تاثیر روغن آرگان و نارگیل بر پوست و مو

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان یک روغن گیاهی است که از هسته درخت آرگان تولید می‌شود. خواستگاه اصلی و زیست بوم این روغن به مراکش باز می‌گردد. در حال حاضر اما این روغن در بسیاری از نقاط جهان به وفور یافت می‌شود. باید بدانید که روغن آرگان اصل دارای رنگ زرد طلایی است. اگر خیلی کم‌رنگ باشد، به احتمال زیاد با روغن‌های دیگر مخلوط شده است. بافت آن نیز باید صاف و نرم باشد.

تأثیرات استفاده از روغن آرگان برای پوست و مو

این محصول یکی از بهترین روغن‌ها برای پوست و مو محسوب می‌شود. وجود انواع ویتامین، اسیدهای چرب امگا و عناصر آنتی‌اکسیدان از جهات مختلف به پوست و مو منفعت می‌رساند. خرید روغن آرگان هم نقش آبرسان را برای پوست و مو دارد و هم اینکه کیفیت و ظاهر کلی آن را بهبود می‌بخشد. در واقع هم پوست و هم مو با استعمال منظم روغن آرگان تقویت می‌شوند.

از طرفی مواد مغذی موجود در این روغن باعث می‌شود که نیازهای پوست و مو برطرف شده و بتواند فعالیت‌هایی مانند کلاژن‌سازی را با قدرت بیشتری انجام دهد. به علاوه جریان گردش خون و سوخت و ساز طبیعی سلول‌ها با استفاده از این روغن بهبود پیدا می‌کند.

بنابراین چه به لحاظ حفظ خاصیت کشسانی پوست و چه به لحاظ عملکرد آن در ترمیم عوارض، نواقص و نشانه‌های پیری؛ این روغن واقعاً تأثیرگذار است. بنابراین استفاده از این محصول در برنامه مراقبت‌های روزانه مو و پوست، تغییرات معناداری در سلامت و زیبایی شما ایجاد خواهد کرد.

روغن آرگان

روغن نارگیل چیست؟

روغن نارگیل  یک روغن خوراکی است که از هسته یا گوشت نارگیل‌های بالغ به دست می‌آید. در واقع همان بخش سفیدرنگ داخلی نارگیل که خوردنی است را برای استخراج روغن استفاده می‌کنند. این روغن به دلیل محتوای بالای چربی اشباع‌شده، اکسید کندی دارد. در نتیجه در برابر پوسیدگی مقاوم است و تا شش ماه در دمای 24 درجه سانتی‌گراد بدون خراب شدن دوام می‌آورد. در خرید روغن نارگیل خالص باید بدانید که این روغن را به چند روش می‌توان استخراج کرد.

وقتی صحبت از خرید روغن نارگیل اصل می‌شود، یعنی روغنی که تمام خواص مفید خود را حفظ کرده است. این روغن دارای اسید لوریک، اسید میریستیک، اسید پالمتیک و اسید کاپریلیک است که جزو چربی‌های اشباع‌شده هستند. علاوه بر آن روغن نارگیل حاوی فیتواسترول نیز هست. نکته مهم در خرید روغن نارگیل اصل این است که بیشترین میزان مواد مفید را برایتان تأمین کند.

قیمت روغن نارگیل اصلی با توجه به کیفیت آن و اینکه داخلی یا خارجی باشد، تعیین می‌شود. طبیعتاً خرید روغن نارگیل خارجی با توجه به هزینه‌های تبدیل ارز و هزینه‌های جانبی، گران‌تر خواهد بود. درحالی‌که قیمت روغن نارگیل طبیعی تولید داخل مقرون‌به‌صرفه‌تر و محصولی که خریداری می‌کنید، قابل‌اطمینان‌تر است.

جالب است بدانید که روغن نارگیل در دمای معمولی اتاق به صورت مایع غلیظ یا نیمه جامد است. رنگ آن نیز سفید و شفاف بوده، در صورتی که در دمای کم و سرد قرار گیرد به صورت جامد تغییر شکل می‌دهد. از این رو خرید روغن نارگیل جامد خالص نیز عاری از مشکل است.

خواص روغن نارگیل برای پوست

جالب است بدانید که روغن نارگیل یک عنصر اساسی و مهم در تولید صابون است. علاوه بر این کاربرد، بسیاری از افراد طبق توصیه کارشناسان و تجربه خود با خرید روغن نارگیل بکر برای مصرف مستقیم روی پوست، به بهبود سلامت آن کمک می‌کنند.

شستشوی صورت

از آنجا که روغن نارگیل به طور طبیعی ضد باکتری، ضد قارچ و مرطوب‌کننده است، می‌توان از آن به عنوان مرحله اول پاک‌سازی و شستشوی صورت استفاده کرد.

با خرید روغن نارگیل طبیعی پوستی سالم و شاداب را تجربه می‌کنید. به سادگی روغن را با حرکات دورانی در سراسر صورت و گردن خود بمالید و در حین حرکت خود صورت را ماساژ دهید. بعد از اتمام کار، با شوینده ملایم صورت موردعلاقه خود آن را تمیز کنید.

خواص روغن نارگیل برای پوست

خواص روغن خراطین

روغن خراطین با افزایش حجم بافت‌هایی مانند سینه، لب‌ها، گونه و عضلات به شما کمک می‌کند که به شکلی طبیعی ظاهر خود را بهبود دهید. روغن خراطین منبعی از عناصر الانتئین، پروتئین، کلاژن، امگا ۶،۹،۳ و ویتامین  E محسوب می‌شود. هر کدام از این عناصر خاصیت و کاربرد متفاوتی در محصول مورد نظر ایجاد کرده‌اند. بدین ترتیب مهم‌ترین خواص و کاربردهای روغن خراطین عبارتند از:

افزایش حجم اندام‌های مختلف بدن

پروتئین و الانتئین موجود در این محصول، باعث ایجاد قابلیت حجم‌دهندگی در آن شده‌است. این خاصیت روغن خراطین می‌تواند در حجم دادن به اندام‌های مختلف آقایان و خانم‌ها کاربرد داشته باشد.

آقایان از این قابلیت روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی و همچنین عضلات مختلف خود مانند سینه، بازو و باسن استفاده می‌کنند. خانم‌ها نیز در اندام‌های مختلفی مانند سینه، باسن، لب و … از فواید این روغن بهره می‌برند.

سینه

برای افزایش حجم اندام‌های خود می‌توانید به جای استفاده از روش‌های پرهزینه و پرخطر از مواد طبیعی که سال‌هاست برای این منظور استفاده می‌شود، بهره ببرید. با روغن خراطین اصل می‌توانید در مدت‌زمان مشخصی نتایج مطلوبی را مشاهده کنید. این روش می‌تواند جایگزین بدون عارضه‌ای برای جراحی و پروتز سینه، فیلرها و حجم دهنده‌های شیمیایی باشد.

استفاده از کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده عارضه‌های نامطبوعی چون تیره شدن و لک شدن، سوزش و خارش به مدت طولانی به همراه دارد، جراحی نیز درد، دوره نقاهت طولانی، هزینه و مشخص بودن جای جراحی را دارد. این در صورتی است که شما با استفاده از خواص روغن خراطین می‌توانید به صورت کاملاً طبیعی، بدون درد و عوارض، افزایش حجم سینه و فرم دهی به آن را تجربه کنید.

گونه و لب

حفظ تقارن و زیبایی صورت برای بسیاری از افراد خصوصا خانم‌ها اهمیت بالایی دارد. از این رو بسیاری برای بهبود آن اقدام به تزریق فیلر یا جراحی پروتز می‌کنند.

این اقدامات ممکن است عوارض جبران‌ناپذیر و ناخوشایندی مانند تورم، کبودی، مشخص شدن جای جراحی و التهاب سلولی داشته باشد. امروزه می‌دانیم که بدون این عوارض نیز می‌توان به نتیجه دلخواه رسید.

شما به آسانی می‌توانید با استفاده از روغن طبیعی خراطین در دوره 60 تا 90 روز گونه‌های خود را به صورت نامحسوس و طبیعی برجسته‌تر از آنچه هست، کنید.

فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است، هدف ریوک https://reevak.com افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین‌المللی است.

افزایش ارزش غذایی مصرفی برابر با سلامت و تندرستی بیشتر و جامعه پرنشاط‌تر خواهد شد. ریوک خواهان افزایش سطح کیفی زندگی سالم شما عزیزان است.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا