تست روان شناسی رنگ ها با جواب (تست لوشر)

دنیای رنگ ها دنیای عجیب و پر رمز و رازی است که در علم روانشناسی تحقیقات زیادی درباره آن شده و تست های شخصیت شناسی متعددی بر اساس رنگ ها ابداع شده که به تحلیل شخصیت و بررسی افکار افراد مختلف می پردازند.

اتفاقی نیست که هنگام انتخاب لباس ها، دکوراسیون منزل، لوازم دکوری یا شخصی معمولا به دنبال یک رنگ می روید یا پیرامون خود را با اشیای با یک رنگ خاص پر کرده اید بلکه انتخاب رنگ ها در واقع رابطه نزدیکی با وضعیت ذهنی و حال و هوای روح ما دارد.

از جمله تست های مشهوری که با کمک رنگ ها به شناخت هر چه بیشتر وضعیت روحی، برنامه ها و اهداف و حال و هوای فرد می پردازد می توان به تست رنگ لوشر (Lüscher) اشاره کرد.

در ادامه یک تست ساده رنگی قرار داده ایم که به شما کمک می کند تا بدانید برای شادتر زندگی کردن به چه چیزهایی نیاز دارید. با کوکا همراه باشید.

تست شخصیت شناسی رنگ ها

از میان دکمه های رنگی زیر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید تا یک تغییر مثبت در زندگی شما ایجاد شود! انتخاب با شماست، کدام دکمه را فشار می دهید؟!

کدام دکمه رنگی را بیشتر دوست دارید؟
کدام دکمه رنگی را بیشتر دوست دارید؟

نتیجه تست

1. قرمز

اگر رنگ قرمز را انتخاب کرده اید فردی آماده و مشتاق هستید تا چیزهای زیادی را به این دنیا عرضه کنید. شما دوست دارید شنیده شوید، مورد توجه قرار بگیرید و شناخته شوید.

شما می خواهید با بهترین کارمند شدن، بهترین همسر دنیا بودن و غیره در هر جنبه ای از زندگی خود – خواه در محیط شغلی یا زندگی شخصی – تمام تلاش خود را بکنید.

2. زرد

اگر رنگ زرد را انتخاب کرده اید نگرش شما به زندگی کاملا خوش بینانه، مطمئن و مثبت است.

شما از ریسک کردن نمی ترسید اما در عین حال سعی می کنید همیشه معقول و منطقی باشید. به خوبی از توانایی های خود آگاه هستید و آماده هستید که از آن ها به طور کامل استفاده کنید.

3. نارنجی

رنگ نارنجی نشان دهنده آن است که می توانید از موفقیت های کوچک لذت ببرید و می دانید کارهای بزرگ با برداشتن قدم های کوچک آغاز می شوند. به همین دلیل توجه زیادی به جزئیات دارید و هیچ فرصتی را برای بهبود آن ها از دست نمی دهید.

4. سبز

انتخاب رنگ سبز نشانه این است که در درون خود بین تمایل به آزاد بودن و داشتن امنیت در کشمکش دائمی هستید.

شما از جمله افرادی هستید که سعی می کنید همیشه خودتان را متعادل و آرام نگه دارید و همین مسئله شما را به یک دوست، همدم و همسر خوب تبدیل می کند، با این حال لازم است این نکته را فراموش نکنید که همیشه به دنبال تعادل بودن باعث می شود گاهی از چیزهایی که واقعا برای شما مهم هستند غافل شوید.

5. صورتی

رنگ صورتی نشان می دهد شما در حال حاضر با چیزها و اتفاقات خوب و دلپذیر احاطه شده اید و خودتان نیز به خوبی به این مسئله واقف هستید.

نسبت به داشته های خود حس قدردانی دارید و از همه لحظه های زندگی لذت می برید. فقط سعی کنید آرام و منطقی باشید تا از این نظر در زندگی ضربه های سنگین نخورید.

6. بنفش

اگر رنگ بنفش را انتخاب کرده اید به همان زندگی ای که رویای آن را در سر داشته اید رسیده اید و در حال حاضر اعتماد به نفس کافی و خود باوری عالی برای دنبال کردن تمام اهداف و آرزوهای خود را دارید.

با این که آدم حساسی هستید اما می دانید لیاقت چه چیزهایی را دارید و از این مسئله به نفع خود استفاده می کنید.

7. آبی

انتخاب رنگ آبی یعنی همه چیز در تعادل کامل قرار دارد. شما قدر زندگی متعادل را می دانید و به خوبی از اهمیت آن در تحقق اهداف اطلاع دارید.

همچنین با این که می دانید رسیدن به تعادل ابدی غیر ممکن است اما تمام تلاش خود را می کنید تا تعادل و آرامش را در زندگی خود و عزیزان خود حفظ کنید.

8. خاکستری

اگر این رنگ را انتخاب کرده اید انسان فوق العاده منطقی و معقولی هستید و نسبت به مسائل زندگی نگاه واقع بینانه ای دارید. این خصوصیت اگرچه باعث می شود از نظر دیگران سرد و غیر صمیمی به نظر برسید اما کسانی که واقعا شما را می شناسند می دانند چقدر حساس و ساده هستید.

در ادامه بخوانید : تست روانشناسی رورشاخ

منبع: brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا