نحوه ورود و ثبت نام در سامانه تهران من + دانلود اپلیکیشن

ثبت نام در سایت تهران من
ثبت نام در سایت تهران من

خدمات سامانه تهران من | نحوه ثبت نام | ورود به سایت | دانلود اپلیکیشن تهران من

آشنایی با سامانه تهران من

اگر اتومبیل شخصی دارید و در یکی از کلان شهرها نظیر تهران بزرگ زندگی می کنید احتمالا یکی از دغدغه های روزانه شما خرید طرح ترافیک است، طرحی که در حال حاضر برای کنترل ترافیک شدید در تهران و اکثر شهرهای بزرگ ایران اجرا شده است.

بسیاری از همشهریان تهرانی به دلیل حجم انبوه ترافیک به خصوص در برخی نواحی پر تردد و شلوغ برای عبور از این مناطق نیاز به خرید طرح ترافیک دارند که با توجه به نیاز روزانه برخی افراد می تواند پروسه زمانبر و کسل کننده ای باشد.

به همین دلیل و با توجه به تقاضای بالا و نیازی که به مدیریت این مسئله احساس می شود شهرداری تهران با طراحی سامانه تهران من خدمات مختلفی را امکان پذیر ساخته که از مهم ترین آن ها می توان به خرید اینترنتی طرح ترافیک اشاره کرد.

سایت تهران من در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر دارد و اگرچه بیشتر به دلیل طرح ترافیک در میان مردم شناخته شده اما دارای خدمات متعدد دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خدمات سامانه تهران من

از جمله خدمات تهران من می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید طرح ترافیک
  • طرح کنترل آلودگی هوا
  • عوارض سالیانه خودرو
  • پارک حاشیه ای
  • خرید بلیط مترو
  • استعلام آخرین وضعیت پرونده شهرسازی
  • استعلام طرح تفصیلی
  • نمایش اطلاعات شهرسازی
  • و …

ثبت نام در سامانه تهران من

برای ثبت نام در سایت تهران من کافیست روی لینک تهران من کلیک کرده و بعد از باز شدن سایت در قسمت بالای صفحه (سمت چپ) روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. (با کامپیوتر)

توجه : اگر با موبایل به سایت وارد شوید باید روی گزینه منو (3 خط افقی) کلیک کنید تا لینک ثبت نام را مانند تصویر زیر ببینید.

ثبت نام تهران من
ثبت نام تهران من

برای راحتی شما ما لینک مستقیم ثبت نام را برای شما قرار داده ایم. (لینک آبی زیر)

لینک ثبت نام در سامانه (کلیک کنید)

با باز شدن صفحه ثبت نام و پس از انتخاب شخص حقیقی یا حقوقی صفحه بعدی نمایش داده خواهد شد که لازم است مشخصات اصلی همچون کد ملی، تاریخ تولد، کد پستی (اختیاری) را وارد کرده و روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

در صفحه بعد لازم است مشخصات جزئی تر که شامل نام کاربری، رمز عبور، شماره تلفن ثابت، تلفن همراه و ایمیل می باشد را وارد کنید. پس از تایید این مرحله پیامکی از سوی سامانه به تلفن همراه شما ارسال می شود که برای اتمام ثبت نام باید آن را در صفحه نمایش داده شده وارد کنید.

پس از نمایش پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام می توانید با کلیک روی دکمه ورود و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شده و از امکانات این سامانه بهره مند شوید.

ورود به سامانه تهران من

پس از ورود به سامانه صفحه حساب کاربری شما باز می شود که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید:

سایت تهران من
سایت تهران من

داشبورد حساب کاربری شامل موارد زیر می باشد:

مدیریت خودروها: در صورتی که قصد استفاده از خدمات مربوط به خودرو مانند طرح ترافیک را دارید لازم است ابتدا در این بخش مشخصات خودروی خود را وارد کنید. در این بخش امکاناتی همچون فهرست تردد و پرداخت عوارض خودرو نیز امکان پذیر می باشد.

حساب شهروندی: حساب بانکی فرد است که برای استفاده در خدمات طرح ترافیک، بلیط مترو، پارک حاشیه ای و بلیت برج میلاد به این سامانه به آن نیاز خواهد داشته و هزینه مورد نظر از حساب او کسر خواهد شد. در صورتی که حساب شهروندی خالی باشد یا برای خرید خدمات مورد نظر کافی نباشد می توانید با کلیک روی زیر منوی افزایش اعتبار نسبت به آن اقدام کنید.

خدمات طرح ترافیک: در این بخش می توانید با کلیک روی زیر منوی درخواست انتخاب روز نسبت به رزرو طرح ترافیک اقدام کنید که به معنای خرید می باشد. لازم به ذکر است اگر بدون خرید طرح ترافیک وارد محدوده مورد نظر شوید و در حساب کاربری شما به اندازه کافی شارژ موجود باشد سامانه تهران من به صورت خودکار این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

پارک حاشیه ای: در این بخش می توانید با کلیک روی زیر منوی ثبت زمان و محل پارک محل مورد نظرتان برای پارک و زمان را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه آن را ثبت کنید.

خدمات شهرسازی: در این بخش می توانید مواردی همچون استعلام آخرین وضعیت پرونده شهرسازی، استعلام طرح تفصیلی و نمایش اطلاعات شهرسازی را مشاهده می کنید.

137: این بخش از سامانه برای ثبت سوالات می باشد، همچنین می توانید با 137 تماس بگیرید.

اپلیکیشن تهران من

برای کسانی که قصد دارند با تلفن هوشمند به سامانه تهران من دسترسی داشته باشند و از خدمات مختلف آن بهره مند شوند اپلیکیشن تهران من طراحی شده که از طریق دستگاه های اندروید قابل استفاده می باشد.

برای دانلود اپلیکیشن های موبایلی اینجا کلیک کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا