تاریخ قطعی اکران فیلم “آواتار 2” مشخص شد

تاریخ اکران فیلم بعدی آواتار به کارگردانی جیمز کامرون، مشخص شد

پس از تاخیر های متداول تاریخ اکران فیلم بعدی آواتار، این بار بالاخره تاریخ عرضه ای قطعی از سوی جیمز کامرون برای قسمت بعدی آواتار مشخص شده است.

تاریخ قطعی اکران فیلم "آواتار 2" مشخص شد
تاریخ قطعی اکران فیلم “آواتار 2” مشخص شد

فیلم آواتار خیلی تلاش کرده تا تبدیل به یک «سری» و دنیای آن تنها به یک فیلم منتهی نباشد. از زمانی که مارول پروژه ی فیلم‌های خودرا شروع کرد جیمزکامرون بدنبال ساخت سری دوم این فیلم پر سروصدا بوده است. تنها مشکل این است که تاریخ عرضه ی این فیلم مدام با تاخیر مواجه میشد.

آخرین باری که آواتار 2 تاریخ عرضه اش تاریخ خورد، تاریخ عرضه اش بطور کل از تقویم حذف شد. در هر حال، بنظر میرسد که 3 فیلم بعدی که برای سری آواتار در نظر گرفته شده بالاخره تاریخ عرضه ی مشخصی دارد، 21 دسامبر 2018 تاریخی است که برای عرضه ی اولین فیلم بعدی آوتار مشخص شده است.

حداقل پیش بینی این است که فیلم بعدی آواتار‌ میتواند «‌ آواتار 2‌ » باشد. در حقیقت استدیو قرن 20 ام فاکس یک فیلم بدون اسم را معرفی کرده است که کارگردان آن قرار است جیمز کامرون معروف باشد و باتوجه به تمامی‌اخباری که میشنویم میتوان با اطمینان گفت که این فیلم بدون اسم ادامه ی آواتار 1 است. پیش بینی‌ها مشخص میکنند که این فیلم باید در سال 2018 عرضه شود و از آنجایی که فیلم‌های کامرون همگی عرضه ی کریسمسی بوده اند تنها تاریخ منطقی دسامبر 2018 است.

زمانی که فیلم آواتار 2 برای اولین بار ساختش اعلام شد، قرار بود که در دسامبر 2014 منتشر شود؛ اما باتوجه به داستان فوق عظیمی‌که جیمز کامرون برای آواتار نوشته بود 3 فیلم دیگر – علاوه بر فیلم اول – برای ادامه ی این سری در نظر گرفته شد و هیچ کس انتظار چنین داستان عظیم و درگیر کننده ای را نداشت. بالاخره فیلم مورد بحث به 2016 انتقال یافت و بعد از آن، به 2017. بعد از آنکه فیلم جنگ ستارگان: قسمت 8 تاریخ عرضه اش به دسامبر 2017 رسید برای تداخل پیدانکردن تاریخ پخش، به کل زمان اکران آن را از تقویم حذف کردند.

این بار باید امید داشته باشیم که تاریخ عرضه ی آواتار بعدی قطعی است. جیمز کامرون بر حسب عادت همیشگی اش میخواهد فیلم بعدی اش به نوعی‌هالیوود را دگرگون کند و انقلابی در نوع خود باشد. همانطور که در تایتانیک با افکت‌های عظیم 3 بعدی و قابل باور برای اولین بار کامپیوتر‌هارا بطور جدی وارد سینما کرد و آواتار 1 که تکنولوژی سه بعدی را به سینما‌ها آورد جیمز کامرون بدنبال یک انقلاب دیگر در سینماست که آواتار بعدی نقطه شروع آن است. / دو فصل

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا