روش های طلایی برای رهایی از کوچک بودن سینه ها

کوچک بودن سینه ها
کوچک بودن سینه ها

خانم‌ها موجوداتی زیباپسند و ریزبین در مشاهده زیبایی‌ها هستند. به همان میزان که علاقه‌مند به زیبایی هستند، علاقه زیادی به جذاب‌تر شدن نیز دارند. آناتومی بدن خانم‌ها با برجستگی‌ها زیباتر می‌شود. تناسب اندام مهم‌ترین موضوع ظاهری است که خانم ها روی آن تمرکز دارند.

این تناسب صرفا با لاغری ایجاد نمی‌شود. سایز اعضا بدن در کنارهم استایل اندام فرد را تشکیل می‌دهد. معمولا کوچک بودن سینه ها مشکلی است که بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه هستند. در چنین شرایطی قطعا احساسات خوبی پدیدار نمی‌شود.

شما میتوانید برای داشتن یک اندام ایده آل از کلینیک های زیبایی کمک بگیرید تا زیر نظر یک پزشک با تجربه و حاذق به نتیجه دلخواهتان برسید.توصیه ما به شما کیلینیک دکتر نجف بیگی می باشد ادرس سایت: https://drnajafbeygi.com

در این مقاله قصد داریم به روش‌های طلایی برای رهایی از کوچک بودن سینه ها اشاره کنیم تا بدون نگرانی، برای زیبایی اندام‌تان اقدام کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

پس تا پایان همراه ما باشید!

 آیا می‌توان کوچک بودن سینه را درمان کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله. برای بزرگ کردن سایز سینه، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برحسب شرایط و موقعیتتان از آن‌ها استفاده کنید.

برخی روش‌ها به‌صورتی خانگی است مانند بزرگ کردن سینه با کرم ها و روغن های موضعی و اثربخشی آنها در طولانی‌ مدت مشاهده می‌شود. اما برخی روش‌ها به‌صورت تهاجمی انجام می‌شود و فورا می‌توانید تغییرات آنها را در اندام‌تان مشاهده کنید.

مانند پروتز سینه این روش‌ها زود بازده هستند و افراد بلافاصله بعد از انجام چنین جراحی،سینه‌های برجسته و گرد با ابعاد دل‌خواه را خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پروتز سینه در کلینیک تخصصی دکتر نجف بیگی کلیک کنید.

در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

1-بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به سینه

شاید برای انجام پروتز، نگرانی‌هایی از بابت ورود جسمی خارجی به بدن داشته باشید. در چنین شرایطی برای بزرگ کردن سینه میتوانید از خدمات تزریق چربی به سینه ی دکتر نجف بیگی استفاده کنید. در این روش، معمولا پزشک متخصص و باتجربه، اقدام به برداشت چربی موردنیاز از نواحی مثل ران و باسن می‌کند.

بعد از انجام این پروسه که معمولا به‌وسیله دستگاه لیپوساکشن یا لیپوماتیک انجام می‌شود، پزشک چربی‌های استخراج شده را با انجام اقداماتی، آماده سازی می‌کند.

این فرآیند موجب می‌شود تا چربی‌ها برای تزریق آماده شوند و بعد از تزریق، دچار تجمع و ناهمواری نباشند. با طی کردن این مرحله، نوبت به تزریق آن به محل جدید می‌رسد. تزریق چربی به سینه پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

معمولا پزشک متخصص قبل از تزریق، تصویربرداری‌های موردنیاز را انجام می‌دهد تا از سلامت فرد و سلامت پستان‌ها اطمینان حاصل کند. فرآیند تزریق چربی به سینه بسیار ساده است، پزشک با چند تزریق پیاپی به نقاط موردنظر و ماساژ محل تزریق جهت پخش کردن سلول‌های چربی، کار را تمام می‌کند.

توجه داشته باشید که در پروسه تزریق چربی، گاهی جذب چربی در بدن اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی معمولا فرد کاهش حجم ناحیه تزریق شده را به وضوح مشاهده خواهد کرد.

برای بهبود این شرایط، معمولا پروسه تزریق چربی به سینه، مجددا انجام می‌شود تا چربی‌های جذب شده را جبران کند. برخی پزشکان با همین پیشبینی، میزانی فراتر از نیاز مراجعه کننده را در تزریق چربی منتقل می‌کنند تا بعد از جذب، به فرم دل‌خواه دست پیدا کنند؛ اما چنین کاری به‌دلیل کشیدگی پوست، تنها در مواردی خاص پیشنهاد می‌گردد.

کوچک بودن سینه ها
کوچک بودن سینه ها

2-بزرگ کردن سینه با پروتز سینه

یکی از دائمی‌ترین راه‌کارهایی که می‌توانید از آن برای بزرگ کردن سینه استفاده کنید، جراحی پروتز سینه است. معمولا با استفاده از پروتز سینه، می‌توان سینه را به سایز دل‌خواه رساند. هرچند افزایش حجم سینه، نیازمند داشتن پوستی مناسب است.

اما معمولا اکثر خانم‌ها امکان استفاده از پروتز سینه را دارند. این پروتزها با استفاده از سیلیکون ساخته می‌شود و با استفاده از یک برش کوچک در زیر سینه، وارد بافت زیر سینه می‌شود.

بعد از این مرحله معمولا شکل ظاهری سینه‌های پروتز شده، کاملا شبیه به سینه‌های عادی هستند؛ با این تفاوت که بسیار گرد، سربالا و جذاب به‌نظر می‌رسند. هرچند باید درنظر بگیرید که روتین‌های تصویربرداری از پستان، با داشتن پروتز سینه کمی پیچیده‌تر می‌شود.

3-بزرگ کردن سینه با تغذیه

اگر علاقه‌مند باشید که بدانید چطور می‌توانید برای رهایی از کوچک بودن سینه ها اقدام کنید، باید بدانید که آسان‌ترین روش برای دستیابی به سینه‌های پر و بزرگ‌تر، تغییر در تغذیه است. شما باید میزان پروتئین مصرفی‌تان را افزایش دهید. استفاده از تخم مرغ، کره بادام زمینی، دانه‌های آجیل و ماهی، در بزرگ کردن سینه به شما کمک می‌کند. استفاده از ویتامین‌ها و مواد مغذی نیز، موجب افزایش سایز سینه می‌شود. مصرف زیاد آب و شیر نیز، موجب بزرگ کردن سینه می‌شود.

4-بزرگ کردن سینه با ورزش

یکی از روش‌های خانگی و در دسترس که می‌توانید با استفاده از آن سینه را بزرگ‌تر کنید، ورزش است. انجام برخی تمرینات ورزشی، به شما این امکان را می‌دهد تا ماهیچه‌های ناحیه زیر پستان را تقویت کنید. با چنین اقدامی می‌توانید حجم سینه را افزایش دهید و اندکی بهبود ببخشید. اما توجه داشته باشید که سایز سینه تنها در بخش پایه‌ای آن افزایش پیدا می‌کند و هیچ تغییر سایزی در بافت نرم سینه نخواهد بود.

5-بزرگ کردن سینه موقت با لباس زیر

یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌های موقتی که می‌توانید برای بزرگ کردن سینه استفاده کنید، سوتین‌های اسفنجی است. با استفاده از این مدل سوتین‌ها می‌توانید ابعاد سینه را بزرگ‌تر کرده و فرم آن را گرد و سربالا نشان دهید. بزرگ کردن سینه با این تکنیک بسیار آسان است، اما تنها زمانی کاربرد دارد که قصد پوشیدن لباسی رسمی یا راحتی دارید. این روش بدون لباس و در لباس‌های خیلی باز، اصلا کاربردی نیست.

6-بزرگ کردن سینه با کرم‌ها و روغن‌های موضعی

بعضی از روغن‌ها و کرم‌ها در بازار عرضه می‌شوند که امکان جذب موضعی دارند. این روغن‌ها و کرم‌ها معمولا به‌صورت مالشی استفاده می‌شوند. کافی است کرم یا روغن را روی سطح سینه بمالید و منتظر جذب آن شوید. این کرم‌ها و پمادها تا حدی توانایی افزایش سایز سینه و برجستگی آن را دارند.

چرا سایز سینه در بعضی خانم‌ها کوچک است؟

مهم‌ترین عاملی که موجب می‌شود تا آناتومی اندام خانم دچار تغییر شود، عواملی مثل وراثت، سبک زندگی، اختلالات هورمونی، بارداری و موارد این‌چنینی است. به غیر از سبک زندگی که تنها درصد اندکی از این موضوع را شامل می‌شود، سایر عوامل کاملا غیر ارادی است و تحت کنترل فرد نخواهد بود.

همین موضوع موجب می‌شود تا افراد به دنبال پیدا کردن روش‌های طلایی برای رهایی از کوچک بودن سینه باشند. با استفاده از این روش‌ها می‌توان تناسب اندام را حفظ کرد و جذابیت بیشتری در بدن مشاهده کرد.

مشکلات ناشی از کوچک بودن سینه ها

کوچک بودن سینه در خانم‌ها از مشکلاتی است که به شدت شرایط آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. معمولا با داشتن سینه‌های کوچک، پوشیدن لباس‌های رسمی چندان مطلوب نیست. همین موضوع اعتماد به نفس افراد را دچار مشکل می‌کند.

اکثر خانم‌‌ هایی که دارای سینه‌های کوچک هستند، علاقه چندانی به حضور در محیط‌های زنانه را نیز ندارند. این افراد معمولا انجام ورزش‌های باشگاهی یا ورزش‌هایی مثل شنا را دوست ندارند، چرا که ظاهر کوچک سینه‌ها موجب اختلال در تمرکز و مقایسه ظاهرشان با دیگران می‌شود. در بعضی مواقع، زندگی زناشویی خانم‌هایی که سینه‌های کوچک دارند نیز، تحت شعاع قرار می‌گیرد.

این موضوع در دختران مجرد، موجب عدم علاقه‌مندی به ازدواج می‌شود. پس می‌توان گفت که کلیه این مشکلات، در نهایت آسیب‌های روحی و گاها جسمی را به فرد تحمیل می‌کنند. پس باید برای بهبود آن تلاش کرد.

سخن آخر

در تمامی روش‌های طلایی برای بزرگ کردن سینه و رهایی از سینه های کوچک، باید به اصل سلامتی توجه کنید. عدم توجه به موضوع مهم سلامتی در تمامی این روش‌ها، موجب رسیدن به نتیجه‌ای غیرپایدار می‌شود. بدیهی است که تمام این زیبایی‌ها زمانی ارزشمند است که سلامت افراد دچار مشکل نشود و امکان لذت بردن از اندام زیبا را داشته باشند.

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند.

دکتر آرش نجف‌بیگی، دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش گذرانده‌اند و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران (که نخستین مرکز جراحی پلاستیک کشور است) طی کرده‌اند. از دیگر نکات مهم در مورد ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عضو هیات علمی دانشگاه
عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی
عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طبق دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، مراجع قانونی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور

دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی

توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا