فهرست ثروتمندترین بازیگران زن دنیا

دنیای سینما به خصوص هالیوود بر خلاف ظاهر پر زرق و برق آن برای بسیاری از افراد از جمله بازیگران زن دنیای خشنی محسوب می شود که ماندن و رشد کردن در آن بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد.

کم نیستند بازیگران زن که با وجود سختی های فراوان توانسته اند به شهرت و محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کنند اما در این میان تعداد زنان بازیگری که علاوه بر شهرت، ثروت چشمگیری نیز کسب کرده باشند به مراتب کمتر می باشد.

در ادامه قصد داریم به معرفی تعدادی از پولدارترین بازیگران زن در سال 2021 بپردازیم، با کوکا همراه باشید.

ثروتمندترین بازیگران زن دنیا

1. دینا مریل

دینا مریل
دینا مریل

ارزش خالص دارایی: 5 میلیارد دلار

دینا مریل به عنوان ثروتمندترین بازیگر زن در تمام دوران و همچنین ثروتمندترین بازیگر تاریخ شناخته شده و با اختلاف زیادی نسبت به همتایان خود، جایگاه اول فهرست پولدارترین بازیگران را از آن خود کرده است.

این خانم بازیگر که تک فرزند خانواده اش بوده، بخش عمده ثروتش را از ارث پدری اش به دست آورده است، اگرچه در زمینه تئاتر، تلویزیون و سینما نیز موفق عمل کرده و در دوران حرفه ای خود در بیش از بیست فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

دینا مریل که در امور خیریه نیز فعالیت می کرد سال 1923 به دنیا آمد و در سال 2017 در سن 93 سالگی دار فانی را وداع گفت. او در طول زندگی اش 3 بار ازدواج کرد که حاصل آن 4 فرزند می باشد.

2. جیمی گرتز

جیمی گرتز
جیمی گرتز

ارزش خالص دارایی: 3 میلیارد دلار

جیمی گرتز بازیگر و بشر دوست مشهور است که علاوه بر عناوین دومین بازیگر زن ثروتمند و دومین بازیگر پولدار دنیا، به عنوان ثروتمندترین بازیگر زنده دنیا نیز شناخته شده است.

خانم گرتز قسمت عمده ثروتش را از ازدواج با کارآفرین میلیاردر یعنی تونی رسلر به دست آورده و صاحب یک تیم ورزشی نیز می باشد. او بازیگری را از دهه 80 میلادی و با بازی در فیلم هایی همچون شیطنت، شانزده شمع و پسران گمشده آغاز و پس از آن به مدت چندین سال در فرانسه به عنوان طراح رایحه فعالیت کرد.

این بازیگر در سریال هایی همچون ساینفلد، بخش فوریت های پزشکی، دار و دسته و خانواده امروزی نیز حضور داشته است.

جیمی گرتز متولد سال 1965 است، ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد.

3. مری کیت و اشلی اولسن

ماری کیت و اشلی اولسن
ماری کیت و اشلی اولسن

ارزش خالص دارایی: 500 میلیون دلار

دوقلوهای اولسن با دارایی خالص 500 میلیون دلار توانسته اند رتبه سوم در فهرست ثروتمندترین بازیگران زن دنیا را از آن خود کنند. این دو قلوها اگرچه نا همسان هستند اما از نظر ظاهری شباهت زیادی به هم دارند.

مری کیت و اشلی از دوران کودکی با بازی در سریال ها و فیلم های مختلف پا به عرصه سینما گذاشتند اما با تولید ویدئوهای خانگی معروف ماجراهای مری کیت و اشلی تحت برند Dualstar Entertainment توانستند به درآمد خوبی دست پیدا کنند. این دو خواهر امروزه در زمینه مد نیز فعال هستند.

دو قلوهای اولسن سال 1986 به دنیا آمده اند، مری کیت سال 2015 با اولیور سارکوزی ازدواج کرد که در سال 2021 به طلاق ختم شد.

4. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا
جسیکا آلبا

ارزش خالص دارایی: 340 میلیون دلار

جسیکا آلبا از بازیگران مشهور هالیوود است که علاوه بر بازیگری در زمینه تجارت نیز فعالیت می کند. او بازیگری را از سال 1994 و با بازی در کمدی کمپ در نا کجا آباد آغاز کرد اما با بازی در برنامه تلویزیونی فرشته تاریک به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

از جمله فیلم های مشهور آلبا می توان به چهار شگفت انگیز، موفق باشی چاک و استاد عشق اشاره کرد.
او به عنوان یک تاجر، موفق به راه اندازی کمپانی هانست شده که در زمینه تولید کالاهای خانگی فعالیت می کند.

این بازیگر متولد سال 1981 است، ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد.

5. جولیا رابرتز

جولیا رابرتز
جولیا رابرتز

ارزش خالص دارایی: 250 میلیون دلار

جولیا رابرتز یکی دیگر از بازیگران مشهور دنیا است که علاوه بر شهرت و محبوبیتریال ثروت خوبی به هم زده است. این بازیگر برای بازی در فیلم های معروفی همچون ماگنولیاهای فولادی، زن زیبا، عروسی بهترین دوست من و ارین بروکوویچ به شهرت رسیده است.

نقش آفرینی در فیلم ارین بروکوویچ نه تنها جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد بلکه با دریافت 20 میلیون دلار دستمزد برای بازی در این فیلم، به اولین بازیگری تبدیل شد که برای حضور در یک فیلم چنین مبلغ بالایی دریافت کرده است.

او در دوران جوانی با افراد مشهوری همچون کیفر ساترلند، دیلن مک درموت، لیام نیسون و متیو پری رابطه عاشقانه داشته و از سال 2002 با دانیل مودر ازدواج کرده است.

این بازیگر متولد سال 1967 است و در حال حاضر صاحب 3 فرزند می باشد.

6. ویکتوریا پرینسیپال

ویکتوریا پرینسیپال
ویکتوریا پرینسیپال

ارزش خالص دارایی: 250 میلیون دلار

ویکتوریا پرینسیپال که بیشتر به خاطر بازی در نقش پاملا بارنز در برنامه تلویزیونی محبوب دالاس شناخته شده در یک خانواده نظامی در ژاپن متولد شده است و خانواده اش در دوران کودکی او مدام از جایی به جای دیگر نقل مکان می کرده اند.

پرینسیپال بعد از یک تصادف رانندگی در دوران کالج تصمیم گرفت به لس آنجلس برود و حرفه بازیگری را دنبال کند، او علاوه بر بازیگری به عنوان کارگزار نیز در هالیوود فعالیت داشته و با راه اندازی خط تولید محصولات مراقبت از پوست به موفقیت مالی خوبی دست یافته است.

پرینسیپال متولد سال 1950 است، 2 بار ازدواج نا موفق داشته و صاحب فرزند نمی باشد.

7. جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون
جنیفر آنیستون

ارزش خالص دارایی: 240 میلیون دلار

جنیفر آنیستون یکی دیگر از بازیگران مشهور هالیوود است که با بازی در نقش ریچل گرین در سریال دوستان به شهرت رسیده است، پخش این سریال از سال 1994 آغاز و تا سال 2004 ادامه داشت و جنیفر آنیستون دستمزد خوبی برای بازی در فصل های آخر داشته است.

از دیگر فیلم های معروف این بازیگر می توان به محیط اداره، فقط باهاش کنار بیا و پرندگان زرد اشاره کرد.

آنیستون متولد سال 1969 می باشد، او طی سال های 2000 تا 2005 همسر برد پیت بود و سال 2015 با جاستین ثرو ازدواج کرد اما این ازدواج نیز ختم به خیر نشد. این بازیگر فرزندی ندارد.

8. ساندرا بولاک

ساندرا بولاک
ساندرا بولاک

ارزش خالص دارایی: 220 میلیون دلار

ساندرا بولاک از بازیگران محبوب برنده جایزه اسکار است که اولین بار در سن 5 سالگی روی صحنه اپرای آلمانی حضور پیدا کرد و در سن 30 سالگی با بازی در فیلم سرعت در کنار کیانو ریوز به شهرت رسید.

این بازیگر تاکنون در فیلم های معروف متعددی همچون خواستگاری، جاذبه، نقطه کور و جعبه پرنده حضور داشته است.

ساندرا بولاک متولد سال 1964 می باشد و یک ازدواج نا موفق داشته است. او یک پسر خوانده به نام لوئیس و یک دختر خوانده به نام لیلا دارد.

9. جولیا لوئی دریفوس

جولیا لوئی دریفوس
جولیا لوئی دریفوس

ارزش خالص دارایی: 200 میلیون دلار

جولیا لوئی دریفوس که با بازی در سریال معروف ساینفلد به شهرت رسیده، برای بازی در این سریال اولین جایزه گلدن گلوب خود را در سال 1993 و اولین جایزه امی خود را سال 1996 دریافت کرده است.

این بازیگر سال 1961 متولد شده است، او ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند می باشد.

10. جین فوندا

جین فوندا
جین فوندا

ارزش خالص دارایی: 200 میلیون دلار

جین فوندا دختر هنرپیشه افسانه ای هنری فوندا است که از دوران کودکی به همراه پدرش در صحنه تئاتر حضور داشته و دروس بازیگری را زیر نظر لی استراسبرگ گذرانده است.

این بازیگر برای بازی در فیلم های کلوت و بازگشت به وطن جایزه اسکار دریافت کرده و هفت بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است.

او که سال ها پیش به عنوان مربی بدنسازی نیز فعالیت می کرده با انتشار ویدئوهای ورزشی خود در دهه 1980 به شهرت زیادی دست پیدا کرد و توانست بیش از 200 هزار نسخه از آن ها را در یک سال بفروشد. درآمد حاصل از این فعالیت ها او را به یکی از ثروتمندترین افراد مشهور بالای 70 سال تبدیل کرده است.

این بازیگر سال 1937 متولد شده است، او تاکنون 3 بار ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند می باشد.

منبع: thesecondangle

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا