بهترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 – 2022)

آیا به دنبال خرید پاوربانک مناسب هستید؟ آیا نمی دانید کدام شارژر همراه مناسب شما می باشد؟ امروزه یکی از لوازمی که در کنار گوشی هوشمند لازم می باشد، پاوربانک است. با داشتن پاوربانک دیگر نگرانی بابت خاموش شدن گوشی وجود ندارد زیرا با وجود پاوربانک در هر جایی که هستید می توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید. پاوربانک جزو محصولاتی به شمار می رود که تنوع آن بسیار زیاد است. البته تولیدکنندگان زیادی نیز به تولید این محصول مشغول هستند. با این تفاسیر طبیعی است که انتخاب پاوربانک مناسب دشوار می باشد. اگر قصد خرید پاوربانک با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، با ما همراه باشید.

بهترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

بهترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار ایران :

قبل از بررسی بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران، می خواهیم به چند نکته مهم که هنگام خرید پاوربانک باید به آن ها توجه کنید، بپردازیم.

هنگام خرید پاوربانک مهمترین و اولین موردی که برای کاربران اهمیت دارد، ظرفیت باتری آن پاوربانک می باشد. این ظرفیت بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود. ظرفیت باتری گوشی ها و تبلت های هوشمند نیز بر همین اساس مشخص می شود. برای مثال هنگامی که شما یک پاوربانک با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعت خرید کرده اید، در واقع این دستگاه به صورت تئوری باید گوشی هوشمند شما با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت را دو بار به طور کامل شارژ کند.

با این وجود با توجه به از دست رفتن بخشی از انرژی و ظرفیت باتری به دلیل کیفیت سلول های باتری، فرایند شارژ سریع، اتلاف و غیره این موضوع معمولا محقق نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود که پاوربانکی با ظرفیت بیشتری نسبت به ظرفیت باتری گوشی یا تبلت هوشمند خود خریداری کنید.

هنگامی که برای مدت طولانی و زیاد به پریز برق دسترسی ندارید و دائم در حال سفر کردن هستید، خرید یک پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا توصیه می شود. با این وجود این موضوع را هم در نظر بگیرید که خرید یک پاوربانک با ظرفیت باتری بالا علاوه بر افزایش قیمت، افزایش وزن و افزایش اندازه، زمان زیادی نیز برای شارژ کامل باتری داخلی پاوربانک لازم دارد.

همچنین در برخی از پاوربانک ها این قابلیت وجود دارد تا هنگامی که از آن استفاده می کنید، باتری داخلی آن ها را نیز شارژ نمایید. این روش توصیه نمی شود زیرا در دراز مدت طول عمر دستگاه را کاهش خواهد داد.

از دیگر نکات مهم هنگام خرید پاوربانک می توان به عواملی چون جریان ورودی و خروجی، تعداد و نوع پورت ها، فناوری های شارژ سریع و غیره اشاره کرد. همچنین باتری پاوربانک ها ممکن است در شرایط غیر استاندارد منفجر شود لذا سعی کنید از برند هایی خریداری کنید که معتبر و همچنین دارای استاندارد های محافظتی باشند. در ادامه می خواهیم پاوربانک های معتبر را بر اساس قیمت و کیفیت به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. برای خرید لوازم جانبی موبایل میتوانید به فروشگاه مبیت مراجعه کنید.

پاوربانک شیائومی ردمی PB100LZM:

این شارژر همراه دو درگاه خروجی از نوع USB-A دارد. با استفاده از این قابلیت میتواند دو دستگاه را به طور همزمان و با شدت جریان 3.0 آمپر و همچنین ولتاژ 5.1 ولت شارژ نماید. این محصول از شارژ سریع پشتیبانی نخواهد کرد. دو درگاه ورودی ایم محصول از نوع USB Type-C و micro USB بوده که با حداکثر توان 10 وات شارژ خواهد شد.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به محافظت در برابر ولتاژ پایین، کنترل هوشمند ولتاژ خروجی و ورودی، شارژ ایمن، محافظت در برابر اتصال کوتاه و غیره اشاره کرد. این محصول در برابر ضربه مقاوم می باشد. برای نمایش مقدار شارژ پاوربانک نیز نشانگر های LED تعبیه شده است.

هنگام خرید این پاوربانک توجه داشته باشید که تعداد زیادی از پاوربانک های شیائومی موجود در بازار فیک و تقلبی می باشند. به همین دلیل سعی کنید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

ظرفیت باتری این محصول 10000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه آن پلاستیک ABS است.

وزن این محصول حدود 240 گرم است.

نوع سلول این دستگاه لیتیوم یونی می باشد.

قیمت این محصول در بازار حدود 260،000 تومان می باشد.

در این محدوده از قیمت پاوربانک های هم رده، تی پی لینک TL-PB10000، تسکو TP 861 10000mAh و کلومن KP-200 10000mAh نیز وجود دارند، که ویژگی هایی مشابه با محصول معرفی شده دارند.

پاوربانک شیائومی PLM12ZM 10000mAh:

امروزه شیائومی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند با کیفیت و خوش قیمت، پاوربانک های کارآمد و اقتصادی نیز تولید می کند. پاوربانک PLM12ZM نیز یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت شیائومی می باشد. با توجه به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی که دارد می تواند هدفون های بی سیم، تبلت و گوشی هوشمند کاربر را چندین بار شارژ نماید. این دستگاه دارای دو خروجی USB-A و USB-C می باشد که هر کدام از این خروجی ها قادر به تامین جریان 2.4 و 3 آمپری هستند. در صورت استفاده به طور همزمان توانایی تامین توان خروجی 18 وات را دارند. این محصول از فناوری و قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وزن این دستگاه حدود 228 گرم می باشد.

جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم می باشد.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم یونی است.

قیمت این محصول در بازار حدود 360،000 تومان تخمین زده می شود.

پاوربانک انرجایزر UE10047PQ 10000mAh:

این پاوربانک شرکت انرجایزر یک محصول بسیار جمع و جور می باشد و به همین علت به آسانی قابل حمل است. این دستگاه دارای سه خروجی است. یکی از آن ها با توان 10 وات و دو درگاه دیگر با توان 18 وات میتوانند دو دستگاه الکتریکی را به طور همزمان شارژ نمایند. همچنین پورت ورودی این دستگاه USB-C می باشد و با توان ده وات شارژ می شود.

از امکانات این پاوربانک میتوان به محافظت در برابر شارژ بیش از حد، محافظت در برابر افزایش ولتاژ و جریان و محافظت در برابر اتصال کوتاه اشاره کرد. این محصول از فناوری و قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 و همچنین شارژ ایمن Multi Protect پشتیبانی خواهد کرد.

ظرفیت این دستگاه 10000 میلی آمپر می باشد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک می باشد.

وزن این دستگاه حدود 275 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این محصول حدود 420،000 تومان می باشد.

در این محدوده از قیمت پاوربانک های با کیفیت  Energizer UE15032و UE15005 نیز مورد قبول می باشند.

پاوربانک تی پی لینک TL-PB20000 20000mAh:

شرکت تی پی لینک بیشتر برای محصولات مخابراتی و مودم ها شناخته شده است اما پاوربانک های این شرکت نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. این محصول دارای دو خروجی USB-A می باشد که با شدت جریان 2.1 آمپر و همچنین با ولتاژ 5 ولت دستگاه شما را شارژ می کند.

این دستگاه یکی ورودی micro USB دارد که می تواند با جریان 2.1 آمپر و همچنین ولتاژ 5 ولت شارژ شود. این محصول از فناوری و قابلیت شارژ سریع Quick Charge 2.0 پشتیبانی خواهد کرد.

ظرفیت این دستگاه 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این دستگاه پلاستیکی می باشد.

وزن این محصول 376 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این دستگاه در بازار حدود 450،000 تومان می باشد.

در این محدوده از قیمت پاوربانک های با کیفیت و کاربردی تسکو TP 879L 20000mAh و همچنین پاوربانک انرجایزر UE20032 20000mAh نیز مورد قبول می باشند.

پاوربانک روموس Romoss WSL10:

پاوربانک روموس Romoss WSL10

یکی از ویژگی های مهم این شارژر همراه قابلیت شارژ بی سیم آن می باشد، که آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است. این محصول قابلیت این را دارد که به صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند. اگر دستگاه شما قابلیت شارژ بی سیم داشته باشد، با قرار دادن دستگاهتان بر روی این پاوربانک فرایند شارژ آغاز خواهد شد. همچنین این پاوربانک، دستگاه شما را توسط دو درگاه خروجی USB-A و USB Type-C شارژ میکند.

این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی هم برای شارژ شدن پاوربانک و هم برای شارژ کردن دستگاه ها می باشد. به طوری که اگر این دستگاه را با شارژری به قدرت 18 ولت شارژ کنید در مدت 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. توان الکتریکی هنگام شارژ بی سیم برای گوشی های اندروید 10 ولت و برای گوشی های اپل 7.5 ولت می باشد.

ظرفیت این دستگاه 10000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک می باشد.

وزن این دستگاه 235 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری می باشد.

قیمت این محصول حدود 590,000 تومان در بازار می باشد.

پاور بانک شیائومی :PLM06ZM 20000mAh

شیائومی امروزه با توجه به گوشی های جذاب و خوش قیمت خود به یکی از محبوب ترین برند ها در حوزه تکنولوژی تبدیل شده است. این شرکت علاوه بر تولید گوشی های هوشمند به تولید دیگر محصولات نیز ورود کرده است. یکی از این محصولات پاوربانک PLM06ZM می باشد. این دستگاه دارای دو خروجی USB-A می باشد. این محصول از قابلیت و فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه می تواند با بیشینه جریان 2.4 آمپر و همچنین بیشترین توان 24 وات دستگاه شما را شارژ نماید.

این دستگاه به وسیله درگاه ورودی micro USB و همچنین با بیشترین ولتاژ 9 ولت و بیشترین جریان 2.0 آمپر شارژ می شود. از دیگر قابلیت های این پاوربانک می توان به حالت شارژ کم توان برای شارژ دستبند هوشمند و هدست و همچنین تنظیم هوشمند جریان خروجی اشاره نمود.

لازم به ذکر است که بدانید تعداد زیادی از محصولات شیائومی که در بازار موجود می باشند فیک و تقلبی هستند. حتما برای خرید این محصولات از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

ظرفیت این محصول 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک می باشد.

وزن این محصول 258 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری می باشد.

قیمت این محصول حدود 650,000 تومان است.

در این محدوده از قیمت پاوربانک های با کیفیت و کاربردی UE20007PQ 20000mAh و RAVpower RP-PB172  نیز مورد قبول می باشند.

پاوربانک کانفلون P40Q 40000mAh

برند کانفلون نیز همانند گوشی های ردمی و شیائومی از جمله برند های چینی به شمار می رود که در حوزه شارژر همراه و پاوربانک فعالیت دارد. این شرکت محصولات کاربردی و خوش قیمتی را عرضه می کند. این دستگاه با توجه به ظرفیت باتری 40000 میلی آمپر ساعتی که دارد یکی از حجیم ترین و بزرگترین پاوربانک های قابل حمل بازار می باشد. این دستگاه برای افرادی که طبیعت گردی می کنند یا دائم در حال سفر هستند بسیار مناسب می باشد.

این دستگاه قدرتمند دارای دو ورودی micro USB و USB Type-C است که هر کدام از این ورودی ها با توان ده وات آن را شارژ می نماید. کاربر می تواند به صورت همزمان و با استفاده از 4 خروجی این پاوربانک دستگاه های خود را با توان 18 و 10 وات شارژ نماید. این محصول دارای یک پایه کاربردی می باشد که کاربر می تواند دستگاه خود را روی این پایه قرار دهد و فیلم تماشا کند.

طرفیت این دستگاه 40000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس این دستگاه از پلاستیک است.

وزن این محصول 720 گرم می باشد.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این شارژر همراه حدود 850,000 تومان می باشد.

پاوربانک RAVpower RP-PB172 20000mAh

برند راپاور جزو بزرگترین برند های پاوربانک به حساب می آید. این شرکت محصولات پرقدرت و با دوامی را تولید می کند. این دستگاه دارای دو پورت USB-A می باشد. همچنین یک درگاه USB-C که به عنوان درگاه خروجی تعبیه شده است. هر کدام از این درگاه ها از یکی از فناوری و قابلیت های شارژ سریع PD، 3.0  QCو iSmart، بهره مند هستند.

ورودی این پاوربانک دارای یک درگاه micro USB و همچنین یک پورت لایتنینگ می باشد که با توان 15 واتی این دستگاه را شارژ می نمایند.

طرفیت این دستگاه 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس این محصول از پلاستیک است.

وزن این دستگاه حدود 445 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این محصول حدود 990,000 تومان در بازار می باشد.

در این محدوده از قیمت پاوربانک های با کیفیت و کاربردی A1277 PowerCore 26800mAh  نیز مورد قبول می باشد و ویژگی های مشابه محصول معرفی شده را دارد.

پاور بانک شیائومی :PLM07ZM 20000mAh

این محصول از شرکت شیائومی یک بانک انرژی ایده آل می باشد که دارای دو پورت USB-A و همچنین یک درگاه خروجی USB-C می باشد. این محصول می تواند سه دستگاه هوشمند را به طور همزمان شارژ کند. پورت های USB-A این پاوربانک بسیار قوی می باشند و می توانند با توان 45 وات تبلت، گوشی هوشمند و حتی لپ تاپ را به سرعت شارژ کنند.

درگاه USB-C این پاوربانک به صورت دو منظوره عمل می کند و به عنوان ورودی برای شارژ پاوربانک نیز استفاده می شود. این دستگاه می تواند با بیشینه توان 45 ولت گوشی یا دستگاه هوشمند شما را شارژ نماید.

این را در نظر بگیرید که متاسفانه محصولات فیک و تقلبی شیائومی در بازار زیاد می باشد. برای خرید این محصولات حتما به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا از خرید محصولات اصل اطمینان حاصل کنید.

ظرفیت ایم دستگاه 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیوم است.

وزن این دستگاه حدود 440 گرم است.

نوع سلول این محصول نیز لیتیوم پلیمری می باشد.

قیمت این پاوربانک حدود 1,100,000 تومان می باشد.

پاوربانک روموس Romoss Sense 8P Plus:

ظرفیت این دستگاه 30000 میلی آمپر می باشد که تا مدت زمان قابل قبولی نیاز به پریز برق نداشته باشید. این پاوربانک دارای سه درگاه خروجی است. یکی از این درگاه ها در واقع هم خروجی می باشد و هم ورودی، یعنی این دستگاه با سه درگاه قابل شارژ شدن می باشد. سه درگاه شامل Type-C، Micro USB و Lightning می شود. این پاوربانک قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد اما در این حالت قابلیت شارژ سریع قطع می شود و سه دستگاه با شدت جریان معمولی شارژ خواهند شد.

این شارژر همراه از قابلیت و فناوری شارژ سریع 18 واتی و Quick Charge 3.0 پشتیبانی خواهد کرد. روی این دستگاه صفحه نمایش LCD قرار داده شده است که بسیار دقیق تر از نمونه هایی است که مبتنی بر LED هستند. این صفحه نمایش برای نشان دادن شدت جریان خروجی و میزان باتری تعبیه شده است. این پاوربانک دارای قابلیت های ایمنی نیز می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به محافظت در برابر ولتاژ پایین، حفاظت در برابر دما، اتصال کوتاه، کنترل ولتاژ خروجی و ورودی و محافظ جریان بیشتر از حد اشاره کرد. با توجه به قابلیت های این دستگاه با خیال راحت می توانید دستگاه خود را شارژ نمایید.

ظرفیت این دستگاه 30000 میلی آمپر می باشد.

جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است.

وزن این محصول 670 گرم می باشد.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری می باشد.

قیمت این محصول حدود 1,300,000 تومان است.

جامپ استارتر Romoss JS12 Jump Starter 12000mAh:

این پاوربانک بسیار مقاوم می باشد که در ماجراجویی و مسافرت بسیار کارآمد می باشد. این دستگاه دو درگاه خروجی USB-A دارد که با حداکثر توان 10 وات توانایی شارژ تلفن همراه یا دیگر دستگاه های الکترونیکی شما را خواهد داشت.

از قابلیت و فناوری ویژه و مهم این پاوربانک می توان به قابلیت جامپ استارت خودرو با بیشینه شدت جریان 400 آمپر اشاره نمود. این دستگاه در جعبه خود دارای کابل بوستر، شارژر فندکی، کابل Cigarette Switching، کیف نگهدارنده و همچنین گیرنده اتصال می باشد. این پاوربانک به یک چراغ قوه قدرتمند نیز مجهز می باشد.

وزن این محصول 450  گرم می باشد.

ظرفیت این دستگاه 12000 میلی‌آمپر ساعت است.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این دستگاه حدود 1,420,000 تومان می باشد.

Energizer PS20000 با پایه شارژ:

Energizer PS20000 با پایه شارژ

این دستگاه بیشتر مناسب مکان عمومی و شلوغ می باشد. همچنین برای افرادی که از پاوربانک زیاد استفاده می کنند می تواند گزینه مناسبی باشد. این محصول شامل دو پاوربانک می باشد که هر کدام از این پاوربانک ها دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد. این محصول یک پایه نگهدارنده نیز دارد. این پایه نگهدارنده قابلیت شارژ بی سیم و همزمان این دو پاوربانک را دارد. این محصول شامل شش خروجی USB-A می باشد که توان حداکثر آن 5V-2.4A است که توانایی شارژ همزمان شش دستگاه را دارد.

این شارژر همراه شامل قابلیت هایی مانند شارژ ایمن، شارژ سریع پاوربانک ها با شدت جریان 2.0 آمپر و بیشتر، شارژ سریع دستگاه ها با شدت جریان بیشینه 2.4 آمپر و همچنین مدیریت شدت جریان به صورت هوشمند و با استفاده از فناوری Fit charge می شود.

ظرفیت این دستگاه 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک می باشد.

وزن این دستگاه 470 گرم است.

نوع سلول این دستگاه نیز لیتیوم پلیمری است.

قیمت این محصول حدود 1,500,000 تومان می باشد.

Energizer PS80000 با پایه شارژ:

این دستگاه از هشت پاوربانک و همچنین یک پایه شارژ تشکیل شده است. این پایه شارژ میتواند به صورت همزمان هشت پاوربانک را شارژ نماید. این دستگاه بیشتر مناسب مکان های شلوغ و پرجمعیت مانند ترمینال ها ، رستوران ها و غیره می باشد. هر کدام از این پاوربانک ها دارای ظرفیت یکسان 10000 میلی آمپر ساعت هستند. هر کدام از این پاوربانک ها از مشخصات 5 ولت و همچنین بیشترین شدت جریان  2.4A برخوردار می باشد که توانایی این را دارد به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ نماید.

چهار خروجی USB-A که بر روی این پایه تعبیه شده است به شما این امکان را می دهد که موقع شارژ شدن کلیه دستگاه های داخل پایه، 4 دستگاه دیگر را نیز شارژ نمایید. این دستگاه شامل فناوری و امکاناتی مانند شارژ ایمن، شارژ سریع پاوربانک ها با شدت جریان 2.0 آمپر و بیشتر، شارژ سریع موبایل با شدت جریان 2.4 آمپر، اختصاص شدت جریان خروجی به صورت هوشمند و بر اساس Fit Charge و همچنین مدیریت هوشمند شارژ می باشد.

ظرفیت این دستگاه 80000 میلی آمپر ساعت می باشد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک است.

وزن این دستگاه 218 گرم می باشد.

وزن استیشن نیز 1.77 گرم است.

قیمت این دستگاه حدود 4,900,000 تومان می باشد.

فروشگاه اینترنتی مبیت

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا