راهنمای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

راهنمای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

امروزه یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال به یکی از محبوب‌ترین روش‌های آموزشی در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

تحت تاثیر این مسئله موسسه های آموزشی تلاش می کنند با ارائه خدمات متمایز و استفاده از فایل های تصویری بریده شده از فیلمها آموزش زبان انگلیسی خود را وارد مرحله جدیدی کنند. ولی نکته اصلی که وجود دارد این است بسیاری از زبان آموزان هنوز نسبت به فیلم های موثر و تاثیرگذار اطلاع چندانی ندارند و نسبت به این مسئله گمراه می شوند.

امروز ما قصد داریم بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم و در انتها یکی از موسسه های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را که با استفاده از این روش توانسته زبان‌آموزان متعددی را فارغ التحصیل کند معرفی کنیم.

مهمترین فیلم های موثر در آموزش زبان انگلیسی

با وجود این که فیلم ها را می توان به عنوان یکی از منابع بسیار موثر در آموزش زبان انگلیسی تلقی کرد ولی نمی توان تمامی فیلم ها را برای آموزش زبان انگلیسی معرفی کرد. از این رو است که ما امروز قصد داریم فیلم‌هایی را معرفی کنیم که به شما کمک می کند اصطلاحات و عبارات مورد نیاز خود برای یک مکالمه ساده و پیشرفته آموزش ببینید:

فیلم های موثر برای سطح مبتدی

برای افرادی که در سطح مبتدی هستند بهترین فیلم ها انیمیشن های هستند که توسط شرکت های مختلف از جمله پیکسل آماده می شوند با هم نگاهی به بهترین نمونه ها می اندازیم:

Finding Nemo

به دنبال نمو ، داستان یک ماهی جذاب و دوست داشتنی را بیان می‌کند که به دنبال مادر خود می باشد. این انیمیشن که برنده جایزه اسکار نیز می‌باشد توانسته سال های سال به عنوان یکی از مهمترین و بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی به حساب آید. اگر در سطح مبتدی هستید و قصد دارید زبان انگلیسی را آموزش ببینید این انیمیشن می‌تواند منبع بسیار مناسبی برای شما به حساب آید.

Toy Story

Toy Story که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۵ منتشر شد تا به امروز یکی از فیلم های موفق ترین و دوست داشتنی ترین مجموعه هایی می باشد که توانسته مخاطبین متعددی را نیز به سمت خود بکشاند. این مجموعه انیمیشن یکی از بهترین و جذاب ترین انیمه هایی به حساب می آید که زبان انگلیسی تگزاسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در این انیمه داستان یک کابوی عروسکی بیان میشود که همراه با دیگر عروسک ها قصد دارد به هدف خود برسد.

فیلم های موثر برای سطح متوسط

برای این دست از زبان آموزان بهترین فیلم ها و سریال ها داستان هایی هستند که در برای جوانان و نوجوانان ساخته شده اند.

Harry Potter

جادوگر مشهور سینما که تمامی جوانان و نوجوانان با خاطره دارند. این مجموعه فیلم ها که بر اساس رمان های مشهور ساخته شده‌اند امروزه به یکی از بهترین منابع برای آموزش زبان انگلیسی بدل شده‌اند.  شما می توانید با دانلود قسمت های مختلف این داستان نه تنها با فرهنگ و ادبیات کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید بلکه می توانید با مجموعه لغات ای آشنا شوید که پیش از آن در هیچ کتابی مطالعه نکرده اید.

Star Wars

مجموعه فیلم های جنگ ستارگان که به گفته بسیاری مهمترین اثر فرهنگ ، اجتماعی و تخیلی هالیوود به حساب می‌آید که تصور دنیا نسبت به پیشرفت های تکنولوژیکی را تغییر داد. علاوه بر اینکه این مجموعه فیلم تاثیر بسیاری در فرهنگ شناسی آمریکا دارد بلکه منبع بسیار خوبی برای آموزش زبان انگلیسی نیز به حساب می آید. زبان آموزان می توانند با مشاهده ۳۰ قسمت از این مجموعه فیلم نه تنها نسبت به سریال ها و فیلم های دیگر مسلط شوند بلکه موضوعی برای صحبت با افراد بومی نیز پیدا کنند.

Pirates of the Caribbean

دزدان دریایی کارائیب یکی از محبوب ترین و مشهورترین مجموعه فیلم های تاریخ سینما می باشد که به دلیل ساختار زبانی که در آن به کار رفته می‌تواند دیدگاه بسیار خوبی را از لغت های رایج زبان انگلیسی در سطح متوسط و پیش ادونس ارائه دهد.

فیلم های موثر برای سطح پیشرفته

هنگامی که در مورد سطح پیشرفته زبان انگلیسی صحبت میکنیم انتخاب فیلم ها برای ما کار ساده‌تری میباشد. در این بخش ما برای شما مهم ترین و اصلی ترین فیلم های قابل استفاده در این سطح معرفی میکنیم.

The Queen

از فیلم هایی که با استفاده از زبان انگلیسی قرن نوزدهم و یک لهجه تند بریتیش تلاش می‌کند زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد. این فیلم از آن جهت مهم میباشد که شما را برای  صحبت به لهجه بریتیش آماده می کند.

Jurassic Park

مجموعه فیلم های ژوراسیک پارک که آخرین آن در سال ۲۰۲۲  در سینما اکران خواهد شد یکی از فیلم هایی می باشد که همراه با لغات تخصصی تلاش می کند زبان انگلیسی رایج در آمریکای شمالی را به شما آموزش دهد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارند همراه با  یادگیری زبان انگلیسی فرهنگ کشور آمریکا را نیز بهتر درک نمی تواند این فیلم را مشاهده کنند.

انگلیش کلینیک

یکی از آموزشگاه هایی که منحصر به فرد که در طی سال های اخیر توانسته با اتکاء به سریال ها و فیلم های به روز توانسته است به صورت نوینی زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش دهد.

در این آموزشگاه که هر بار یکی از اصطلاحات و لغات جدید را آموزش می دهند روش یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم را نیز به شما آموزش می دهد. این آموزشگاه آنلاین که از سال 1394 آموزش خود را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال می کند به عنوان یکی از مهمترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در سرتاسر ایران معرفی می شود.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا