بهترین مارک رنگ موی ایرانی

بهترین مارک رنگ موی ایرانی

خرید رنگ مو یکی از کارهای بسیار حساسی است که هر خانمی باید نسبت به آن دقت داشته باشد؛ به خصوص این روزها که محصولات بسیاری از برندهای خارجی در دسترس نیستند و تعداد زیادی برند جدید با نام‌های غیر آشنا وارد بازار شده‌اند. در این مقاله پنج برند ایرانی که رنگ موهای مرغوبی را به مشتریانشان ارائه می‌دهند و تولید کننده طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند، به شما معرفی خواهند شد.

⦁ رنگ موی بیول

بیول در حال حاضر یکی از بهترین برندهای ارائه دهنده رنگ مو در ایران به شمار می‌آید که در این زمینه موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. فرمولاسیون رنگ‌های این برند با الگوبرداری از فرمولاسیون رنگ موهای آلمانی ایجاد شده که جزو بهترین رنگ موهای شناخته شده در جهان هستند.

یکی دیگر از مزایای بیول داشتن طیف بسیار وسیعی از رنگ‌هاست که شامل 33 سری رنگ می‌شود. سری رنگ‌ مو طبیعی، سری قرمز بورگاندی، طلایی، عدسی، نسکافه‌ای، اکسترا بلوند، اخرایی و انواع رنگ‌های شکلاتی در بین رنگ موهای این مجموعه قرار می‌گیرند که دست شما را برای انتخاب نزدیکترین رنگ به آنچه در ذهن دارید، باز می‌گذارند. این برند همچنین ارائه دهنده واریاسیون مناسب برای رنگ موی دلخواه شماست که با شرایط اقلیمی ایران و ژنتیک ایرانی‌ها سازگار است.

بهترین مارک رنگ موی ایرانی

⦁ رنگ مو فور گرلز

«فور گرلز» یکی دیگر از برندهای سازنده رنگ مو ایرانی است که رنگ‌هایی با خاصیت پوشانندگی بالا تولید می‌کند. رنگ موهای این برند برای احیای موها و برطرف کردن مشکلاتی مثل خشکی و شکنندگی آن حاوی انواع روغن نارگیل، روغن زیتون، کراتین، عصاره آلوئه ورا و اسطوخودوس در ترکیبات‌شان هستند که هم منجر به کاهش آسیب‌های قبلی مو شده و هم آسیب‌هایی را که به مو در حین رنگ شدن وارد می‌شود، برطرف خواهد کرد.

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از خرید رنگ مو فورگرلز بگیرید، بهتر است اکسیدان‌های ساخته شده توسط این شرکت را از دست ندهید. اکسیدان‌های فورگرلز شامل عصاره بابونه برای نرم کردن و رطوبت‌رسانی به موها است و به دلیل داشتن مواد ضد حساسیت مانع از خشکی کف سر و سوزش و خارش آن خواهد شد. اکسیدان‌های فورگرلز در سه سایز 180 میل برای استفاده شخصی، 1000 میل و 4000 میل برای سالن‌های آرایشی موجود است.

⦁ رنگ مو زی فام

اگر به دنبال یک برند تولید کننده رنگ مو می‌گردید که بتواند 100 درصد موهای سفید را پوشش دهد، خرید رنگ مو زی فام را به شما توصیه می‌کنیم. زی فام اولین کیت رنگ موی ایرانی را تولید کرده که دارای خاصیت محافظت سه گانه است. این کیت شامل کرم رنگ مو، سرم مو و ماسک مو است. کرم رنگ مو برای محافظت از موها در برابر اشعه فرابنفش خورشید و جلوگیری از تغییر رنگ مو طراحی شده است.

سرم مو زی فام روغن آرگان دارد تا بتواند از ساختار موها مراقبت بیشتری به عمل آورد و ماسک مو ساخت این برند، باعث تثبیت رنگ مو، ایجاد لطافت موها و تغذیه شدن آن‌ها پس از رنگ شدن خواهد شد. زی فام از عبارت «انعکاس» برای سری‌های مختلف رنگ‌هایش استفاده کرده تا زیبایی حاصل از رنگ مو را بهتر نشان دهد؛ برای مثال انعکاس طبیعی، انعکاس دودی، انعکاس طلایی، پلاتینه و انعکاس قرمز تنها تعدادی از انعکاس‌های متنوع این برند ایرانی هستند.

⦁ رنگ موی اسکالیم

رنگ موی اسکالیم اصول ساخت رنگ‌هایش را بر اساس استانداردهای روز دنیا و روش‌های علمی به کار گرفته شده در اروپا بنا گذاشته است. یکی از نکات بسیار جذاب درباره این برند ایرانی داشتن طیف بسیار متنوع رنگ است؛ اسکالیم 22 سری متنوع رنگی دارد که شامل 91 رنگ طبیعی و بسیار زیبا می‌شود. از آنجایی که اسکالیم سعی کرده بر اساس استانداردهای جدید فعالیت کند، خاصیت پوشانندگی بالای موها به همراه برق خاص و خیره کننده از نتایج رعایت این استانداردهاست. همچنین اگر به دنبال رنگ مویی هستید که ماندگاری زیادی داشته باشد و خیلی زود درخشش خود را از دست نداده و کدر نشود، می‌توانید رنگ موی اسکالیم را امتحان کنید.

⦁ رنگ مو کلینیک

کلینیک علاوه بر اینکه در زمینه تولید انواع محصولات مراقبت از پوست و بادی اسپلش فعالیت می‌کند، طیف وسیعی از محصولات مربوط به مو از جمله رنگ موی زنانه و مردانه را هم در فهرست محصولات خود قرار داده است.

خط تولید رنگ موهای مردانه این برند تحت عنوان های اسپیدی شناخته می‌شود. این محصول فاقد آمونیاک است، نرم کننده و درخشان کننده موهاست و نیازی به آبکشی ندارد. حجم رنگ مو مردانه های اسپیدی 180 گرم است.

طیف گسترده‌تر محصولات رنگ مو کلینیک مربوط به محصولات زنانه این برند است که علاوه بر رنگ مو شامل اکسیدان و سرم مو هم می‌شود. رنگ مو زنانه کلینیک حاوی روغن آرگان، روغن بادام، روغن زیتون و کراتین است که می‌تواند موها را به خوبی تغذیه کرده و جلوه‌ای سه بعدی و پرحجم به آن‌ها دهد. برای گرفتن بهترین نتیجه از این رنگ مو بهتر است از اکسیدان ساخت همین برند استفاده کنید.

برای خرید بهترین انواع رنگ مو و انتخاب جذاب‌ترین طیف‌های رنگ مو روی اینجا کلیک کنید.

/ پایان رپورتاژ آگهی

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا