اولین حیوانی را که در این تصویر تشخیص دهید، قدرت ذهنی شما را نشان می دهد

راجر ولکات اسپری، روان شناس و برنده ی جایزه نوبل می گوید که دو نیمکره سمت چپ و راست مغز به طور متفاوتی از هم عمل می کنند و چگونگی فکر کردن نشان می دهد که کدام نیمکره در افراد غالب است. تست های راونشناسی متعددی وجود دارند که می توانند نحوه تفکر و ویژگی های شخصیتی شما را آشکار کنند.

ما در این مقاله از سایت کوکا یک تست راونشناسی ارائه کرده ایم که براساس آن می توانید نحوه تفکر و قدرت ذهنی را آشکار کرده و با ویژگی های شخصیتی خود بیشتر آشنا شوید.

به این تصویر نگاه کنید و بگویید که کدام حیوان را اول تشخیص دادید؟

به این تصویر نگاه کنید و بگویید که کدام حیوان را اول تشخیص دادید؟
به این تصویر نگاه کنید و بگویید که کدام حیوان را اول تشخیص دادید؟

حالا به پایین بروید و جواب ها را بخوانید!

اگر سر یک ببر را تشخیص دادید؛

سر یک ببر
سر یک ببر

نیمکره چپ مغز شما فعال تر از راست است.

شما یک فرد تحلیلی و بسیار هدفمند هستید، هنگامی که با یک مشکل مواجه می شوید، بسیار منطقی، با برنامه و بی طرف به آن نگاه می کنید.

گاهی اوقات، چون می دانید تصمیماتی که می گیرید با فکر کردن زیاد اتخاذ شده اند، باعث می شود که به نظرات دیگران اهمیتی ندهید. به شما توصیه می کنیم که نظرات دیگران را بشنوید و به آن ها احترام بگذارید.

ویژگی های شخصیتی شما

با برنامه و هدفمند : همیشه برای همه ی کار ها برنامه ریزی می کنید و یک لیست کاری مشخص دارید.

دقیق : شما دارای اهداف واضح و مشخصی هستید و مسیر رسیدن به موفقیت برای شما روشن می باشد.

منطقی : به هیچ وجه احساسات را در راه رسیدن به اهداف درگیر نمی کنید.

واقع بین : دنیای شما بسیار واقعی است. در آن، هیچ جایی برای داستان های افسانه ای وجود ندارد، به عنوان مثال اگر چه اهداف شما برای دیگران بلند پروازانه هستند اما شما مطمئنید که به راحتی می توانید به آن ها برسید.

اگر میمون حلق آویز را تشخیص دادید؛

میمون حلق آویز
میمون حلق آویز

نیمکره راست مغز شما فعال تر است.

شما یک فرد خلاق و پر از ایده های خلاقانه هستید، هنگامی که با یک مشکل مواجه شوید، بیشتر به چیز هایی که می بینید، اعتماد می کنید که در اغلب موارد درست نیستند.

همه ی مراحل زندگی را به عنوان یک درس در نظر گرفته و آن ها را یک قدم برای نزدیک شدن به هدف در نظر می گیرید. برای شما، سفر کردن اهمیت بیشتری نسبت به اهداف تان دارد. فردی رویایی هستید اما بهتر است که کمی هم به دنیای واقعی برگردید و توجه بیشتری به اطراف خود داشته باشید.

ویژگی های شخصیتی شما

بی پروا : بی پروا هستید و سعی می کنید که کار هایتان را خودتان به تنهایی انجام دهید.

عاطفی : بسیار احساساتی و عاطفی هستید و نسبت به همه چیز احساس مسولیت دارید.

خلاق و هنرمند : شما در رشته های موسیقی، هنر و دیگر رشته های خلاقانه موفق هستید.

رویایی : برای زندگی به جای تعیین هدف، رویا هایی در سر دارید و رسیدن به این رویا ها اغلب باعث موفقیت های بزرگ شما می شود.

به خاطر داشته باشید که دو نیمکره مغز به تنهایی کار نمی کنند، بلکه آنها با هم کار فعالیت دارند و مکمل یکدیگرند. بنابراین، اگر چه برخی ویژگی ها را بیشتر نشان می دهید اما ممکن است کمی از ویژگی های شخصیتی نیمکره ی دیگر را هم بروز دهید.

شما کدام حیوان را اول تشخیص دادید؟ سر ببر یا میمون حلق آویز؟ آیا ویژگی های شخصیتی شما را به درستی تحلیل کرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا