7 روش اضافه کردن رنگ آبی کلاسیک به دکوراسیون داخلی منزل

به نظر می رسد رنگ آبی کلاسیک که توسط پنتون به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب شده، مورد علاقه ی بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی باشد. شاید یکی از دلایل علاقه به رنگ آبی کلاسیک این است که به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود.

در ادامه همراه کوکا باشید تا با ایده های چهار طراح داخلی برای اضافه کردن رنگ آبی کلاسیک به دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی بیشتر آشنا شوید.

1. مبلمان به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان به رنگ آبی کلاسیک
مبلمان به رنگ آبی کلاسیک

طراحان داخلی توصیه می کنند که از مبلمان به رنگ آبی کلاسیک در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید.

کیتلین موری، بنیانگذار و طراح اصلی بلک لاکر در لس آنجلس می گوید : ” من طرفدار این هستم که از یک مبل بزرگ مخمل به رنگ آبی کلاسیک در کنار رنگ های گرم استفاده کنم. ”

2. دیوار ها را به رنگ آبی کلاسیک تغییر دهید

دیوار اتاق پذیرایی که به رنگ آبی کلاسیک است
دیوار اتاق پذیرایی که به رنگ آبی کلاسیک است

طراح داخلی جارد اپس، مدیر عامل و مالک جس دیزاین در بروکلین، نیویورک می گوید که او اغلب از رنگ آبی تیره به عنوان یک رنگ خاص برای توجه بیشتر به دکوراسیون داخلی استفاده می کند اما اینکه رنگ آبی کلاسیک را برای همه ی دیوار ها به کار برد یا تنها یکی از دیوار ها را به این رنگ در آورد به سلیقه و اندازه ی اتاق ها بستگی دارد.

اپس می گوید : ” من دوست دارم همه ی دیوار های فضای داخلی اتاق نشمین یا پذیرایی را به رنگ آبی کلاسیک در آوردم اما رنگ کردن یکی از دیوار ها جلوه ی بیشتری به دکوراسیون می بخشد. ”

3. دکوراسیون سرویس بهداشتی به رنگ آبی کلاسیک

دکوراسیون سرویس بهداشتی به رنگ آبی کلاسیک
دکوراسیون سرویس بهداشتی به رنگ آبی کلاسیک

اشلی مور، بنیانگذار و طراح اصلی در شرکت طراحی داخلی مور هاوس در تامبل، تگزاس از آبی کلاسیک برای طراحی سرویس بهداشتی استفاده کرده است.

مور می گوید : ” من همیشه اعتقاد داشته ام که ​​آبی رنگی خنثی است و از اینکه رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال 2020 انتخاب شده، هیجان زده هستم. پیشنهاد من این است که کابینت روشویی سرویس بهداشتی را به رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید. ”

4. دکوراسیون آشپزخانه به رنگ آبی کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ آبی کلاسیک
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ آبی کلاسیک

کیتلین موری از رنگ آبی کلاسیک برای طراحی کابینت های آشپزخانه استفاده کرده او به خوبی رنگ آبی را با یک کانتر و دیوار های سنگی به رنگ سیاه ست کرده است.

موری در این می گوید : ” شما می توانید رنگ آبی کلاسیک را برای هر فضایی به کار ببرید. ”

5. فرش را به رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید

فرش را به رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید
فرش را به رنگ آبی کلاسیک انتخاب کنید

در اینجا موری برای طراحی اتاق ناهارخوری از یک فرش به رنگ آبی کلاسیک استفاده کرده تا بتواند در یک فضای  باز فضای آشپزخانه را از قسمت ناهارخوری جدا کند.

طراح داخلی جارد اپس همچنین فرش های ماشینی و دستباف به رنگ آبی کلاسیک را به عنوان روشی برای اضافه کردن این رنگ به فضای داخلی خانه پیشنهاد می کند.

او در این باره می گوید : ” من همیشه گفته ام که برای طراحی دکوراسیون داخلی به یک رنگ خاص باید از بافت های مختلف و مواد مختلف در کنار هم استفاده کرد. ”

6. از رنگ آبی کلاسیک در اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده کنید

دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی به رنگ آبی کلاسیک
دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی به رنگ آبی کلاسیک

یک اتاق نشیمن طراحی شده توسط اپس که طیف گسترده ای از رنگ ها را در خود جای داده است؛ صندلی های به رنگ آبی کلاسیک در کنار قفسه کتاب با رنگ های مختلف و تابلو های نقاشی رنگارنگ بر روی دیوار دکوراسیون جسورانه ای ایجاد کرده است.

اپس می گوید : ” من فکر می کنم مردم نباید از ترکیب رنگ های مختلف با هم هراسی داشته باشند. ”

7. دکوراسیون اتاق خواب به رنگ آبی کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب به رنگ آبی کلاسیک
دکوراسیون اتاق خواب به رنگ آبی کلاسیک

مور این اتاق خواب فوق العاده را طراحی کرده است، او در این باره می گوید : ” من عاشق استفاده از رنگ آبی کلاسیک برای بالش ها هستم. ”

مگی گریفین، بنیانگذار و طراح اصلی در شرکت طراحی داخلی مگی گریفین توصیه می کند که در مراکز خرید عتیقه جات و مغازه های دست دوم به دنبال وسایلی با رنگ آبی کلاسیک باشید.

گریفین می گوید : ” سعی کنید یک دیوار زیبا از بشقاب های به رنگ آبی کلاسیک را در آشپزخانه خود داشته باشید، چند تا از بشقاب ها را روی قفسه های کتاب خود بگذارید یا حتی یک گلدان آبی رنگ را در کنار تختخواب خود قرار دهید. ”

منبع : insider

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا