برترین و پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت برند دژ درب

درب ضد سرقت

چکیده:

آیا شما هم به دنبال خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت هستید؟ ما در این مطلب قصد داریم برخی از مدل های درب ضد سرقت را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

خرید درب ضد سرقت همواره دغدغه های زیادی را برای افراد دارد چرا که این درب ها دارای مدل های مختلفی می باشند و به همین علت نیز پیدا کردن بهترین درب ضد سرقت برای خرید می تواند کاری بسیار سخت باشد. این موضوع باعث شده است تا ما تصمیم بگیریم در این مطلب درباره شش مورد از بهترین مدل های درب های ضد سرقت صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم قصد خرید درب ضد سرقت با کیفیت و خوب را دارید حتما با ما در این مطلب همراه باشید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت دژ میتوانید از قیمت درب ضد سرقت اطلاع یابید و یا به خرید اینترنتی درب ضد سرقت بپردازید.

درب های ضد سرقت درجه یک

شما با مراجعه به وب سایت دژ می توانید با انواع درب های ضد سرقت آشنا شوید و در صورت تمایل اقدام به خرید هر یک از آنها کنید. درب های ضد سرقت سری درجه یک از بهترین درب های ضد سرقت موجود در بازار می باشند که دارای ویژگی های زیادی هستند. برخی از مدلهای درب ضد سرقت درجه یک Dz-200، Dz-45، Dz-20، Dz-15 و Dz-17 به دلیل تقاضای زیاد بازار همیشه موجود می باشند. تمامی آنها دارای مشخصات فنی یکسانی هستند و تنها از نظر ظاهر تفاوت هایی دارند.

درب ضد سرقت

این درب های ضد سرقت از جمله درب های ضد سرقت درجه یک به شمار می آیند و از جمله پرفروش ترین درب های ضد سرقت دژ درب به شمار می آیند. ورق داخلی این درب ها به صورت سراسری است و ۷ قوطی افقی ۲ در ۳ نیز در آن وجود دارد که باعث افزایش مقاومت و کیفیت این درب ها می شود. قفل های این درب های ضد سرقت قفل های اورجینال کالی ترکیه می باشند و دارای 5 سال ضمانت هستند. قفل پستچی یکی دیگر از ویژگی های این درب های ضد سرقت است که به شما این امکان را می دهد تا درب را به اندازه 4 تا 5 سانتیمتر باز کنید بدون این که شخص پشت در بتواند به زور وارد ساختمان شما شود. اگر شما هم قصد خرید این درب های ضد سرقت را دارید باید بدانید که به صورت آماده در انبار موجود هستند و در نتیجه خیلی سریع آنها را دریافت خواهید کرد و تحویل فوری داشته باشید.

درب ضد سرقت DZ-31 از پرفروش ترین درب های ضد سرقت

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را دارید باید بدانید که درب ضد سرقت Dz-31 می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که شما می توانید اقدام به خرید آن کنید. این درب ضد سرقت از سری درب های اکونومی به شمار می آید که روکش آن نیز از جنس پی وی سی می باشد. قفل هایی که در این درب مورد استفاده قرار گرفته اند قفل های با کیفیت ایرانی هستند و ورق داخلی آن نیز 70 درصد است. با وجود این مشخصات فنی خوب مهمترین عاملی که باعث پرفروش شدن این درب ضد سرقت شده است قیمت مناسب آن است. ابعاد استاندارد این درب های ضد سرقت نیز برابر 105 در 210 سانتیمتر است.

درب ضد سرقت DZ-33

این درب ضد سرقت یکی از لوکس ترین درب های ضد سرقت است که در داخل کشور تولید می شود و از فروش زیادی نیز برخوردار می باشد. دستگیره های لوکس طلایی رنگی که بر روی این درب های ضد سرقت وجود دارد باعث شده است تا زیبایی آن چند برابر شود. استفاده از قفل های اورجینال ترکیه ای یکی از مهمترین ویژگی های این درب های ضد سرقت به شمار می آید که باعث شده است تا امنیت این درب های ضد سرقت به میزان زیادی افزایش پیدا کند. درب ضد سرقت Dz-33 دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی است و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که قاب آن به صورت سفارشی نیز قابل اجرا است که در صورت تمایل می توانید از این امکان نیز نهایت استفاده را ببرید.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت DZ-128

این درب های ضد سرقت از جمله سری پک وارداتی ترکیه می باشند که دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند گزینه ای مناسب برای خرید باشند. یکی از مهمترین ویژگی های این درب ضد سرقت روکش سافت آن است. طرح این درب ضد سرقت به شکلی است که نمی توان نمونه های داخلی آن را تولید کرد و همین عامل نیز باعث می شود تا این درب های ضد سرقت بسیار خاص و منحصر به فرد باشند. کلافی که در دور این درب سرقت مورد استفاده قرار گرفته است برخلاف سایر درب های ضد سرقت که آهنی هستند از جنس آلومینیوم و یا گاهی اوقات استیل ساخته شده است. قفل های این درب نیز از نوع مرکزی می باشند و یک دستگیره بلند استیل نیز بر روی آن قرار می گیرد.

درب های ضد سرقت DZ-180

این درب ها که با ترکیب دو رنگ سفید و طلایی طراحی و ساخته می شوند درب هایی بسیار زیبا هستند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. تاج بالایی این درب های ضد سرقت به صورت سفارشی طراحی می شود و این موضوع یکی از مهمترین ویژگی های این درب ها می باشد. ابعاد این درب برابر 110 در 210 سانتیمتر است که ابعاد استانداردی برای درب های ضد سرقت به شمار می آید. قفل این درب ها از نوع کاله است که دارای 5 سال ضمانت نیز می باشد و در نتیجه با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید. ورق داخلی این درب های ضد سرقت نیز به صورت سراسری است و از هفت قوطی افقی نیز جهت دیلم کردن درب در این درب های ضد سرقت استفاده شده است و امنیت آن را به میزان زیادی افزایش داده است.

درب ضد سرقت مدل DZ-188

این درب ضد سرقت نیز یکی از درب های ضد سرقت لوکس دو طرف شیشه خور می باشد و به همین علت نیز امروزه مورد توجه بسیاری از خریداران و مشتریان قرار گرفته است. قفل این درب از نوع کاله ترکیه ای است که یکی از با کیفیت ترین قفل ها برای درب های ضد سرقت می باشد. روکش این درب های ضد سرقت از ام دی اف و روکش گردو است که باعث زیبایی دو چندان این درب ها شده است. روکوب تخت، روکوب آستانه و پشت کوب نیز از دیگر ویژگی های بسیار مهم این درب ها به شمار می آیند که برای خرید باید درباره آنها اطلاع داشته باشید. دستگیره این درب ها نیز از نوع عثمانی است که بسیار زیبا و جذاب می باشند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا