بیوگرافی و عکس های شهرام اسدی، کارگردان و همسر لادن مستوفی

زندگی نامه و فعالیت های هنری شهرام اسدی

شرح حال:

▪ تاریخ تولد: 1338
▪ شهرام اسدی در سال 1332 در سلماس متولد شد.
تا اواسط دوره ی متوسطه تحصیلاتش را در سلماس ادامه داد و سپس به تهران آمد. در سال 1354 از مدرسه ی عالی تلویزیون و سینما فارغ التحصیل شد و به عنوان فیلمساز از همان زمان در تلویزیون استخدام شد…

در کانال بین المللی تلویزیون چند فیلم نیمه داستانی ساخت که از جمله آنها می توان به چند فیلم گزارشی از مراسم زار و آئین های جنوبی اشاره کرد. بعد از انقلاب به لندن رفت و به عنوان عکاس و فیلمبردار با سازمان نشنال جئوگرافیک شروع به همکاری نمود.
او همچنین در شبکه ی تلویزیونی (NBC national broadcasting company) قسمت هایی از چند سریال تلویزیونی را کارگردانی کرد که از میان آنها می توان به سریال های «دیلینجر»، «وان اند وان»، «میراث در ژرفا» و «فساد در میامی» اشاره کرد. اسدی در مقطع فوق لیسانس رشته ی سینما فارغ التحصیل شد و مدتی را نیز در کالجی در لوس آنجلس به تدریس پرداخت. او در سال 1367 به ایران بازگشت و در سال 1368 فیلم «روز واقعه» را بر اساس فیلمنامه ای از بهرام بیضائی کارگردانی کرد.

فیلم شناسی:

▪ به من نگاه کن (1381)
▪ عشق گمشده (1375)
▪ روز واقعه (1373)
▪ اوینار (1370)

شایان ذکر است شهرام اسدی همسر لادن مستوفی، بازیگر 44 ساله ایرانی می باشد. در ادامه تعدادی از عکس های این زوج هنری را مشاهده می کنید:

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

شهرام اسدی و لادن مستوفی

/ برگرفته از ویستا

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا