بیوگرافی و عکس های الیزابت ماس

بیوگرافی و عکس های الیزابت ماس
بیوگرافی و عکس های الیزابت ماس

الیزابت ماس با نام کامل الیزابت سینگلتون ماس از بازیگران مشهور آمریکایی است که در تاریخ 24 جولای سال 1982 در لس آنجلس به دنیا آمده است.

الیزابت ماس در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر و مادرش – رون و لیندا ماس – هر دو نوازنده هستند و یک برادر کوچک تر به نام درک ماس دارد.

او از دوران کودکی دوست داشت یک رقصنده حرفه ای شود و برای تحصیل در رشته باله به نیویورک سفر کرد. دوران نوجوانی الیزابت ماس به تحصیل در زمینه رقص گذشت اگرچه در این دوران نقش هایی هم به او پیشنهاد شد و توانست در زمینه بازیگری نیز فعالیت کند.

ماس به دلیل مشغله زیاد تصمیم گرفت تحصیلاتش را در منزل ادامه دهد و در سال 1999 فارغ التحصیل شد.

قد الیزابت ماس 160 سانتی متر می باشد.

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی الیزابت ماس

الیزابت ماس بازیگری را از سال 1990 در حالی که تنها 8 سال داشت با بازی در سریال دختران بار آغاز کرد و پس از آن در چندین سریال تلویزیونی حضور پیدا کرد.

از بهترین فیلم های الیزابت ماس می توان به هرجا جز این جا با بازی سوزان ساراندون، دختر از هم گسیخته با بازی وینونا رایدر، گمشده در کنار کیت بلانشت، زیر شیروانی، یک داستان دوستانه، همراه عزیزم، یکی را دوست دارم، برج با بازی تام هیدلستون و مرد نامرئی اشاره کرد.

او همچنین در سریال های آناتومی گری، مد من و سرگذشت ندیمه حضور داشته است و در سریال سیمپسون ها به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است.

عکس الیزابت ماس و فرد آمیرسن
عکس الیزابت ماس و فرد آمیرسن

الیزابت ماس سال 2008 با فرد آمریسن که شانزده سال با او تفاوت سنی داشت آشنا شد، آن ها سال 2009 با هم نامزد و در همان سال ازدواج کردند اما زندگی مشترک این زوج دوام نداشت و چند ماه بعد از هم جدا شدند. طلاق آن ها سال 2011 رسمی شد.

الیزابت ماس تاکنون دو جایزه گلدن گلاب برای بازی در سریال های سرگذشت ندیمه و بالای دریاچه دریافت کرده است.

او از ارتفاع، عنکبوت و آب های عمیق می ترسد.

در سن 16 سالگی و دو سال زودتر از هم سالانش از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

به بیس بال علاقه دارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا