دیالوگ های ماندگار سریال چرنوبیل

دیالوگ های ماندگار سریال چرنوبیل
دیالوگ های ماندگار سریال چرنوبیل

مینی سریال چرنوبیل به کارگردانی یوهان رنک در پنج قسمت ساخته شده و بازیگرانی همچون جرد هریس و امیلی واتسون در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال روایت کننده یک داستان واقعی از فجایع رخ داده در ماجرای نیروگاه هسته ای چرنوبیل می باشد و به بررسی موشکافانه علل رخ دادن و کسانی که در آن فاجعه مسئول بودند می پردازد. این سریال جزئیات تاریخی فراوانی در خود گنجانده و داستان سه مرد که برای جلوگیری از یک انفجار دیگر وارد زیر زمین نیروگاه هسته ای می شوند.

در ادامه دیالوگ های ماندگار این سریال را قرار داده ایم.

***

والری لگاسف: وقتی حقیقت آزار دهنده می شه دروغ می گیم و دروغ می گیم تا جایی که دیگه یادمون نمیاد حقیقتی هم وجود داشته اما حقیقت هنوز اونجاست. هر دروغی که می گیم یه بدهی به حقیقته که دیر یا زود باید اون بدهی پرداخت بشه.

***

والری لگاسف: هزینه دروغ چقدره؟ این که ما اونو با حقیقت اشتباه بگیریم خطرناک نیست، خطر واقعی اینه که اگه زیاد دروغ بشنویم دیگه حقیقت رو تشخیص نمی دیم.

***

یولانا خومیوک: ما در کشوری زندگی می کنیم که بچه ها برای نجات مادران شون باید بمیرند.

***

بوریس شربینا: وقتی پای زندگی شما و زندگی هر کسی که دوست دارید وسط باشه اعتقادات اخلاقی شما معنایی نداره.

***

بوریس شربینا: تو این کارو می کنی چون باید انجام بشه. تو این کارو می کنی چون هیچ کس دیگه ای نمی تونه و اگه این کارو نکنی میلیون ها نفر می میرن.

***

والری لگاسف: هیچ چیز عاقلانه ای درباره چرنوبیل وجود نداشت. اون چیزی که اونجا اتفاق افتاد، اون چیزی که بعدش اتفاق افتاد، حتی همه کارهای خوبی که انجام دادیم. همه اونا … همه اونا دیوونگی ان.

***

میخائیل گورباچف: همه پیروزی ها ناگزیر هزینه ای دارند.

***

والری لگاسف: چرا درباره چیزی که قرار نیست اتفاق بیفته نگران باشیم؟

***

والری لگاسف: توی داستان ها مهم نیست قهرمان ها چه کسایی هستند، ما فقط می خواهیم بدونیم کی رو باید سرزنش کرد

***

بوریس شربینا: این مردان توی تاریکی کار می کنن، اونا همه چیزو می بینن.

***

بوریس شربینا: بله! من یه ادم بی اهمیت هستم والری، این همه چیزیه که همیشه بوده ام. امیدوار بودم یه روز یه آدم مهم بشم اما این طور نشد، من فقط کنار کسایی ایستادم که آدم های مهمی بودند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا