خرید بهترین برند دستگاه لیزر الکساندرایت در سال 1401

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است. کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم

بسیاری از شرکت ها به عنوان تولیدکننده های باتجربه در بازار حضور دارند و در کنار این برندها، بسیاری دستگاه های لیزر نیز به دلیل تجربه کم تر و جدیدالورود بودن در بازار، رنج قیمتی پایین تری را برای جذب مشتری در نظر می گیرند، که اکثر آن ها کیفیت کم تری دارند.

کافی است عبارت بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت (ALEXANDRITE) در بازار ایران در سال 1401 را در اینترنت جستجو کنید، با طیف وسیعی از فروشگاه ها مواجه می شوید که هر کدام از آنها ادعا می کنند بهترین هستند، اما در درجه اول شما باید اساس انتخاب بهترین مدل دستگاه لیزر را بشناسید.

خرید به روزترین دستگاه لیزر الکساندرایت از شرکتی معتبر در سال 1401

در صورتی که قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت اوریجینال و باکیفیت را دارید، در ادامه بر اساس یک چک لیست کلی، بهترین و مهم ترین تکنیک های مرتبط با انتخاب این دستگاه ها را به شما شرح می دهیم.

موارد مهم در انتخاب و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

می توان گفت که بیش از چند دهه است که تکنولوژی های لیزر در صنایع پزشکی، درمانی، بهداشتی و زیبایی استفاده میشود، یکی از مهم ترین حوزه های بهره برداری از این سیستم ها، رفع موهای زائد بخش های مختلف بدن است.

در واقع دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس معروف شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک‌های زیبایی با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده می‌کنند.

بهترین برند دستگاه لیزر ایران در سال ۱۴۰۱ را بشناسید

معروف‌ترین مدل این دستگاه در بازار ایران، لیزر الکس المنت است؛ این دستگاه محصول شرکت المنیک کره جنوبی است و توسط شرکت ام بی که نماینده این کمپانی است به ایران وارد می‌شود. در واقع شرکت ام بی بهترین جا برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت اصل است زیرا نمایندگی رسمی این محصول بوده و همچنین انواع خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات مانند تامین قطعات و … را ارائه می‌کند.

در ادامه به بیان برخی از مهمترین المان هایی که قبل از خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید از آنها اطلاعات کافی داشته باشید میپردازیم:

برند تولیدکننده دستگاه لیزر الکساندرایت

هرچه یک شرکت در حوزه تولید دستگاه های لیزر با تجربه  تر و پیشرو تر باشد، از تکنولوژی های به روز تری استفاده می کند، مانند بسیاری از حوزه  ها می توان گفت که بحث خرید و سفارش دستگاه لیزر الکساندرایت، تا حد زیادی بستگی به برند سازنده آن دارد و شرکت های جدیدتر نیاز به آزمون  و خطا دارند و کمتر قابل  اعتماد هستند.

نوع پروب دستگاه لیزر

به  طورکلی پروب به سری یا همان رابط اصلی دستگاه های لیزر موهای زائد گفته می شود، اپراتور پروب را روی نقاط مختلف بدن حرکت می دهد و در واقع انتشار و ساطع شدن امواج توسط این قطعه صورت می پذیرد. پروب ها در مدل های مختلفی در بازار عرضه شده و سه نمونه از آن ها در حال حاضر بیشترین دامنه کاربرد را در دستگاه لیزر الکساندرایت دارد:

  • پروب اسکنری
    پروب های اسکنری درست شبیه به دستگاه تبلت یا همان اسکنرهای دستی بوده که اساس کارکرد دستگاه لیزر الکساندرایت اسکنر به این شکل است که نخست اپراتور محل را اسکن کرده و سپس عملیات تاباندن را انجام می دهد.
  • پروب قلمی
    مدل های قلمی بسیار استفاده شده و درست شبیه به یک قلم یا خودکار باریک هستند. در واقع می توانند در یک نقطه و به صورت کانونی امواج را انتقال داده و اثرگذاری خوبی نیز دارند. این دستگاه یکی از پرمصرف ترین نمونه ها است.
  • پروب خوشه ای
    همان طور که از نامش مشخص بوده این دستگاه پرتوهای مسطح و بیشتری را به پوست تابانده و به خاطر تاباندن این پرتوها عموماً لازم است که دستگاه توان بالایی داشته باشد.

کیفیت قطعات لیزر الکس و امکان تأمین آن ها از شرکت مادر

حتی اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را ندارید حتماً در هنگام تهیه محصولات برقی به سراغ برندهایی بروید که امکان تهیه قطعات و لوازم جانبی آن ها در بازار وجود دارد. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که با شرکت های تولیدکننده دستگاه لیزر الکس ثالث یا No Name خواهید داشت، این است که معمولاً قطعات آن ها پس از این که خراب یا فرسوده می شود در بازار ایران پیدا نشده و از طرفی شما نمی توانید حتی گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت ها را پیدا کنید.

در این صورت ناچار هستید که قطعه را اگر در بازارهای دبی و چین عرضه می شد سفارش داده و هزینه ای که پرداخت می کنید دو الی سه برابر حالت عادی است.

مجوزها، تأییدیه ها و رجیستری

سازمان های جهانی، حد کیفی و استانداردی برای انواع دستگاه لیزر الکساندرایت اوریجینال و باکیفیت در نظر گرفته اند، استاندارد CE، ایزو و استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله مهم ترین و اصلی ترین فیلترها و المان هایی است که بر پایه آن می توان از کیفیت یک دستگاه کلینیکال اطمینان حاصل کرد.

در خرید اینترنتی دستگاه لیزر الکساندرایت باید به این مسئله دقت داشته باشید که همواره در مورد برند تولیدکننده دستگاه های لیزر تحقیقات لازم را به عمل آورید، سعی کنید که حتماً پارت نامبر و یا کد ساخت کالا را از وب سایت برند مبدأ چک کنید. استفاده از لیزر بی کیفیت و غیراستاندارد برای شما تبعات زیادی از نظر قانونی به همراه خواهد داشت.

طول موج و نوع فرکانس کاری دستگاه

برای این که موهای زائد از بین بروند لازم است که فولیکول های آن تخریب شود،  این کار با استفاده از پرتوهای ساطع شده از دستگاه های لیزر انجام می شود. درصورتی که پرتوها به درستی به پوست نفوذ نکند، بی دلیل تعداد جلسات لیزردرمانی افزایش  یافته و مشتری هم از کار رضایت نخواهد داشت.

عوارض در دستگاه هایی که تأثیرگذاری خوبی ندارند نیز بسیار زیاد خواهد بود، طول موج لیزر به حدی مهم است که می تواند روی تیپ های پوستی حساس اثرات منفی گذاشته و در نتیجه اگر می خواهید خودتان را درگیر دردسر نکنید به سراغ دستگاه لیزر الکساندر اصل بروید که بتوانید با خیالی راحت و آسوده از آن در کلینیکتان استفاده نمایید.

لیزر دایود بهترین مکمل برای الکساندرایت در کلینیک ها

دستگاه لیزر دایود به سبب بهبود عمق نفوذ و کم تر شدن ریسک عوارض پس از لیزر، که دلیل آن پالس های نرمال و یکنواخت است و همچنین استفاده از سیستم خنک کننده با کیفیت بالا در هنگام لیزر بسیار مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفت، البته امکان استفاده روی پوست های تیره را باید دیگر دلیل اقبال زیاد به این دستگاه لیزر با کیفیت دانست.

دستگاه های لیزر موهای زائد لازمه تمامی کلینیک های زیبایی

لیزر دایود، یکی از دستگاه های استاندارد و مناسب جهت تمامی کلینیک ها در حوزه حذف موهای زائد میباشد، این دستگاه در کنار لیزر الکساندرایت تمامی نیاز های یک کلینیک زیبایی را برطرف خواهد کرد. جهت آشنایی بیشتر با دستگاه لیزر دایود و همچنین اطلاع از قیمت و خرید آن، می‌توانید اینجا مراجعه کنید.

چگونه در بازار ایران لیزر الکساندر ایت انتخاب کنیم؟

فرمول بازار ایران با تمام دنیا متفاوت است، ما شاهد حضور برندهای مختلف حوزه دستگاه های لیزر موهای زائد هستیم، برخی از آن ها خوش نام و برخی تقلبی و لیبل های کپی شرکت های اورجینال هستند که با نام های مشابه عرضه می شوند. انتخاب یک شرکت مطمئن و با ریشه، که در هنگاه خرید دستگاه های لیزر بتوانیم با خیالی آسوده از خدمات پس از فروش خریدمان را انجام دهیم شاید سخت به نظر برسد، اما در عین حال با اندکی جستجو به راحتی در دسترس است.

درصورتی که قصد خرید لیزر دایود یا لیزر الکساندرایت را دارید حتماً به سراغ فروشندگان معتبر بروید، فروشگاه های معتبر محصولات خود را از برندهای شناخته شده تهیه کرده و به طبع ریسک عرضه محصولات درجه چند را به جان نمی خرند. بازرگانی ام بی، با بیش از 30 سال تجربه در حوزه واردات دستگاه های کلینیکال آماده ارائه خدمات به کلینیک های زیبایی و متخصصین پوست در سراسر ایران است، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://lasermb.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا