کلی”

******

همه زندگی ها نیازمند مشکلات هستند. همه آن هایی که به راحتی همه چیز به دست آورده اند، به افرادی تن پرور، خودخواه و بی احساس نسبت به ارزش های زندگی تبدیل شدند. تمام مشکلات و سختی هایی که سعی داریم از آن ها اجتناب کنیم، بزرگترین زیربنا برای انسانی اند که امروز هستیم.
“پاپ پائول ششم”

******

اگر سختی وجود نداشته باشد، پیشرفتی هم در کار نخواهد بود.
“فردریک داگلاس”

فردی که کار ارزشمندی انجام داده را به من نشان بده و من به تو کسی را نشان خواهم داد که بر مشکلاتش غلبه کرده است.
“لو هولتز”

******
خوشحال باشید. به شکست‌های امروز فکر نکنید، بلکه به موفقیت‌هایی که ممکن است فردا رخ دهد بیندیشید.
شما برای خودتان یک کار سخت و دشوار تعریف کرده‌اید، اما اگر پشتکار داشته باشید موفق خواهید شد. پس از غلبه بر موانع شادی را پیدا می‌کنید.
“هلن کلر”

******
رمز موفقیت این است که یاد بگیریم تا از نیروهای رنج و لذت به نفع خود استفاده کنیم

در ادامه : جملات زیبا و ناب بزرگان درباره زندگی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا