خرید لباس بچگانه از پیانو استایل

پیانو از ابتدای سال ۱۳۸۹ با راه اندازی خط تولید پوشاک کودکان فعالیتش را شروع کرد و در ابتدا در گروه سنی نوزادی متمرکز بر طراحی و تولید بود و پس از گذشت یک سال خط تولید گروه کودک تا ۵ سال را نیز راه اندازی نموده و رفته رفته با تیم متخصص و حرفه ای طراحی ، خط تولید تا سنین نوجوان گسترش یافته و هم اکنون  برای سنین ۶ ماه تا ۱۵ سال ، دخترانه و پسرانه در حال تولید میباشد.

شاید خرید لباس کودک در نگاه اول بسیار ساده و راحت باشد، اما زمانی که اقدام به خرید لباس بچگانه می‌نمایید، می‌بینید که این خرید کاری دشوار و پیچیده است. به نوعی اگر در این خرید به نکات دقیق و هوشمندانه توجه نکنید، حتما شاهده عدم خرید مطلوب و ایده آل خواهید بود. زمانی که به شما مراکز فروش انواع لباس‌های کودکانه برای خرید لباس نوزاد و کودک مراجعه می‌کنید، به چه عواملی توجه می‌نمایید؟! چه المان‌هایی برای شما مهم بوده و چه فاکتورهایی از اهمیت کمتری برخوردار هستند؟!؟

در نظر گرفتن برخی از نکات مهم در خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز شما را همراهی خواهند نمود. فقط کافیست که این نکات مهم و ضروری را بشناسید و به بهترین نحو از آنها استفاده کنید.

خرید لباس کودک از پیانو

نکات مهم در خرید لباس کودک کدامند؟

در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که، شاید در نگاه اول از اهمیت بسیار کمی برخوردار باشند، اما لازم به ذکر است که این نکات می‌توانند به بهترین نحو بر روی خرید لباس کودک موفقیت آمیز شما مؤثر واقع گردند؟ از توجه به سایز مناسب، طراحی خیره کننده، متریال تولیدی و غیره گرفته تا قیمت انواع لباس‌های کودکانه و بسیاری از فاکتورهای دیگر، می‌توانند بر روی خرید شما، نقش بسزایی داشته باشند. از جمله این  نکات عبارتند از:

  1. راحتی کودک خود را در اولویت قرار دهید:

حتما شما هم با دیدن انواع لباس‌های بچه گانه شیک و جذاب، برای خرید آنها وسوسه شده‌اید. اما بهتر است راحتی و ایمنی نوزاد خود را در اولویت قرار دهید. وجود انواع نوار‌ها و اکسسوری‌های خاص، دکمه‌های زیاد و مواردی از این قبیل، شاید جذابیت ظاهری لباس کودک را افزایش دهند، اما می‌توانند برای نوزادان و کودکان شما بسیار آزاردهنده تلقی گردند. لذا با انتخاب لباس‌های راحت و ایمن، آرامش و امنیت کودک خود را تضمین نمایید.

  1. جنس لباس کودک را آگاهانه انتخاب کنید:

هنگام خرید لباس بچه گانه اطمینان پیدا کنید که متریال تولیدی آنها راحتی و سلامت ایده آل را برای کودکان شما در بر خواهند داشت. چه بسا متریال‌های سبک و نخی می‌توانند انتخاب هوشمندانه‌ای برای لباس‌های کودکان به شمار بروند. کودکان و نوزادان از پوست‌های لطیف و حساسی برخوردار هستند که، در اثر مواجهه با انواع متریال‌های مصنوعی و یا بافت‌های پارچه‌ای خشن مورد تحریک قرار گرفته و آسیب‌های پوستی جدی را برای نوزادان و کودکان شما در بر خواهند داشت. همچنین کودکان در متریال‌های پلاستیکی و پارچه‌های خشن، عدم راحتی و عدم آرامش را تجربه نموده و شما را با بی قراری‌های بی وقفه، مواجه خواهند کرد.

  1. در انتخاب لباس کودک به آب و هوا نیز توجه کنید:

یکی از نکاتی که شاید کمرنگ بوده و بسیاری از والدین به آن توجه نمی‌کنند، در نظر گرفتن پوشاک مناسب برای فصول مختلف سال می‌باشد. انتخاب لباس‌هایی با متریال نخی برای  ماه‌های جذاب فصل بهار و تابستان، و همچنین انتخاب متریال‌های پشمی برای ماه‌های سرد از فصل پاییز و زمستان، بسیار هوشمندانه و مناسب به شمار می‌روند. بهتر است در ماه‌های سرد سال از گرم کردن بیش از اندازه بدن کودک خود خودداری کنید. زیرا در این صورت بدن کودک شما با تعریق زیاد مواجه شده و  از زمینه مناسبی برای بروز انواع سرماخوردگی برخوردار خواهد شد.

  1. از لباس های مناسب با سن کودک خود استفاده کنید:

امروز با توجه به طراحی‌های فوق العاده انواع لباس‌ها، شاهد انواع پوشاک منحصر به فردی هستیم که هر کدام از آنها می‌توانند علاوه بر راحتی نوزاد و کودک شما، راحتی و آسایش شما را نیز در بر داشته باشند. کودکان و نوزادان در ماه‌های اولیه زندگی خود، نیاز به پوشک بسیار زیادی خواهند داشت و اغلب اوقات نیازمند تعویض پوشک هستند. لذا انتخاب لباس‌هایی که با طراحی خاص به بازار عرضه شده‌اند، (انواع لباس‌های زیر دکمه‌ای و غیره) می‌توانند در این زمینه بسیار کاربردی و مؤثر باشند. لذا برای خرید لباس کودک، توجه به سن او  بسیار حائز اهمیت بوده است.

  1. از پر کردن کمد لباس کودک خودداری کنید:

یکی از نکاتی که باید در خرید لباس کودک مورد توجه قرار بگیرد، در نظر گرفتن سرعت رشد کودکان و نوزادان است. کودکان و نوزادان در ماه‌های اولیه زندگی خود، از سرعت رشد قابل توجهی برخوردار هستند. لذا توجه به یک هنجار قابل قبول برای خرید لباس‌های کمی بزرگ‌تر بسیار قابل توجه بوده است.

  1. ست لباس هایی را انتخاب کنید که سادگی در پوشیدن را در بر دارند:

امروزه شاهد برخی از انواع لباس‌ها در بازار هستیم که از جذابیت ظاهری بسیار بالایی برخوردار هستند. اما در هنگام استفاده از آنها، شاهد اذیت شدن نواحی از بدن کودکان از جمله: گوش، بینی، دست و پای کودکان، هستیم. لذا برای اینکه در هنگام پوشیدن لباسهای کودکان حس ناراحت کننده‌ای را برای آنها پدید نیاورید، از ست‌ها و لباس‌هایی استفاده کنید که از یقه‌های طراحی شده با دکمه، انواع لباس‌ها با گیره و غیره، برخوردار باشند. در این صورت شما می‌توانید به راحتی و بدون ایجاد احساس ناراحت کننده در کودکان، اقدام به تعویض لباس آنها نمایید.

  1. از متریال‌هایی استفاده کنید که سهولت در شستشو و تمیزی را در بر داشته باشند:

اغلب در تولید انواع لباس‌های کودکانه، برخی از متریالها برای تولید آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند که، سهولت در تمیزی و شستشو را برای والدین در بر خواهند داشت. کودکان و نوزادان در دوران کودکی و نوزادی، مرتب لباس‌های خود را کثیف می‌کنند. در بسیاری از نوزادان می‌توان شاهد عارضه رفلاکس معده بود. این عارضه تهوع کودکان را در بر داشته که سبب کثیفی بسیار زیاد لباسهای او خواهد شد. همچنین کودکان با مدفوع و آب دهان خود نیز می‌توانند تمیزی لباس‌های خود را به چالش بکشند. لذا بهتر است در هنگام خرید لباس کودک به سهولت در شستشوی و تمیز کردن آنها نیز توجه کنید.

  1. از راهنمای خرید لباس کودک استفاده کنید:

یکی از دغدغه برخی از والدین برای خرید لباس بچه‌گانه، عدم انتخاب صحیح با توجه به اندازه و مارک لباس می‌باشد. لذا با مراجعه به راهنمای در نظر گرفته شده برای خرید لباس کودک و نوزاد، می‌توان از یک انتخاب هوشمندانه و موفقیت آمیز لذت برد. در این راهنما می‌توانید با توجه به قد و وزن کودک خود، لباس مناسب و ایده آلی را در طرح‌های مختلف خریداری کنید.

  1. در خرید لباس کودک به رنگ‌ها توجه کنید:

یکی از فاکتورهای بسیار مهم که جذابیت و زیبایی استایل فرزند خود را تحت پوشش قرار می‌دهد، انتخاب رنگ مناسب و ایده آل لباس کودکانه، است. امروزه در تولید این نوع از لباس‌ها، از طراحی‌های خاصی بهره‌برداری شده است که می‌توانند با ترکیب رنگ‌های خارق العاده، توجه مخاطب را به سمت خود جلب کنند. حتما شما هم شاهد انواع لباس‌ها با ترکیب رنگ‌های مختلف بوده‌اید. اما چه رنگ خاصی مناسب فرزند شماست؟

مهمترین نکته در انتخاب و خرید لباس کودک رنگ لباس، توجه به رنگ پوست کودک و نوزاد شما است. اگر رنگ پوست فرزند شما روشن و سفید است، با محدودیت کمترین در انتخاب رنگ مواجه هستید. اما اگر فرزند شما از پوست گندمی و تیره‌ای برخوردار است، بهتر است از لباس‌هایی با ترکیب رنگ‌های بنفش، قهوه‌ای تیره، مشکی و غیره استفاده نکنید. همچنین جنسیت فرزند شما نیز می‌تواند بر روی انتخاب رنگ مناسب لباس او، تأثیرگذار باشد.

  1. لباس‌های استاندارد بخرید:

از دیگر نکاتی که باید در خرید لباس کودک به آن توجه نمود، در نظر گرفتن استاندارد در تمامی مراحل دوخت و بهره‌برداری از آنها بوده است. اغلب برندهای معتبر با تکیه به اصول مهم استاندارد، اقدام به طراحی و تولید این نوع از پوشاک خاص می‌نمایند. لباس‌هایی که از قوانین استاندارد در طراحی و تولید آنها، تبعیت شده است، نه تنها از کیفیت بسیار بالا، ماندگاری مطلوب و عمر قابل توجهی برخوردار هستند، همچنین راحتی در جست و خیز و شیطنت‌های کودکانه را نیز برای آنها به همراه خواهند داشت. لازم به ذکر است که در قوانین استاندارد انواع لباس‌های کودکانه، به متریال تولیدی و همچنین سهولت در شستشوی آنها نیز، بسیار توجه شده است. لذا شما با در نظر گرفتن یک خرید لباس کودک استاندارد، می‌توانید کیفیت و مرغوبیت را تجربه نمایید.

چه مراکز خریدی را برای خرید لباس کودک انتخاب کنیم؟!؟

حال که به نکات مهم برای خرید لباس بچه‌گانه پی بردیم، حال این سؤال پیش می‌آید که چه مرکزی را برای خرید هوشمندانه، انتخاب کنیم؟! به نظر شما یک مرکز ایده آل و معتبر برای خرید لباس کودک، چه ویژگی‌هایی را در بر دارد؟!؟

برای اینکه بتوانیم یک مرکز خرید لباس کودک ایده آل و مناسب را انتخاب کنیم، باید به چند نکته بسیار مهم و ضروری توجه کنیم. در ادامه به نکات مهم برای انتخاب مرکز خرید معتبر، اشاره خواهیم کرد:

  • مرکز خریدی را انتخاب کنید که محصولات مرغوب و باکیفیت را برای مشتریان در نظر گرفته باشد: (بهتر است برای اینکه بتوانید از یک خرید لباس کودک هوشمندانه بهره‌مند گردید، مرکز خریدی را انتخاب کنید که محصولات و کالاهای عرضه شده در آن، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. در این صورت شما می‌توانید از یک خرید هیجان انگیز با کیفیت و ماندگاری بلند مدت، بهره‌مند شوید.)
  • مرکز خریدی را انتخاب کنید که مزایای خاصی را برای مشتریان در نظر گرفته باشد: (امروزه بسیاری از برندها در بازار رقابتی برای افزایش میزان فروش، مزایای خاصی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. برای نمونه امروزه که بسیاری از خریدهای افراد به صورت اینترنتی است، ارسال رایگان، امکان خرید لباس کودک اینترنتی در اقصی نقاط کشور و بسیاری از مزایای دیگر، توسط برخی از برندها برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. لذا توجه به این فاکتورها نیز می‌تواند در خرید هوشمندانه‌ی شما، تأثیرگذار باشد.)
  • قیمت‌های عرضه شده در مراکز خرید مختلف را مقایسه کنید: (از دیگر المان‌های مهم برای یک خرید هوشمندانه، توجه به فاکتور قیمت کالاهای عرضه شده است. با یک مقایسه‌ی کوتاه، می‌توانید کیفیت، قیمت تمام شده، جذابیت و بسیاری از موارد دیگر را بررسی نموده و انتخاب دقیقی را انجام دهید.)
  • به طراحی و تنوع بسیار بالای مرکز خرید لباس بچگانه، توجه کنید: (همانطور که می‌دانید امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از انواع مدل‌های لباس‌های کودکانه هستیم که هر کدام از آنها جذابیت خاص خود را در بر خواهند داشت. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید لباس کودک، طراحی خاص دیگری توجه شما را به خود جلب کرده است. از این رو قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید، حتما یک مرکز خرید ایده آل را انتخاب کنید که در کنار موارد یاد شده، از طرح‌های بسیار زیادی برای انواع پوشاک بچه‌گانه، برخوردار باشد. در این صورت شما می‌توانید در کمترین زمان، انواع لباس‌ها را مشاهده و برای یک خرید هوشمندانه، اقدام کنید.)
  • از مراکز خرید معتبر، خرید کنید: (بهتر است مرکز خریدهایی را انتخاب کنید که اعتبار قابل توجهی نزد مخاطبین در بر دارند. انتخاب مرکز خریدهای معتبر در خریدهای اینترنتی، بسیار هوشمندانه است. لذا به المان‌های خاصی که مرکز فروش‌های اینترنتی برای مشتریان در نظر گرفته‌اند، توجه نمایید. المان‌هایی مانند: مرجوعی کالا در صورت عدم برخورداری از خصوصیات مشتریان، خدمات پس از فروش و مواردی از این قبیل، می‌توانند شما را در انتخاب مرکز خرید معتبر، همراهی نمایند.)

چرا فروشگاه پیانو استایل را برای خرید لباس بچگانه انتخاب کنیم؟!؟

خرید لباس پسرانه

فروشگاه پیانو استایل به دلایل بسیار زیادی، از جمله محبوب‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌ی انواع لباس‌ بچه گانه و کودکانه در بازار رقابتی، شناخته شده است. از جمله دلایل مهم برای انتخاب این مرکز خرید، عبارتند از:

  • عرضه‌ی انواع لباس‌های کودکانه از جمله:

انواع لباس‌های دخترانه مانند: بلوز و شومیز، شلوارک و دامن، ست‌های دخترانه، سارافون و پیراهن، تاپ و نیم تنه، تیشرت، انواع شلوارها، انواع پالتو و بارانی، هودی و پلیور، و بسیاری از نمونه‌های جذاب و شیک دیگر

انواع لباس‌های پسرانه، مانند: انواع ست‌های پسرانه، انواع شلوار، ژیله و کاپشن، انواع هودی و سویشرت، انواع شلوارک‌ها، پیراهن پسرانه انواع کت‌های پسرانه و بسیاری از نمونه‌های خاص و لاکچری دیگر.

  • عرضه‌ی انواع اکسسوری‌ها از جمله:

انواع اکسسوری‌های دخترانه، مانند: دستبند، دستمال گردن، شال و غیره

انواع اکسسوری‌های پسرانه

لازم به ذکر است که تمامی موارد ذکر شده با توجه به سایز بندی مناسب و قابل توجه، قابل عرضه و بهره برداری خواهند بود. لباس‌های کودکانه دخترانه از سایز 6 ماه تا 15 سال و همچنین انواع لباس‌های کودکانه پسرانه از 6 ماه تا 15 سال، قابل انتخاب و خریداری هستند. این فروشگاه معتبر با در نظر گرفتن مزایایی از جمله:

  • ضمانت بازگشت کالا پس از 7 روز
  • خدمات پس از فروش
  • ارسال سریع و باکیفیت کالا
  • طراحی‌های بسیار متنوع و جذاب لباس‌های کودکانه
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • کیفیت بسیار بالا برای انواع لباس‌ها
  • سایز بندی مناسب برای سنین مختلف کودکان

و بسیاری از موارد دیگر، گزینه‌ی مناسبی برای خلق یک استایل جذاب و خیره کننده با خرید لباس کودک، می‌باشد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا