کادوهای جالب و متفاوت برای همسر (خانم و آقا) که می توان با هزینه کم تهیه کرد

ذوق باز کردن یک کادو بدون مناسبت از کسی که عاشقانه دوستش دارید می تواند حس زندگی را در شما به جریان بیاندازد. کادویی که بدون مقدمه و یهویی دریافت می کنید گاهی ارزشی بسیار بیشتری از هدیه های برنامه ریزی شده و مناسبتی پیدا می کنند.

در این مقاله قصد معرفی چند ایده برای تهیه هدیه های ساده و ارزان قیمت را داریم که می توانید با آنها همسر و عشق زندگیتان را بدون مناسبت غافلگیر کنید و با تدارک آسان و بدون دردسر آن یک عالم احساس خوب را در او ایجاد کنید. فرقی نمی کند که کادو تولد برای همسر و زن زندگی شما باشد و یا کادو برای شوهر و مرد زندگی تان. هدیه هایی که در اینجا معرفی می کنیم برای جنسیت و یا سن و سال خاصی نیست و تاکید بر روی هیجان انگیز بودن، تدارک آسان، قیمت مناسب و سورپرایزی و غافلگیر کننده بودن آنهاست.

هدیه هایی که می توانید بدون مشکل و دردسر و بصورت مکرر با مناسبت و یا بدون مناسبت برای همسر، شوهر و عشق زندگیتان تهیه کنید. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

باکس شکلات

باکس شکلات

اولین پیشنهاد ما برای کسانی که عاشق شکلات هستند تدارک یک باکس از شکلات های مختلف است و چه هدیه ای شیرین تر از این! شما می توانید شکلات های مورد علاقه طرف مقابلتان را و یا شکلات های متنوع از برندهای معروف و مشهور مانند نوتلا، مارس، اسنیکرز، کیت کت، کیندرز، m&m، مرسی و … را تهیه کرده و در یک جعبه هدیه زیبا با پوشال تزیین کنید و به طرف مقابلتان تقدیم کنید.

پک قهوه و نوشیدنی

پک قهوه و نوشیدنی

اگر طرف مقابلتان اهل نوشیدنی خاصی است و یا بصورت کلی به نوشیدنی های گرم و سرد علاقهمند است پیشنهاد دوم ما درست کردن یک پک از مواد خام درست کردن نوشیدنی بهمراه وسایلی است که برای درست کردن و مهیا کردن نوشیدنی مورد نظر لازم است.
مثلاً شما می توانید یک شیشه قهوه، یک بسته شیر خشک یا پودر شیر، یک قهوه جوش و یک ماگ زیبا را در یک بسته بندی جذاب تبدیل به یک هدیه بی مقدمه و یهویی برای همسر خود کنید. یا می توانید یک مجموعه از بسته های فوری و آماده از قهوه، نسکافه، هات چاکلت و .. را به همراه یک ماگ در یک جعبه کادو تزیین کنید.

باکس لواشک و ترشیجات

باکس لواشک و ترشیجات

هدیه هیجان انگیز و وسوسه کننده دیگری که می توانید برای شوهر و یا خانم خود تدارک ببینید یک باکس پر از لواشک و ترشیجات مختلف است. شما می توانید لواشک ها با طعم های متفاوت، آلوچه، آلبالو خشک، تمر هندی، قیسی، زغال اخته و …. را در یک باکس با شرایط بهداشتی به زیباترین شکل چیده و تزیین کنید تا تبدیل یه یک کادو ترش و بیادماندنی شود!

باکس کوکی و شیرینی

باکس کوکی و شیرینی

یکی دیگر از پیشنهاد های چندگانه ما برای غافلگیر کردن همسرتان درست کردن و یا تهیه کردن یک باکس از شیرینی مورد علاقه، کوکی ها و کاپ کیک هاست که می تواند حسابی طرف مقابلتان را خوشحال کند و ساعات شیرینی را برایتان ایجاد کند.
اگر که خودتان دستی بر آتش دارید و می توانید شیرینی مورد علاقه همسرتان را درست کنید که چه بهتر. در اینصورت مطمئناً هدیه برای طرف مقابلتان ارزش بیشتری هم پیدا می کند. اگر که نه می توانید شیرینی مورد نظر را سفارش دهید و تهیه کنید.
می توانید کوکی و کاپ کیک هایی که تهیه می کنید را بصورت ویژه تزیین و شخصی سازی هم بکنید. مثلاً نام شوهر خود را روی آن درج کنید و یا مناسبتی را روی آن به همسرتان تبریک بگویید.

شاخه، دسته و یا باکس گل

شاخه، دسته و یا باکس گل

و اما آخرین پیشنهاد ما در این مقاله، خرید کادو همه پسند و عمومی است که متفاوت از سایر هدیه های معرفی شده خوردنی نیست! هدیه ای که شاید بتوان گفت اولین چیزی است که بین انسان ها بعنوان هدیه رد و بدل شده است! بله گل. یک شاخه گل از نوع مورد علاقه برای هر فردی مخصوصا برای خانم ها می تواند یک دنیا حس خوب بهمراه داشته باشد. مخصوصاً اگر مناسبت خاصی هم نداشته و غافلگیر کننده باشد. مخصوصاً اگر صرفاً به دلیل ابراز عشق و محبت و یا قدردانی تهیه شده باشد.

یک شاخه گل یا دسته یا باکس گل فرقی نمی کند و بسته به توان مالی شما دارد. اگر توان مالی محدودی دارید می توانید با همان یک شاخه گل نیز در زمان های متفاوت عشق و محبت خود را به همسرتان یادآوری کنید.

در اینجا پیشنهادهای ما که می توانید بعنوان هدیه تولد برای شوهر و مرد زندگیتان و یا بصورت یک کادو هیجان انگیز برای همسر و خانم تان تهیه کنید به اتمام رسید. همانطور که پیش تر گفته شد ملاک برای طرح این 5 پیشنهاد اقتصادی بودن، تدارک آسان و سورپرایزی و غافلگیر کننده بودن آنهاست.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا