سلامتی و نشاط؛ ارمغان دستگاه تصفیه آب مناسب

دستگاه تصفیه آب

سلامتی و نشاط؛ ارمغان دستگاه تصفیه آب مناسب

دستگاه تصفیه آب، این روزها به جزوی از وسایل مهم در هر خانه ای تبدیل شده اند. به دلیل اهمیت مصرف آب سالم و تمیز، نقش تصفیه درست و اصولی آب بسیار با اهمیت است. برای این کار از روش های مختلفی استفاده می شوند. اما همانطوری که می دانید ذرات و مواد مختلفی در آب مصرفی وجود دارند که از بین بردن همه آن ها کار ساده ای نیست و بسیار پر هزینه است. به همین دلیل پس از طی مراحل مختلف و البته افزودن ماده ای به نام کلر در تلاش برای کاهش مواد مضر و قابل مصرف کردن آن می باشند.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا در تصفیه های شهری همه مواد مضر از بین می روند؟ اگر کماکان مواد اضافی در آب وجود دارند، و با توجه به میزان مصرف آب در طول شبنه روز چقدر این مواد با گذشت زمان بر سلامت ما اثر می گذارند؟ اگر به دنبال تضمین سلامت خود و بهبود راندمان بدن خود هستید با نوشیدن آب سالم و کاملا تصفیه شده خود را بیمه کنید. اما این کار چطور توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی انجام می شود؟

چرا باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنیم؟

دستگاه تصفیه آب

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد. برای درک این موضوع اول باید بدانیم اهمیت نوشیدن آب سالم چه تاثیری برای ما دارد. آب های شهری با وجود طی کردن مراحل مختلف و افزودن مواد متعدد برای کاهش میزان آلودگی بازهم حاوی مواد اضافی هستند. نیترات، کلر اضافی، میکروب ها، انگل ها و… موادی هستند که ممکن است حتی در آب شهری نیز وجود داشته باشند.

این مواد با گذشت زمان موجب بروز بیماری های مختلفی در بدن می شود. اما در مقابل آبی که توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی و با کمک فیلترهای مختلف تصفیه می شود، بسیار زلال و سالم است. آب تصفیه شده در سلامت دستگاه گوارش و بهبود راندمان بدن، شادابی پوست و مو و… بسیار اثرگذار است. همچنین این دستگاه ها از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. حالا به این سوال می رسیم که با توجه به میزان آب مصرفی در طول شبانه روز، چقدر نوشیدن آب تصفیه شده برای ما ضروری و مهم است؟ آیا هنوز هم برای تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی مردد هستید؟

مراحل اصولی تصفیه آب مناسب

از جمله مهم ترین بخش ها و قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه ها، می توان به فیلترهای آن اشاره کرد. بسته به نوع دستگاه از تعدادی مشخصی فیلتر در آن استفاده می شود. هریک از این فیلرها در هر مرحله وظیفه ای مشخص دارند که بتوانند آب را تصفیه و به سطحی استاندارد برای آشامیدن برسانند.

فیلتر پروپلین، کربن فعال، الیافی، ممبران، پست کربن، مینرال، قلیایی و ماورابنفش از جمله مهم ترین فیلترهای به کار رفته در این دستگاه ها می باشند. حذف مواد درشت و زیرترین مواد اضافی از آب، همین طور بهبود طعم و بوی نامطبوع آب از مهم ترین وظایف این فیلترها می باشند. اما شاید بتوان مهم ترین بخش کار را افزودن مواد معدنی مفید به آب عنوان کرد. جایی که این ظیفه را فیلتر مینرال به خوبی انجام می دهد. تا علاوه بر حذف تمامی مواد اضافی از آب، در پایان آبی سرشار از املاح و مواد معدنی مفید داشته باشیم. با این شرایط چه چیزی بهتر از این می شود؟

نکات طلایی هنگام خرید دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

برای خرید یک دستگاه مناسب باید به فاکتورهای متعددی توجه کنیم. ابتدا به نوع برند و سازنده دستگاه دقت کنید. همچنین با توجه به میزان مصرف، سختی و فشار آب منطقه و دیگر عوامل مهم اقدام به خرید دستگاه مورد نظر نمایید. برای این کار حتما پیش از خرید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

همچنین از روش تصفیه دستگاه موردنظر اطلاع پیدا کنید. روش اسمز معکوس همواره یکی از بهترین روش ها برای تصفیه آب می باشد. سپس حتما از زمان تعویض فیلترهای دستگاه با خبر شوید. تا در زمان مناسب نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید. چرا که تعویض به موقع فیلترها تاثیر شگفتی در کیفیت آب خروجی از دستگاه شما دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش، همچنین قطعات جانبی مناسب و با کیفیت، دیگر فاکتورهای مهم هنگام انتخاب یک دستگاه مناسب هستند.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همان طور که اشاره کردیم انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب به ایتم های مختلفی وابسته است. اما یکی از اساسی ترین فاکتورها در این زمینه انتخاب برند و مجموعه با سابقه برای این کار است. تصفیه آب آبینه با سال ها تجربه در این زمینه همواره از پیشگامان عرضه بهترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی، تصفیه هوا و… بوده است.

به دلیل اهمیت رضایت و کیفیت در ارائه خدمات، این مجموعه در تلاش برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود می باشد. با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب، مناسب ترین و بهترین انتخاب که از لحاظ اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه است، مجموعه آبینه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع دستگاه ها می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با مراجعه به لینک ذیل از محصولات ما دیدن فرمایید.

https://abineco.ir/

https://www.instagram.com/abine.shop/

021-44741638

021-44704559

0912-7122764

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا