استور 128 مرجع خرید محصولات آدلان و ملونی

داشتن یک آشپزخانه مجهز و طراحی داخلی آن برای هر خانه‌ای چه کوچک و چه بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا آشپزخانه قلب هر خانه ‌ایست‌‌. به گفته برخی از افراد زندگی ممکن است که از اتاق ‌خواب شروع شود؛ اما مطمئنا در آشپزخانه ادامه پیدا می‌کند‌‌. آشپزخانه مجهز که بتوان در آن با آرامش و راحتی آشپزی کرد دغدغه‌های آشپز را بسیار کم می‌کند.

هم‌چنین لازم‌به‌ذکر است که داشتن یک آشپزخانه مجهز ربطی به بزرگی و کوچکی و پر از وسیله‌ بودن آن ندارد. چرا که بسیاری از وسایل جنبه ظاهری داشته و کاربرد چندانی در آشپزخانه ندارد؛ بنابراین در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نحوه چینش وسایل و در دسترس‌بودن وسایل آن مهم‌تر محسوب می‌شود‌‌.

برای داشتن چنین آشپزخانه‌ای پیشنهاد ما به شما خرید محصولات آدلان و ملونی است‌‌. محصولات این برند با بهترین و جدیدترین مواد ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ در نتیجه می‌توانند شما را برای رسیدن به یک آشپزخانه مجهز و زیبا با دکوراسیون داخلی مدرن کمک کنند.

پریز توکار چیست؟

یکی از تجهیزات لوکس و کاربردی در هر خانه و کاشانه‌ای پریز توکار است‌‌. این وسیله در واقع یک پریز مخفی است که به شکل منحصربه‌فرد و مدرن برای استفاده بهینه‌تر از فضای موجود در خانه و یکپارچگی چیدمان محیط ساخته‌شده‌است‌‌. هم‌چنین این محصول می‌تواند دسترسی افراد را به پریز برق راحت‌تر و سریع‌تر کند‌‌. درست است که تعداد پریزهای برق روی دیوار یک خانه روی زیبایی منزل تأثیر بدی می‌گذارد، اما پریزهای توکار به‌خاطر ویژگی منحصربه‌فرد و طراحی جدیدشان می‌توانند به‌صورت مخفی نصب شوند و زیبایی محیط خانه را برگردانند.

پریز توکار

به طورکلی پریزهای توکار در دو مدل استوانه‌ای و صفحه‌ای تولید شده‌اند که هرکدام از آنها شکل‌های مختلفی دارند‌‌. به‌عنوان مثال پریزهای استوانه‌ای به دو مدل ساده و آسانسوری و پریزهای صفحه‌ای به دو مدل ثابت و گردان تقسیم می‌شوند‌‌. دقت کنید که پیش از خرید هر یک از انواع پریزهای توکار باید طراحی و رنگ کابینت آشپزخانه خودتان را در نظر بگیرید و بعد پریز مدنظرتان را انتخاب کنید که با این موارد همخوانی داشته‌باشد‌‌.

هم‌چنین عاملی مثل فضای داخلی کابینت که پریز در آن قسمت قرار گرفته و نصب می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است‌‌. توجه کنید که پریزهای توکار مستطیلی و استوانه‌ای فضاهای مختلفی را در خانه اشغال می‌کنند؛ در نتیجه متناسب با فضایی که صفحه کابینت شما دارد باید خرید هر یک از این انواع پریزهای توکار را انتخاب کنید.

خرید ماربل شیت

مهم‌ترین بخش فضای یک خانه، دیوارپوش‌های آن است‌‌. دیوارپوش‌های مناسبی که در انواع پروژه‌ها از آنها استفاده می‌کنند تا فضای خانه را زیبا‌کنند ماربل شیت‌ها هستند‌‌. ماربل شیت‌ها علاوه بر اینکه زیبایی و تنوع بالایی دارند قابلیت‌های منحصربه‌فردی را هم دارا هستند که در ادامه مطلب به بررسی آنها می‌پردازیم.

ماربل شیت علاوه بر اینکه از قابلیت ضد خش‌بودن برخوردار است در ابعاد بزرگی وجود دارد و مانند یک‌تکه سنگ بدون درز به شکل زیبا و منحصربه‌فرد فضای داخلی خانه را زیبا می‌کند‌‌. ماربل شیت در واقع یک ورق سنگی است که از جنس pvc ساخته‌شده و این مدل دیوارپوش ‌‌‌‌همان‌طور که گفته شد انواع مختلفی دارد؛ در نتیجه شما می‌توانید با توجه به سبک‌های مورد علاقه‌تان مثل کلاسیک یا فضای مدرن آن را انتخاب کنید‌‌.

این متریال برای قسمت‌های داخلی فضاهای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق‌خواب، راهروهای منزل، نمای داخلی بیمارستان و کلینیک‌های درمانی قابلیت نصب دارد‌‌. ضدضربه‌بودن و تو در‌ تو بودن آن از جمله ویژگی‌های مهم آن است‌‌. اگر شما محیط شرکتی‌ای دارید و می‌خواهید یک فضای بسیار زیبا را برای کارکنان خود فراهم کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که به کمک ماربل شیت‌ها فضای داخلی را دکوراسیون کنید‌‌. جالب است بدانید که این متریال به‌عنوان کف‌پوش هم استفاده می‌شود؛ زیرا از نظر هزینه بسیار به‌صرفه‌تر است.

ماربل شیت

به طور کلی از ویژگی‌ها و مزیت‌های دیوارپوش ماربل شیت می‌توان به ضدضربه‌بودن، قابلیت مقاومت بالا، آنتی باکتریال‌بودن، گزینه مناسب برای نصب و استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی، مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و آب و استفاده راحت آن در مکان‌های مرطوب مثل استخر، سونا و حمام اشاره کرد‌‌. ماربل شیت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند و معروف‌ترین طرح آن سنگ است که بسیاری از مشتریان برای پروژه‌های خود آن را انتخاب می‌کنند‌‌. در نتیجه شما می‌توانید این متریال را که به‌راحتی و بسیار سریع و آسان نصب می‌شود، تهیه کنید.

کاربرد سبد سوپرمارکت

یکی از اکسسوری‌های بسیار قابل‌استفاده در دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه سبد سوپرمارکت است‌‌. این وسیله شما را در تمیز نگه‌داشتن آشپزخانه کمک زیادی می‌کند در نتیجه می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را در این سوپرمارکت‌ها مرتب کنید‌‌. علاوه بر آن می‌توانید وسایل نظافت و خرده‌ریزهای آشپزخانه را در این قفسه نگهداری کنید‌‌. با داشتن یک سوپرمارکت مناسب فضای آشپزخانه همیشه تمیز و مرتب خواهد بود و دیگر نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت.

سبد سوپر مارکت

سوپرمارکت‌های کابینت به انواع مختلفی از جمله سوپرمارکت وسط و سوپرمارکت یخچالی، سبد سوپر کنار گاز، سبد کنج یا سبد مجیک کرنر، سبد سیب زمینی پیاز، سوپرمارکت کابینت، سبد مواد شوینده و … تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربرد مختص به خود را دارد‌‌. برای مثال سوپرمارکت‌های کنار یخچالی به‌صورت قدی در کنار یخچال قرار می‌گیرند و طبقه‌های آن گنجایش و ظرفیت زیادی برای نگهداری انواع مواد غذایی دارند‌‌.

شما در این مدل سوپرمارکت‌ها می‌توانید وسیله‌هایی مثل حبوبات، ماکارونی، انواع کنسرت، تن و وسایل دیگری که باید در جای خشک نگهداری شوند را قرار دهید‌‌. هم‌چنین باید بدانید که سوپرمارکت‌ها در ارتفاع و سایزهای مختلفی باقیمت‌های متفاوتی وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت آن را از استور ۱۲۸ که مرجع خرید انواع محصولات آدلان و ملونی است تهیه کنید.

درباره فروشگاه‌ استور ۱۲۸

اکسسوری دکوراسیون داخلی جزو اجزای اصلی ساختمان نیست؛ اما در بهینه‌سازی استفاده از فضای آشپزخانه کاربرد ویژه‌ای دارد‌‌. اکسسوری آشپزخانه برای نگهداری انواع وسایل، ظروف و استفاده از فضای بهتر کابینت‌ها کاربرد دارد‌‌.

به طور کلی اکسسوری‌های آشپزخانه به چند دسته مجیک کرنرها، کابینت کنجی، سبد سوپری کابینت آشپزخانه، اکسسوری‌های کشویی داخل کابینت آشپزخانه، اکسسوری سطل زباله داخل کابینت آشپزخانه، سبدهای آبچکان کابینت آشپزخانه، آویزهای داخل و بیرون کابینت آشپزخانه و غیره تقسیم می‌شوند‌‌. ‌‌‌‌همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد شما می‌توانید انواع اکسسوری‌های داخل آشپزخانه و محصولات مختلف دیگر را از استور ۱۲۸ که انواع محصولات آدلان و ملونی را به فروش می‌رساند تهیه کنید‌‌. آدرس و شماره‌ تلفن استور ۱۲۸ به شرح زیر است:

اصفهان خیابان امام خمینی کیلومتر ۲ بعد از خیابان ساحل فروشگاه لوازم کابینت ۱۲۸

۳۳۳۲۹۳۳۳ – ۰۳۱

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا